XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.
#76
Napisano 20:16, 25.08.2013
I co wkoncu bylo? Naprawiles?
#77
Napisano 21:45, 25.08.2013
A te popiskiwania to były z prawej strony to ogarnąłem: wymieniony został pasek, łożyska w rolce napinacza, koło pasowe alternatora. I nastała cisza.
Zapraszam do komentowania:
http://www.accordklu... seby irlandia
"...nieujarzmioną mocą poznania władam..." K44
#78
Napisano 23:21, 08.11.2014
Witam wszystkich!
Panowie mam następujące pytanie:
- czy ktoś się oriętuje ile w obecnej chwili kosztuje kpl. rozrząd do 2.2 ICTDI?
- gdzie tanio można kupić kpl. rozrząd?
- czy ktoś zabierał się sam do wymiany w/w rozrządu/jest jakiś manual?
U mnie przebieg 167tys. km (raczej oryginalny), słychać delikatne szuranie rozrządu.
Zastanawiam się czy dam radę sam go wymienić?
Będę wdzięczny z rozwinięcie tematu.
Pzdr.
#79
Napisano 23:29, 08.11.2014
#80
Napisano 12:13, 09.11.2014
Takie ceny otrzymałem od grudi89 niestety nie powiem czy aktualne:
szyna napinacza lancucha 210zl
prowadnica łańcucha 180zl
prowadnica lancucha 135zl
napinacz lancucha 820zl
lancuch 1 swag 160zl
lancuch 2 swag 295zl
Mam 222 tys i też słychać szumienie, mechanik twierdzi, że to krótszy łańcuch za wymianę powiedział 400. Więc jak już się zdecyduje to na pewno zaglądnie się do rozrządu i powymienia pozostałe podzespoły (mam nadzieje, że napinacz łańcuch będzie sprawny)
Na chwilę obecną kontroluję czy przypadkiem w oleju nie ma jakiś opiłków jak się pojawią to znaczy, że już nadszedł czas na wymianę.
A co do wymiany samemu to trzeba mieć gdzie, sprzęt i trochę wiedzy na ten temat.
#81 Guest_KoRnIS_*
Napisano 00:24, 02.12.2014
Witam,
u mnie słychać dosyć mocno, także ostatecznie się decyduje na wymianę. Tym bardziej, że przebieg już 260tyś. jestem zielony jeśli chodzi o naprawy, więc będę to wszystko robił u jakiegoś mechanika.
Cztery pytanka:
1. gdzie najtaniej dostać ten komplet? czy to podane w poprzednim poście to całość? można to samo pełnymi nazwami albo numerami części?
2. montuje się org. czy są jakieś zamienniki?
3. czy wymiana paska wielorowkowego na krótszy i wywalenie tej pośredniej rolki w jakiś sposób wpływa na cały zestaw?
4. czy przy okazji wymiany rozrządu i po uwzględnieniu przebiegu może coś warto od razu przeanalizować co często wymaga wymiany, co by potem nie trzeba było grzebać dwa razy?
Dzięki!
#82
Napisano 08:30, 02.12.2014
W zamiennikach można kupić tylko łańcuchy a cała reszta czyli ślizgi/prowadnice i bardzo drogie napinacze olejowe są tylko OEM.
Dlatego ludzie zazwyczaj oszczędzają na napinaczu łańcucha pompy oleju i wymieniają napinacz łańcucha rozrządu + główny ślizg + 2x łańcuchy.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#83
Napisano 21:57, 02.12.2014
w naszych acco głównie przed liftami słychać krótki łańcuch (olejowy) oraz główny łańcuch na ślizgach. Generalnie rozrząd chodzi dużo głośniej niż u konkurencji Jeżeli rozciągnie się łąncuch rozrządu zacznie wywalać błąd silnika Jeśli ktoś mi powie jak mogę tu wrzucić PDF to dam wycenę z ASO (aktualna z połowy września) i ewentualne koszty zakupu u kolegi z forum Jaruset który ma oryginały w tańszych cenach.
#84
Napisano 22:13, 02.12.2014
Kondzio, ale ten łańcuch pompy oleju też niestety czasem się urywa, był w tym roku przypadek na forum ...
Tutaj jest też trochę informacji o zrywaniu się łańcuchów:
http://www.accordklu...zrządu-w-n22a1/
Happy Owner Never Drives Anything else.
#85 Guest_KoRnIS_*
Napisano 11:56, 03.12.2014
w naszych acco głównie przed liftami słychać krótki łańcuch (olejowy) oraz główny łańcuch na ślizgach. Generalnie rozrząd chodzi dużo głośniej niż u konkurencji Jeżeli rozciągnie się łąncuch rozrządu zacznie wywalać błąd silnika Jeśli ktoś mi powie jak mogę tu wrzucić PDF to dam wycenę z ASO (aktualna z połowy września) i ewentualne koszty zakupu u kolegi z forum Jaruset który ma oryginały w tańszych cenach.
Poniżej okna odpowiedzi (tam gdzie piszesz) jest przycisk "Napisz" i na prawo "Więcej opcji" . Tam u siebie widzę możliwość dodawania załącznika.
#86
Napisano 18:12, 03.12.2014
a rzeczywiście gdzie ja mam głowę :p
załączam wycenę z ASO i są to kwoty NETTO ! ostatnia pozycja (1200zł) to koszt robocizny tez NETTO.
Są to sugerowane części do wymiany ale oczywiście nie wszystkie musza zostać wymienione.
W zamienniku są dostępne łańcuchy i pompa wody.
Co do cen kolegi Jaruset to można u niego kupić bez faktury i z fakturą i tak:
na kwit: ceny z wyceny -8% + VAT
Czyli np: 13441-RBD-E01 Lancuch (58L) Daido 230zl netto + 23% vat = 282,90 na wycenie.
U mnie:
bez kwitu: 226zl
na kwit brutto: 260zl
takie mam info od niego mam nadzieję że mnie za udostępnienie nikt nie pogoni i są to ceny orientacyjne i napewno moga ulec zmioanie
Załączone pliki
#87
Napisano 19:58, 03.12.2014
to ja ze jestem swiezo PO to powiem ze za czesci zaplacilem 900zł: łancuch rozrządu FEBI, łańcuch od pompy olejowej FEBI, 2x ślizgi łancucha rozrządu OEM, ramię napinacza łancucha rozrządu OEM.
zrezygnowałem z ślizgów łancucha oleju oraz obu napinaczy. plan był taki, że gdyby mechanik ocenił stan napinacza i nienadawałby się juz do niczego to miałem kupić.
Mechanior stwierdził że jest jeden i drugi w stanie dobrym wiec skonczyło sie na dokupieniu tylko oleju i filtrów.
Za robocizne zapłaciłem 900zł ale było robionych kilka rzeczy. jesli dobrze pamietam to mowil ze wzialby 600zł. taniej jesli bez lancucha dolnego.
jesli ktos mysli nad wymiana i stac go na to to polecam. pomimo ze moj lancuch tylko huczal (nie bylo zadnego terkotania ani innych dzwiekow jak z filmikow na YouTubie) to jest zdecydowanie ciszej i w koncu czuje, ze chodzi tak jak powinien. pozdrawiam
http://www.accordklu...-uk-by-balllus/ moj dupowóz
#88 Guest_KoRnIS_*
Napisano 10:28, 04.12.2014
dzięki za info dla obu kolegów powyżej. ja również liczę na to, że wszystkiego nie trzeba będzie wymieniać... a czy przy okazji wymiany rozrządu jest coś na co warto zwrócić uwagę i się temu dokładnie przyjrzeć pod kątem ewentualnej wymiany (pompa wody?), aby uniknąć ponownego rozbierania silnika w niedalekiej przyszłości i wiążącymi się z tym kosztami (czas bez samochodu + robocizna, części nie liczę bo teraz czy później i tak trzeba będzie je kupić)
#89
Napisano 20:58, 19.04.2017
Witam,
Panowie gdzie w Lublinie lub okolicach polecacie wymianę rozrządu (pomijając ASO )? Muszę się za to zabrać, ponieważ hałas dobiegający z okolic łańcucha jest już wyraźny. Z góry dzięki za pomoc
#90
Napisano 12:37, 20.04.2017
Panowie w takim przypadku nie ma kompromisu .wymianie podlega napinacz łańcuchy i ślizgi (koła po weryfikacji) Zostawienie czegoś dla oszczędności to strzał w kolano i chudszy portfel Kolega na forum( kamil.tomasz )już jeździ na zmienniku jakiś czas .Pewnie zapytany odpowie szczegółowo na pytania odnośnie tego co wstawił do siebie.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:37, 20.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych