Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozrząd 2.2 ictdi oraz dziwne odgłosy silnika.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#76 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:41, 23.01.2020

triksi przewód karbowany od turbo do filtra został zmieniony na ori, stary miał dziurę, jednak dźwięk pozostał.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#77 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 24.01.2020

No moje to turbo jednak, ewentualnie jakiś przewód idący do ic albo filtra, u mnie dźwięk był podobny na kończącym się turbo, dziwek prawie jak z jakiegoś zaworu upustowego blow off albo coś podobnego, tyle że u mnie nie zawsze było to słychać, najczęściej na zimnym silniku kiedy boost rósł i odpuszczałem gaz, efekt jak jakiś blow off. Jestem świeżo po wymianie turbo i nic takiego już nie występuje. Stara turbina działała do końca, chociaż podczas robienia mapy tuner mówił że coś to turbo przeładowuje do tego była głośna "wyła" na zimnym mocno, na ciepłym silniku słabiej, ale wyła. Stara turbina miała duży luz boczny, wzdłużny nie wyczuwalny.

Użytkownik mefiu edytował ten post 21:23, 24.01.2020

  • 0

#78 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2862 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 120
Super

Napisano 22:56, 24.01.2020

Dlatego napisałem żeby otworzyć obudowę filtra, turbo będzie słychać jeszcze bardziej i że to łożyskowanie turbiny o ile reszta orurowania jest w porządku, łącznie z tymi od IC.
Wiele osób błędnie myśli że jak turbo oleju nie pobiera to jest sprawne... Trzeba pamiętać że same łożyska po stronie ciepłej / zimnej też ulega uszkodzeniu i tak też było u mnie, przy 160/180 turbo dosłownie stanęło.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#79 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:36, 27.01.2020

Panowie i co z tym dziwnym dźwiękiem, bo widzę, że nie jest to przypadek jednostkowy bo występuje i w benzynie i w dieslu, pawel91 na bene a keyo ma diesla a dźwięk jest identyczny i na podstawie tych dwóch przypadków można śmiało wykluczyć dwumasę, intercooler, węże od IC, no i turbinę bo w benie jej nie ma.


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:00, 27.01.2020

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#80 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2862 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 120
Super

Napisano 21:03, 27.01.2020

Czegoś nie rozumiem, wklejasz film z dieslem, teraz że jednak chodzi o benzynę bo turbiny nie masz, a raz ją masz... 

 

 dwumasa sprawdzona, turbina troszkę świszcze

triksi przewód karbowany od turbo do filtra został zmieniony na ori, stary miał dziurę, jednak dźwięk pozostał.

 

 

 

to jak to w końcu jest??  


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#81 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:40, 27.01.2020

Ślepak kolejny raz twierdzę,że albo jesteś przemęczony, albo nie czytasz postów ze zrozumieniem chciałem wszystkim zwrócić uwagę,że taki sam dźwięk występuje również w benzynie, ja mam problem z dieslem, ale posiłkuje się innymi przypadkami po prostu chcę rozwiązać problem .


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#82 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2862 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 120
Super

Napisano 22:28, 27.01.2020

To skoro zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem to czemu nie odpisałeś na powyższe posty w jakim stanie masz turbo... Tylko piszesz w trzecim temacie z rzędu o swoich problemach z dziwnym dźwiękiem. Pozdrawiam.
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#83 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:00, 27.01.2020

Turbo dmucha 1.3 i jest ciche, dźwięk pojawia się nie jak u kolegi mefiu na zimnym tylko po rozgrzaniu auta, autko ciągnie od dołu, nie świeci judasza.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#84 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:31, 03.02.2020

Panowie wykluczone turbo, sprawdzona szczelność na dolocie, i eureka, dzisiaj poszedł demontaż wydechu i pierwszy kat od tyłu, sprawny, drugi ten przy kolektorze wysypany. Po zamianie na sprawny w autku błoga cisza.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#85 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2862 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 120
Super

Napisano 19:32, 03.02.2020

No to super że problem rozwiązany. Na badaniach technicznych nie było problemu ze spalinami? 

Co się stało z tym pierwszym katem czy turbo?? W accordzie jeszcze o takim przypadku nie słyszałem, jak już to wszyscy te katy wywalają żeby wydech odetkać :P 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#86 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 229 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:48, 03.02.2020

Według mnie nie wywalenie pierwszego kata nic nie daje poza dziwnym dźwiękiem przy spadaniu z obrotów,auto nie zyskuje wigoru  tak że nie polecam. Drugi kat trzyma wartości spalin i przegląd przechodzisz bez problemu. Temat dotyczy crv III 2.2.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#87 radek_999

radek_999
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:18, 04.02.2020

Panowie, ktos z okolic wroclawia moze jest? Szukam jakiegos mechanika do wymiany. Fakt mam mechanika który powiedzial raczej dobrą cene, ale moze ktos powie podobną a jest godny polecenia...


  • 0

#88 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2862 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 120
Super

Napisano 08:02, 04.02.2020

Panowie, ktos z okolic wroclawia moze jest? Szukam jakiegos mechanika do wymiany. Fakt mam mechanika który powiedzial raczej dobrą cene, ale moze ktos powie podobną a jest godny polecenia...

 

http://www.accordklu.../91-regionalne/

 

Takie pytania w dziale regionalnym. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq