Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
364 odpowiedzi w tym temacie

#76 accord007

accord007
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Karpacz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 25.08.2013

Seba,

I co wkoncu bylo? Naprawiles?
  • 0

#77 Seba

Seba
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:RST/Co.Cork
  • Silnik:0
  • Wersja:xyz
  • KM:0
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Rodzinne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 25.08.2013

accord007, nie,nie naprawiłem nic z lewej strony, jeżdże dalej. Nic się nie pogarsza.
A te popiskiwania to były z prawej strony to ogarnąłem: wymieniony został pasek, łożyska w rolce napinacza, koło pasowe alternatora. I nastała cisza.
  • 0

Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44


#78 gregor_com

gregor_com
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 08.11.2014

Witam wszystkich!

 

Panowie mam następujące pytanie:

- czy ktoś się oriętuje ile w obecnej chwili kosztuje kpl. rozrząd do 2.2 ICTDI?

- gdzie tanio można kupić kpl. rozrząd?

- czy ktoś zabierał się sam do wymiany w/w rozrządu/jest jakiś manual?

 

U mnie przebieg 167tys. km (raczej oryginalny), słychać delikatne szuranie rozrządu.

Zastanawiam się czy dam radę sam go wymienić?

 

Będę wdzięczny z rozwinięcie tematu.

 

Pzdr.

 


  • 0
HONDA - The Power of Dreams!

#79 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:29, 08.11.2014

U mnie jest podobnie przebig 163 tys krótszy łańcuch szumi ja sobie daje spokój z wymianą a sam tego nie zrobisz
  • 0
maniek7414

#80 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:13, 09.11.2014

Takie ceny otrzymałem od grudi89 niestety nie powiem czy aktualne:

szyna napinacza lancucha 210zl

prowadnica łańcucha 180zl

prowadnica lancucha 135zl

napinacz lancucha 820zl

lancuch 1 swag 160zl

lancuch 2 swag 295zl

 

Mam 222 tys i też słychać szumienie, mechanik twierdzi, że to krótszy łańcuch za wymianę powiedział 400. Więc jak już się zdecyduje to na pewno zaglądnie się do rozrządu i powymienia pozostałe podzespoły (mam nadzieje, że napinacz łańcuch będzie sprawny)

Na chwilę obecną kontroluję czy przypadkiem w oleju nie ma jakiś opiłków jak się pojawią to znaczy, że już nadszedł czas na wymianę.

A co do wymiany samemu to trzeba mieć gdzie, sprzęt i trochę wiedzy na ten temat.


  • 0

#81 Guest_KoRnIS_*

Guest_KoRnIS_*
  • Guests

Napisano 00:24, 02.12.2014

Witam,

 

u mnie słychać dosyć mocno, także ostatecznie się decyduje na wymianę. Tym bardziej, że przebieg już 260tyś. jestem zielony jeśli chodzi o naprawy, więc będę to wszystko robił u jakiegoś mechanika.

 

Cztery pytanka:

 

1. gdzie najtaniej dostać ten komplet? czy to podane w poprzednim poście to całość? można to samo pełnymi nazwami albo numerami części?

2. montuje się org. czy są jakieś zamienniki?

3. czy wymiana paska wielorowkowego na krótszy i wywalenie tej pośredniej rolki w jakiś sposób wpływa na cały zestaw?

4. czy przy okazji wymiany rozrządu i po uwzględnieniu przebiegu może coś warto od razu przeanalizować co często wymaga wymiany, co by potem nie trzeba było grzebać dwa razy?

 

Dzięki!


  • 0

#82 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:30, 02.12.2014

W zamiennikach można kupić tylko łańcuchy a cała reszta czyli ślizgi/prowadnice i bardzo drogie napinacze olejowe są tylko OEM.

 

Dlatego ludzie zazwyczaj oszczędzają na napinaczu łańcucha pompy oleju i wymieniają napinacz łańcucha rozrządu + główny ślizg + 2x łańcuchy.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#83 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 02.12.2014

w naszych acco głównie przed liftami słychać krótki łańcuch (olejowy) oraz główny łańcuch na ślizgach. Generalnie rozrząd chodzi dużo głośniej niż u konkurencji :) Jeżeli rozciągnie się łąncuch rozrządu zacznie wywalać błąd silnika :) Jeśli ktoś mi powie jak mogę tu wrzucić PDF to dam wycenę z ASO (aktualna z połowy września)  i ewentualne koszty zakupu u kolegi z forum Jaruset który ma oryginały w tańszych cenach.


  • 0

#84 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:13, 02.12.2014

Kondzio, ale ten łańcuch pompy oleju też niestety czasem się urywa, był w tym roku przypadek na forum ...

 

Tutaj jest też trochę informacji o zrywaniu się łańcuchów:

 

http://www.accordklu...zrządu-w-n22a1/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#85 Guest_KoRnIS_*

Guest_KoRnIS_*
  • Guests

Napisano 11:56, 03.12.2014

w naszych acco głównie przed liftami słychać krótki łańcuch (olejowy) oraz główny łańcuch na ślizgach. Generalnie rozrząd chodzi dużo głośniej niż u konkurencji :) Jeżeli rozciągnie się łąncuch rozrządu zacznie wywalać błąd silnika :) Jeśli ktoś mi powie jak mogę tu wrzucić PDF to dam wycenę z ASO (aktualna z połowy września)  i ewentualne koszty zakupu u kolegi z forum Jaruset który ma oryginały w tańszych cenach.

 

Poniżej okna odpowiedzi (tam gdzie piszesz) jest przycisk  "Napisz" i na prawo "Więcej opcji" . Tam u siebie widzę możliwość dodawania załącznika.


  • 0

#86 Kondzio

Kondzio
  • Forumowicz
  • 514 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 03.12.2014

a rzeczywiście gdzie ja mam głowę :p

załączam wycenę z ASO i są to kwoty NETTO ! ostatnia pozycja (1200zł) to koszt robocizny tez NETTO.

Są to sugerowane części do wymiany ale oczywiście nie wszystkie musza zostać wymienione.

W zamienniku są dostępne łańcuchy i pompa wody.

Co do cen kolegi Jaruset to można u niego kupić bez faktury i z fakturą i tak:

Bez kwitu:  ceny z wyceny, -20% + VAT
na kwit: ceny z wyceny -8% + VAT
Czyli np: 13441-RBD-E01 Lancuch (58L) Daido 230zl netto + 23% vat = 282,90 na  wycenie.

U mnie:
bez kwitu: 226zl
na kwit brutto: 260zl

takie mam info od niego mam nadzieję że mnie za udostępnienie nikt nie pogoni :) i są to ceny orientacyjne i napewno moga ulec zmioanie :)

 

 

Załączone pliki


  • 0

#87 balllus

balllus
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Southampton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 03.12.2014

to ja ze jestem swiezo PO to powiem ze za czesci zaplacilem 900zł: łancuch rozrządu FEBI, łańcuch od pompy olejowej FEBI, 2x ślizgi łancucha rozrządu OEM, ramię napinacza łancucha rozrządu OEM.

zrezygnowałem z ślizgów łancucha oleju oraz obu napinaczy. plan był taki, że gdyby mechanik ocenił stan napinacza i nienadawałby się juz do niczego to miałem kupić.

Mechanior stwierdził że jest jeden i drugi w stanie dobrym wiec skonczyło sie na dokupieniu tylko oleju i filtrów.

Za robocizne zapłaciłem 900zł ale było robionych kilka rzeczy. jesli dobrze pamietam to mowil ze wzialby 600zł. taniej jesli bez lancucha dolnego.

 

jesli ktos mysli nad wymiana i stac go na to to polecam. pomimo ze moj lancuch tylko huczal (nie bylo zadnego terkotania ani innych dzwiekow jak z filmikow na YouTubie) to jest zdecydowanie ciszej i w koncu czuje, ze chodzi tak jak powinien. pozdrawiam


  • 0

#88 Guest_KoRnIS_*

Guest_KoRnIS_*
  • Guests

Napisano 10:28, 04.12.2014

dzięki za info dla obu kolegów powyżej. ja również liczę na to, że wszystkiego nie trzeba będzie wymieniać... a czy przy okazji wymiany rozrządu jest coś na co warto zwrócić uwagę i się temu dokładnie przyjrzeć pod kątem ewentualnej wymiany (pompa wody?),  aby uniknąć ponownego rozbierania silnika w niedalekiej przyszłości i wiążącymi się z tym kosztami (czas bez samochodu + robocizna, części nie liczę bo teraz czy później i tak trzeba będzie je kupić)


  • 0

#89 Bayern

Bayern
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 19.04.2017

Witam,

 

Panowie gdzie w Lublinie lub okolicach polecacie wymianę rozrządu (pomijając ASO :gitara: )? Muszę się za to zabrać, ponieważ hałas dobiegający z okolic łańcucha jest już wyraźny. Z góry dzięki za pomoc :-)


  • 0

#90 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:37, 20.04.2017

Panowie w takim przypadku nie ma kompromisu .wymianie podlega napinacz łańcuchy i ślizgi (koła po weryfikacji) Zostawienie czegoś dla oszczędności to strzał w kolano i chudszy portfel Kolega na forum( kamil.tomasz )już jeździ na zmienniku jakiś czas .Pewnie zapytany odpowie szczegółowo na pytania odnośnie tego co wstawił do siebie.


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:37, 20.04.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq