Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi oraz dziwne odgłosy silnika.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
156 odpowiedzi w tym temacie

#31 k100

k100
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Frankfurt
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 04.02.2018

Witam,

wybaczcie Panowie za pytanie, ale zielony jestem i dopiero z Accordem VII gen sie zapoznaje.

 

Co ile wymiana rozrzadu w 2.2 cdti?


  • 0

#32 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 05.02.2018

Byłem ostatnio w aso .

Pan mi powiedział za komplet rozrządu ponad 5000 :/ 

Ewentualna wymiana około 2000 

Jeśli nie wyjdą wtryski to jeszcze dodatkowo regeneracja wtryskiwaczy ;/

Znalazłem jakiś komplet zamienny z firmy FAI , ktoś to może montował , macie jakieś doświadczenia , rady ? 

 

 

http://www.iparts.pl...62-1353961.html


  • 0

#33 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3549 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 22:05, 05.02.2018

Rady to już napisałem na poprzedniej stronie....do do FAI to Angielskie części, kiepskiej jakości... Sporo reklamacji na to przyjmowałem, ale zawsze ostrzegałem kupującego o tym, ale cena zawsze robiła swoje i klient nie rozumiał , a potem płacz i podwójna robota mechanika, o ile łańcuch się nie zerwał, to wtedy można już szukać drugi silnik.... Także jak w Nissanie MIcra 1.0 rozrząd FAI zaczynał hałasować po 3 tyś kilometrów, to ciekawe ile wytrzyma w 2.2 icdti 140ps i 360Nm... odpowiedź chyba prosta.

 

Wyraźnie wyżej napisałem tylko i wyłącznie OEM(ORYGINALNE).

To samo napiszę Ci każdy inny, był nawet na forum przypadek że ktoś założył zamiennik i po 5 tyś kilometrów znów ta sama robota i założenie oryginału.

Pamiętaj chytry traci dwa razy, od tego sprzedawcy co wyżej podałem link to się zamkniesz w kwocie około 2 tyś za kompletny rozrząd, z podkładkami pod wtryski i uszczelniaczem+ cło.

 

Także jaki jest sens zakładać Angielskie "G" za przeproszeniem za 1900 zł gdy to nawet komplet nie jest????? tylko kpl. na górę.... brakuje jeszcze napinacza, dwóch ślizgów, oraz łańcucha pompy oleju...

 

Ale zrobisz jak uważasz, nie moje auto, poczytaj trochę forum, porozmawiaj z jakimś mechanikiem, zadzwoń do Hapartsu, to może wtedy zrozumiesz dlaczego tak upieram się przy OEM. Jeśli nie masz ebaya itp, to zawsze możemy się dogadać i cały kpl. mogę Tobie zamówić z Tokyo.

Jak coś mam też kogoś kto w mazowieckim zrobi Ci ten rozrząd za 600/850 PLN w zależności ile "walki" będzie z wtryskami.

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#34 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 05.02.2018

Dzięki wielkie , przekonałeś mnie  :)

 

Ten komplet co znalazłem widziałem w różnych cenach od 700 do 1900  tak mi się wydawało  że to raczej nic nie warte . 

Ale te ceny z Aso mnie dobiły .

 

Dziś napisałem do kolegi  "Jarusnet" i też właśnie polecał tylko oem .

 

Ma mi na jutro zrobić wycenę części , zobaczę ile by to u niego wyszło :)

 

A przez ebay nigdy nic nie zamawiałem , więc ta opcja trochę też mi nie podeszła , ale jeśli mógłbyś mi w tym pomóc było by super . 

 

W mazowieckim masz na myśli kolegę "backdraft998" ?


  • 0

#35 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:46, 06.02.2018

Byłem ostatnio w aso .
Pan mi powiedział za komplet rozrządu ponad 5000 :/
Ewentualna wymiana około 2000
Jeśli nie wyjdą wtryski to jeszcze dodatkowo regeneracja wtryskiwaczy ;/
Znalazłem jakiś komplet zamienny z firmy FAI , ktoś to może montował , macie jakieś doświadczenia , rady ?


http://www.iparts.pl...62-1353961.html


To jakoś dziwnie dużo.

Do VIII I-DTEC kompletny układ rozrządu z robocizna to niecałe 6000 zł.
  • 0

#36 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:53, 06.02.2018

Tyle mi powiedzieli , za robocizne aż tyle bo mówią że bez wyciągania silnika się nie obejdzie .
Dodatkowo jak by musieli wyciągnąć wtryski siła to oczywiście jeszcze nowe wtryski
  • 0

#37 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3549 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 12:54, 06.02.2018

Tyle mi powiedzieli , za robocizne aż tyle bo mówią że bez wyciągania silnika się nie obejdzie .
Dodatkowo jak by musieli wyciągnąć wtryski siła to oczywiście jeszcze nowe wtryski

 

 

Do właśnie tylko podkreśla fachowość mechaników z ASO.... brak słów.

Chodzi o kogoś innego do wymiany, nie udziela się na forum. Mam tego człowieka z polecenia co ogarniał moje poprzednie Hondy z BP :)

Po samej rozmowie z nim śmiało będę wstawiał do niego swój samochód.

 

Co do rozrządu z Ebaya to mogę pomóc, także jak coś pisz na PW. Szkoda że nie zamówiłem od razu 3 kompletów:P bo zainteresowanie spore jest na rozrząd do N22.


Użytkownik ślepak edytował ten post 12:55, 06.02.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#38 Robert88

Robert88
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Zielęcin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 01.03.2018

Witam
Ja wymieniłem rozrząd w swoim jakieś 5tyś km temu za część wyszło 1800zł mechanik po znajomości 300zł za robotę w innym warsztacie za wymianę mówili od 400 do 700zł a więc Tak 2500zł musisz szykować
  • 0

#39 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 01.03.2018

Witaj 

 

W tej kwocie jakie części kupiłeś ? 

 

Były jakieś problemy z wyjęciem wtryskiwaczy ? 


  • 0

#40 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3549 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 21:36, 01.03.2018

Na pewno nie pełny komplet z 12 elementami :P 

Mechanik pewnie FAI poleciał bo ma na to dobre zniżki w auto landzie  :diabelgrin:  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#41 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1251 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 23:10, 01.03.2018

300 zł za wymianę łańcuchów  :bojesie:  :bojesie:  :bojesie: Jesteś pewien że to był warsztat? Musi być bardzo dobrze znajomy.Oj bardzo


  • 0

#42 kamil--k5

kamil--k5
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Wola Rusinowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 02.03.2018

Mi za wymianę powiedzieli wstępnie około 500-600 zł
  • 0

#43 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:17, 03.03.2018

Gdyby ktoś chciał robić w ASO, to wymiana KOMPLETNEGO rozrządu z częściami, to koszt blisko 6 tys zł.
  • 0

#44 Kazatar

Kazatar
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 27.09.2018

Witam mam pytanie przy 225tyś. zaczął lańcuch głośno już szumieć. Auto jest aktualnie rozebrane mam kupioną całą górę i z dołu tylko łańcuch, i tu moje pytanie napinacz od pompy oleju wysunięty jest na 7mm gdzieś na forum wyczytałem tylko nie wiem czy od dołu że wartość graniczna wynosi 13.5mm. nie wiem kupować nowy czy już na tym złożyć nie ukrywam już finansów nie dużo zostało. 


  • 0

#45 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3549 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 14:41, 28.09.2018

Tematów było xxx na temat rozrządu w N22. Polecam użyć wyszukiwarki... do tego jest jeszcze odpowiedni dział dla nowych użytkowników forum "dział przywitań"

 

Jak już masz rozebrane to wymieniać wszystko... i czemu tylko sam łańcuch??? Do tego jeszcze dwie prowadnice... 

Mam tylko nadzieje że nie zakładasz jakiegoś G. pokroju FAI, tylko wyłącznie oryginalne części.

Do tego jeszcze podkładki pod wtryski, śruby do wtrysków,kpl.uszczelek na górę silnika itd itd itd..... takie robienie na raty mocno się zemści, a stosowanie zamienników jeszcze bardziej. 

Wszystko znajdziesz na forum.

A tak powinien wyglądać cały rozrząd do N22:

4476362000_1538142014_bigthumb.jpg 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq