XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.
#361
Napisano 09:06, 15.05.2023
Przebieg też nie ma nic do rzeczy kwestia eksploatacji od samego początku, raz jest to 300 tysięcy, raz 400, a przy przedliftach z racji wadliwych napinaczy i 200 tysięcy lub mniej, dlatego była akcja serwisowa na łańcuch. Bez rozbiórki też nie ocenimy czy napinacze prawidłowo pracują.
Opcje są dwie, rozbiórka, wymiana rozrządu bo chce zrobić następne 100/200 tysięcy z głową spokojną, lub ściągam pasek pk i słucham czy nie ma na zimno typowego chrobotania łańcucha.
No trzecia opcja to mam wszystko w poważaniu, zmieniam olej co 9/10 tysięcy, jak strzeli to kupuje drugi silnik za 1/3 ceny nowego rozrządu i modlę się żeby sam "nowy" silnik i rozrząd był w lepszym stanie od obecnego heh, kto co lubi :P
Nic więcej się w tym temacie nie wymyśli.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#362
Napisano 09:29, 15.05.2023
Ślepak, ale kolega ma już polifta rocznik 2007 a więc ma już poprawiony rozrząd. Więc jak bym miał już zmierzone wysunięcie napinacza to bym spał spokojnie i dbał o terminowe wymiany eksploatacyjne.
#363
Napisano 09:51, 15.05.2023
Więc powtórzę raz jeszcze :rewizja jest tylko do łańcucha głównego, najczęściej zrywa się dolny do którego rewizji nie ma.
Więc w dalszym ciągu zabawa w ruletka, ale samo osłuchanie np stetoskopem silnika bardzo wiele nam powie po zdjęciu paska pk, wtedy można dalej droczyć temat w zależności jak bardzo hałasuje rozrząd
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#364
Napisano 10:15, 15.05.2023
Ja wiem że ma polifta, ale nigdzie nie napisałem że rozrząd się zrywa tylko przez napinacze i tylko w przed lifcie, analizując ten temat to zarówno w przed lifcie i po lifcie rozrząd ludki zmieniają, bo najsłabszym ogniwem według mnie są łańcuchy (w r18 mam grubszy łańcuch) oraz gwoździem do trumny szlam/nagar w silniku poprzez nieregularne zmiany oliwy, problemy z dpf itd.
Więc powtórzę raz jeszcze :rewizja jest tylko do łańcucha głównego, najczęściej zrywa się dolny do którego rewizji nie ma.
Więc w dalszym ciągu zabawa w ruletka, ale samo osłuchanie np stetoskopem silnika bardzo wiele nam powie po zdjęciu paska pk, wtedy można dalej droczyć temat w zależności jak bardzo hałasuje rozrząd
Ok co do łańcucha pompy oleju masz rację z tą różnicą, że jest on grubszy niż w R18, R20, różnica polega na tym, że w benzynach łańcuch jest inaczej zbudowany, tzw. łańcuch zębaty a w dieslu łańcuch drabinkowy. Łańcuchy zębate są znacznie cieńsze, ale dzięki potrójnej konstrukcji znacznie bardziej wytrzymałe niż drabinkowe. Łańcuch zębaty ma najczęściej zastosowanie w bardzo wysokoobrotowych konstrukcjach motocykli.
#365
Napisano 10:25, 15.05.2023
Z drugiej strony patrząc na konkurencję jak np mercedes i jego diesle to zbyt twarde łańcuchy niszczą momentalnie koła zębate (tak źle i tak niedobrze :P)
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych