Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
364 odpowiedzi w tym temacie

#91 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 20.04.2017

witam .

 

 

 gdzieś na początku postu znalazłem wpis, że jeżeli rozciągnie się łańcuch wówczas wywala błąd, mój klekot chodził do końca i niestety a szkoda że nie wywaliło błędu ! 

 założyłem wówczas cały nowy zestaw w oryginale prócz głównego łańcucha - SWAG . Na luzie odrysujcie znaki bo na zamiennikach nie ma złotych ogniwek :) 


Użytkownik kamil.tomasz edytował ten post 20:14, 20.04.2017

  • 0

#92 tomek7

tomek7
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Nisko/podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 20.06.2017

Witam.

 

Czy poleci ktoś jakiś sprawdzony warsztat  (poza ASO) z Podkarpacia bądź lubelskiego do wymiany rozrządu w accordzie 2.2 i-ctdi ??


  • 0

#93 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:46, 21.06.2017

Do wszystkich następnych osób.Nie zostawiać starego łańcucha i napinacza pompy oleju przy wymianie ,,głównego,, łańcucha.To kardynalny błąd !!!!! Powodzenia życzę tym co tak robią.Nie powielać takich błędów!!!!!

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:49, 21.06.2017

  • 0

#94 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:16, 21.06.2017

W I-CTDI łańcuch pompy urywa się najczęściej, nie wyobrażam sobie żeby ktoś w dieselku nie wymienił od razu obydwu łańcuchów ;)

 

Co innego w benzyniakach, tam uciąga się tylko główny łańcuch i ECU sypie błędami ...


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#95 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:11, 21.06.2017

Są tu tacy co ,,szklą,, i zostawiają stare elementy  ,,bo dobre,, na oko  :ckm: Jak można wymienić łańcuch a zostawić stary napinacz  :bojesie: To tak jakby się zes...ć w majtki umyć tyłek a majtki zostawić.Jakby mi ktoś powiedział że mam zostawić a dać gwarancję na robociznę to od razu wylatuje z informacja jedź pan sobie do innego warsztatu tam może panu oszklą.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:13, 21.06.2017

  • 0

#96 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:35, 25.06.2017

Są tu tacy co ,,szklą,, i zostawiają stare elementy  ,,bo dobre,, na oko  :ckm: Jak można wymienić łańcuch a zostawić stary napinacz  :bojesie: To tak jakby się zes...ć w majtki umyć tyłek a majtki zostawić.Jakby mi ktoś powiedział że mam zostawić a dać gwarancję na robociznę to od razu wylatuje z informacja jedź pan sobie do innego warsztatu tam może panu oszklą.

 

A jaki koszt u Ciebie wymiany całego rozrządu czyli 9 elementów rozrządu(5 ślizgów//ramion, 2 łańcuchy,2 napinacze) i cztery podkładki pod wtryski.

Pisaliśmy jakiś czas temu na PW.

 

P.S z tego co widzę teraz oem łańcuch 14401-RBD-E01 też nie ma złotych ogniwek jak ktoś wspomniał stronę wcześniej:

 

http://www.ebay.de/itm/191892943742

 

Chodź z drugiej strony Daido posiada własnie złote sprzączki:

 

http://www.ebay.de/i...AQAAOSwr7ZW5vMU

 

Więc jak to jest??

 

Czy do pełni "szczęścia" potrzebne jeszcze dwa koła zębate?:

1:

http://www.ebay.de/i...AgAAOSwcLxYDxKQ

 

2:

http://www.ebay.de/i...CsAAOSwHsRYDxGK

 

Pozdrawiam.


Użytkownik ślepak edytował ten post 23:38, 25.06.2017

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#97 stafanwa

stafanwa
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 29.06.2017

Czy ktoś zna / wie gdzie znaleźć manuala do wymiany rozrządu? Jest może gdzieś jakaś serwisówka udostępniona?


  • 0

#98 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:54, 29.06.2017

AUTODATA.

Daj znać czy już  Ci potrzeba?Dodatkowo dane do przykręcenia wtryskiwaczy ,pokrywy itd.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:56, 29.06.2017

  • 0

#99 mathias

mathias
  • Forumowicz
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:limuzynka
  • KM:143
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:JHM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 10.11.2017

Up /\
Wymieniles?
  • 0

#100 WiFi

WiFi
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 15.11.2017

witam mam pytanie, wymieniam rozrząd w n22a1 i stare napinacze maja taka zapadkę a nowy oem nie czemu tak ? po numerach się zgadza i po vinie wie ktoś o co chodzi ? bo nie mogę nic na ten temat zaleźć z gry proszę o pomoc jak ktoś wie ;) 

  stary i o co chodzi widać 

fb80NvRl.jpg

 

nowy założony i tego nie ma 

MYuneHql.jpg


  • 0

#101 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:48, 19.11.2017

Zakladalem 2tygonie temu taki rozrzad i tez byl nowy typ napinacza. Przypuszczam,ze mialy jakas wade i je zmeniono. W egzemplarzu w ktorym wymienialem oba lancuchy i napinacz stwierdzilem, ze prawdopodobnie wystarczylo zmienic sam napinacz. Ten gruby trzpien byl wytarty i pewnie uciekalo bokiem cisnienie. Lancuch byl wyciagniety moze z 2-3mm, bez tragedii jak na 250tkm...

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#102 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:27, 19.11.2017

A wiecie może czy np. polift miał poprawiony napinacz? Jeśli tak to można przyjąć, że polift ma dużo wytrzymalszy rozrząd ?


  • 0

#103 kubicaa66

kubicaa66
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wieluń
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 20.01.2018

Witam.
Jestem posiadaczem Hondy...z tym że posiadam model Civic w silniku diesla 2.2. Autem jeżdżę od połowy czerwca ubiegłego roku, kupiłem ją od chrzestnego...wiadomo znam historie auta więc co może pójść nie tak, zwłaszcza, że samochód ma nalatane 163k km  :diabelgrin:

Zaczęło się od wymiany uszczelki pod pokrywą  zaworów - ale tego byłem świadomy.....także auto odstawione do mechanika do Łodzi  na serwisu który zajmuje się tylko japońcami na wymianę w/w uszczelki...Panowie nie podjęli się zabiegu ponieważ stwierdzili, iż  nie zdołają  wyjąć wtryskiwaczy bez uszkodzenia ich...no ok....znalazłem w okolicy mechanika, który miał dobrą renomę  i podjął się tego zabiegu. Honda stałą u mechanika przez prawie  trzy tygodnie no ale trzy wtryski wyszły lecz ostatni od strony rozrządu stawiał opór....opór tak duży ze mechanik musiał zadzwonić  po pomoc, przyjechał inny fachura który w swoim rydwanie wiózł pełen bagażnik różnorakich rzeczy do wtrysków. Po pięcio godzinnej walce wtrysk się poddał i wyszedł. Ja zadowolony pojechałem odebrać samochód...jakież było moje zdziwienie gdy podczas jazdy próbnej auto nie miało mocy oraz biegi się zakleszczyły...a no tak przy okazji wymiany uszczelki wyszło iż sprzęgło oraz dwumasa też jest do wymiany :)
Tak czy siak dwumase oraz sprzęgło wymieniłem a na sprzęgło poszedł kevlarowy docisk, no ale wracając do perypetii....gdy odbierałem auto to turbina nie świstała oraz pojawił się dziwny dźwięk, który towarzyszy mi do tej pory...mechanik stwierdził, iż brak mocy spowodowany jest złym skalibrowaniem przepływomierza a biegi wchodzą tempo bo wysprzęglik coś tam panie ło panie on to źle...no ok
Auto znów trafiło do mechanika..no ale po naprawie moc wróciła na koła lecz pojawił się wcześniej wspomniany klekot - szybka diagnoza mechanika - wtryskiwacze do regulacji i wspomniany "klank" ustanie NO OK.....auto znów na warsztacie a mój układ nerwowy naruszony do granic możliwości no ale nadzieją  matką głupich...tak czy siak wtryskiwacze zostały wyregulowane oraz dostały nowe końcówki. Po odbiorze Hondy miałem zaciesz twarzy porównywalny z zdobyciem przez Małysza pucharu...mhm...rozkosz trwała przez trzy dni..po trzech dniach klekot powrócił i towarzyszy mi do dziś. Finalnie w samochód na przełomie 2 miesięcy wrzuciłem prawie 6 tysięcy a efektu nadal brak.
Dlatego proszę Was o pomoc...pisałem już o tym na wielu forach i jest wiele opinii...generalnie należę do ludzi którzy w nie lubią mieć samochodu zrobionego na "odpierdziel" ....i każdy defekt wyczuwam i staram się  go usunać.

W co władowałem szylingi 
-sprzęgło + kevlarowy dosik
-dwumasa
-tuleje na wahaczu
-regulacja wtryskiwaczy 2x
-nowe końcówki wtryskiwaczy
-olej w skrzyni biegów
-olej w silniku
-płyn hamulcowy

Niżej załączam filmik z problemem w moim samochodzie i z góry przepraszam z mój bełkot no ale tak już mam



 


  • 0

#104 maroko

maroko
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 23.01.2018

Kolego mam identyczny dźwięk w VII 2.2.. Bujam się od mechanika do mechanika i nic.

Więc dołączam się do tematu i z niecierpliwością oczekuję odpowiedzi..


  • 0

#105 funos

funos
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 24.01.2018

panowie moze ktos ma namiary na dobry tani rozrzad do silnika N22A1.CO SADZICIE O FAI?

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq