Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozrząd 2.2 ictdi oraz dziwne odgłosy silnika.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#46 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 23.11.2018



Mam bardzo podobny dźwięk mechanik mówił że to nie rozrząd, gościu z filmiku twierdzi że to rolka napinacza czy ktoś z Was miał podobna pracę silnika?


Mam bardzo podobny dźwięk mechanik mówił że to nie rozrząd, gościu z filmiku twierdzi że to rolka napinacza czy ktoś z Was miał podobna pracę silnika? Nie daje mi spokoju to bo wydaje mi się że coś jest nie do końca ok


  • 0

#47 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 22:29, 24.11.2018

To w czym masz problem żeby zdjąć pasek i posłuchać jak wtedy chodzi rozrząd?????

9 post tego tematu... Naprawdę ręce opadają... może być to równie dobrze i koło pasowe się rozpadając czy kpl. rozrządu.

 

Tutaj też pasek miał hałasować:

http://www.accordklu...olice-rozrządu/

 

Według mnie kpl. rozrządu do wymiany, łudzenie się że to łożysko będzie za 15 pln w rolce może się nie sprawdzić. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#48 Mirko1910rts

Mirko1910rts
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Brzeziny
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:165
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 27.11.2018

Macie rację że rozrząd do wymiany ale koło pasowe też do zmiany widać jak się nie równo ustawilo na amortyzacji
  • 0

#49 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 03.12.2018

jak według Was pracuje ten silnik? Jest taki dźwięk chrobotania(według mnie) czasami głośniej to słychać. Będę sprawdzał rolkę alternatora i napinacz paska wielokrowkowego jak będę wymieniał parę rzeczy u mechanika. Nie lubię jak mi coś chrobocze i piszczy w samochodzie wkurza mnie to ale może przesadzam.

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 17:31, 03.12.2018

  • 0

#50 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 19:33, 03.12.2018

Tak jak Ci odpisywałem na wiadomości PW.

 

Wywalenie paska PK, wtedy się słucha jak rozrząd pracuje.... pisałem to 3 posty wyżej

Po drugie obejrzyj kilka n22 w jakimkolwiek modelu, czy to komisie/giełdzie czy na spocie jakimś i posłuchaj jak chodzi rozrząd w innych Hondach. 

Będziesz miał rozeznanie wtedy dopiero jakieś, ja dopóki nie posłuchałem crv z 2010 i FRV sądziłem że u mnie "tragedii nie ma", a po rozebraniu rozrządu okazało się że tragedia była i napinacz zblokowany, także fartem silnik przeżył:

 

 

http://www.accordklu...icdti/?p=947123

 

 

Typowe chrobotanie łańcucha znikło, daj 2100 obrotów i podjedź prawym bokiem do budynku, otwórz okno, wtedy dźwięk dopiero będzie słyszalny... 

 

 

Według mnie rozrząd jest do wymiany, słychać to szczególnie w 10 i jak 35 sekundzie.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#51 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 03.12.2018

Ok napinacz był sprawdzany wysunięty jest na 8mm a łańcuch pompy oleju słychać czy nie?
  • 0

#52 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 20:09, 03.12.2018

A skąd ja mam to wiedzieć??? Proszę Cię czytaj uważnie co pisze....  Jeszcze mam odróżnić chrobotanie każdego łańcucha z osobna?? i może wskazać ślizg który jest do wymiany??  :zakaz:

Bo najpierw wiadomości PW, teraz tutaj i dalej to samo.

I co Ci dało to 8mm wysunięcia napinacza? Wymienisz tylko sam dolny kpl.rozrządu?? Zobacz jak wygląda główny łańcuch i ile wynosi jedno ogniwo, potem sam pomyśl o ile jest  dłuższy łańcuch lub są "zebrane" ślizgi. Dodam tylko że skala wysunięcia napinacza jest tak duża, że prędzej łańcuch strzeli niż napinacz miałby przestać napinać, do tego jest dolny łańcuch i napinacz/ślizgi, a do niego żeby się dostać trzeba już miskę zwalać, czyli tak jak do wymiany rozrządu, a żeby miskę zdjąć to trochę zabawy i kilka patentów... 

 

Rozrząd wymienia się KOMPLETNY i tylko i wyłącznie oryginał... przeczytaj sobie post 37 tego tematu.

 

 

 

P.S każda następna osoba która zamierza do mnie napisać w sprawie rozrządu do N22 może oszczędzić swojego czasu na stukanie w klawiaturę gdyż nie będę odpisywał.  :ckm: 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#53 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 03.12.2018

Czytam uważnie, nie chodziło czy w moim silniku słychać czy ogólnie jak jest wciągnięty łańcuch dolny to słychać go czy nie
Twoja opinie poznałem i ja przyjąłem do wiadomości wstawiłem filmik poznać zdanie kogoś innego i nie rozumiem po co się ciśniesz do mnie i mi odp jeżeli zakończyliśmy rozmowę na pw, patrząc na dawne tematy też nie byłeś wszechwiedzacy i nikt się tak nie cisnal do Ciebie nie chcesz to nie odp i nie komentuj a jak chcesz dalej że mną dyskutować na ten temat to pw
  • 0

#54 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 21:29, 03.12.2018

Teraz będziesz wytykał mi  że ja wcześniej nie wszystko wiedziałem?Gwizdało mi to czy ktoś odpisał czy nie,bynajmniej wolałem się sam czegoś nauczyć, patrzeć na ręce mechanika czy oglądać komplety zajechanych rozrządów od N22 żeby wyciągnąć jakieś wnioski, czy zebrać wszystkie ISTOTNE elementy w całość, czy przyczyny czemu te rozrządy padają, a kończąc na imporcie rozrządów z Japonii.

Poza tym mało kto potrafił powiedzieć coś więcej na temat rozrządu w N22, tylko zdziwienie że pękają łańcuchy skoro z założenia miał być wieczny... a jeszcze mniej ludzi potrafiło prawidłowo wymienić rozrząd w dieslu, każdy nauczony robić Hondy tylko benzynowe... 

Do tego sam x lat sprzedaje części w tym rozrządy na łańcuchach i swoje rozeznanie w temacie producentów mam. 

 

 

Czemu się cisnę? 

24.11 wklejasz nagranie z dwoma filmikami jak chodzi rozrząd, odpisują Ci dwie osoby w tym ja.(zdejmij pasek PK i posłuchaj silnika)

Zaczynasz pisać na PW wiadomości i odpisuje Ci co masz ze wszystkim zrobić w tym po raz kolejny żebyś zdjął pasek, porównał z innymi N22.

 

 

Dzisiaj wklejasz kolejne filmiki i w dalszym ciągu nawet paska nie zdjąłeś? tylko odwiedziłeś mechanika który powiedział "Panie ten rozrząd tak chodzi jeździł dalej" i dalej nie porównałeś pracy silnika.... żeby na samym końcu zapytać się czy dolny łańcuch też wymienić...myślisz że dla jaj napisałem sobie po raz pięćdziesiąty piąty ROZRZĄD WYMIENIA SIĘ KOMPLETNY ? Ale przecież Ty czytasz uważnie... To dodam Ci że najczęściej pęka dolny łańcuch i jak dobrze pójdzie to będzie tylko piękna dziura  w misce olejowej, a jak będziesz miał pecha pociągnę główny łańcuch, czyli silnik do remontu co jest mało opłacalne w przypadku tego silnika. 

 

Widzisz mam rozrząd u siebie wymieniony, mógłbym gwizdać na wszystko i wszystkich,chciałem pomóc co lubię robić, ale naprawdę z czasem można nie wytrzymać tego monologu...... poza Tobą piszą jeszcze inni "znaffcy" co założyli FAI i inne dziwne historie... 

 

Chciałem też zrobić manuala łącznie ze  wskazówkami dla cudownych/wspaniałych "mechaników" w Polsce itd.  Ale najwyraźniej w świecie mi się po prostu nie chce bo za tydzień będę pisał to samo.... Napisz do Admina jak Wolek/Muzyczka i wiele innych osób które posiadają ogromną wiedzę w różnych dziedzinach związanych z marką Honda czemu nie udzielają się już tak na forum... bo mają dość pisania w kółko tego samego, dlatego ich w pełni rozumiem.  Chciałeś adresy warsztatów? dostałeś... pisałem w kółko to samo tutaj i na PW, także dziwisz się mojej reakcji? że można się poirytować...?

 

Pozdrawiam.


  • 1
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#55 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 03.12.2018

Dopytuje się bo nie ufam mechanikom, wiedzę mam małą dopiero się zaczynam poznawać wdrażać się mam wątpliwości próbuje je rozwiązać, czekam na przeglub wewnętrzny bo mam do wymiany i będę się umawial, samochodem jeżdżę do pracy nie mogę sobie pozwolić na dłuższy czas samochodu u mechanika. Dzięki forum dużo rzeczy nowych informacji udało się uzyskać np żeby nie kupować rozrządu fai. Zapytałem się tylko czy słychać zużyty dolny łańcuch ogólnie jak jest zurzyty a nie czy tylko go wymieniać bo juz wiem ze całość. Próbowałem dziś ogarnąć zdjęcie paska ale mechanik u którego robię drobne rzeczy jest niedostępny narazie problemy rodzinne uwierz mi ze jak bym wiedział jak sam bym zdjął ten osprzęt i to sprawdził. Przy mojej wiedzy mogę bazować na uczciwości i wiedzy mechanika i na informacji z forum. mam nauczkę po mechanikach specjalistach gdy miałem Audi jak bym nie drazyl tematu to bym cały silnik wyremontowal i bym i tak nie naprawil. Pozdrawiam i już nie odnoszę Ci ciśnienia

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 22:42, 03.12.2018

  • 0

#56 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1236 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:37, 05.12.2018

Trzeba zmienić mechanika i warsztat


  • 0

#57 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:41, 11.12.2018

Już naprawione, trafiłem do mechanika który rozwiązał przyczyne była pompa wspomagania wymieniłem oringi i już jest ok wszystko czyli to nie rozrząd.
  • 0

#58 KondziuO

KondziuO
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Rutki-Kossaki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Civic 5D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 11.12.2018

Walnięta pompa od wspomagania może wydawać dzwięki, które można pomylić z rorządem? Nieźle. Drogi taki zabieg?


  • 0

#59 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 771 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:08, 11.12.2018

Wow. Pompa wyje,rozrząd chrobocze. Zupelnie inne dźwięki.
  • 0

#60 KondziuO

KondziuO
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Rutki-Kossaki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Civic 5D
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:05, 16.01.2019

Jak kupiłem auto zalałem olej 5w40 (z tego co widziałem po przyczpionych karteczkach wcześniej był lany 5w30), zrobiłem 10 tyś km i samochód nie wziął nawet kropli oleju. Po tych 10k zmieniłem rozrząd i po wymianie zalany mam znowu 5w30. Zrobiłem już 6 tyś. km i zauważyłem ze auto bierze olej. Jak myślicie, wina oleju czy fachura się nie popisał? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq