Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Rozrząd 2.2 ictdi oraz dziwne odgłosy silnika.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#31 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:01, 03.11.2018

Zakładam że to orginały.

8b21e33acb2f6b76med.jpg


  • 0

#32 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 11:35, 04.11.2018

Numerów części nie masz do tej wyceny? 

uszczelki też są rozbite na trzy pozycję, także elementów brakuję

Według mnie na tej wycenie jest tylko jeden napinacz hydrauliczny za 201 euro.

 

 

Tak to powinno wyglądać:

Jedynie koła zębate odlicz bo u mnie jak i innych były w idealnym stanie.

A na 1 stronie tego tematu masz numery części.

 

7562547200_1541327571_bigthumb.jpg 


Użytkownik ślepak edytował ten post 11:37, 04.11.2018

  • 1
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#33 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:05, 04.11.2018

Dzięki, za rozpiskę.


  • 0

#34 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 05.11.2018

Witam prawdopodobnie czeka mnie wymiana łańcucha, chodź narazie szukam kogoś kto by mi sprawdził silnik bo coś mi szumi tylko nie wiem co:p i tak patrzę koszty ewentualnej wymiany co o tym myślicie? https://allegro.pl/r...7588754315.html czy macie jakieś inne zestawy do polecenia zbytnio nic innego nie mogę znaleźć może jest ktoś na forum co sprzedaje części żeby mógł mi coś polecić?
  • 0

#35 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 95 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:27, 06.11.2018

Jak szukasz taniego rozrządu to proszę https://www.amazon.d...nda steuerkette


  • 0

#36 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 06.11.2018

Ktoś może z Was to montowal?
  • 0

#37 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 15:15, 06.11.2018

Wy tak na poważnie??? Weź kolego sobie przewiń ten temat do 1 strony i przeczytaj co tam jest napisane na temat FAI i ogólnie pojętych zamienników.... 

Albo nie, kup jeden w powyższych linków, załóż i podziel się wrażeniami, bo na forach pierdoły piszą że to *cenzura*  :diabelgrin: może do 10 tyś kilometrów dojedziesz.

 

A do tematów "szumów" polecam użyć wyszukiwarki  lub przeczytać również 1 stronę tego tematu....

 

ręce opadają że 3 stron tematu się komuś nie chce przeczytać..... 

Najlepiej jeszcze 55 raz napisać listę części, polecić warsztat i wszystko rozpisać, także ja odpuszczam z jakimś manualem bo to nie ma najmniejszego sensu, jak i tak nikt nie czyta tematów, lepiej napisać post i czekać na odpowiedź....  a pisać w kółko tego samego po różnych tematach mi się już najzwyczajniej w świecie nie chce. 

Amen


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#38 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 564 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:07, 06.11.2018

Nie odpuszczaj manuala. To wielu osobom może pomóc

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 17:29, 06.11.2018

A co to zmieni taki manual? dalej będą do mnie wiadomości PW,  czy w kółko te same zapytania w tematach dotyczących rozrządu w N22 bo i tak nikt nie poświęci chwili żeby "poszukać gotowy manual" z numerami części,poradami itd. Także szkoda mojego czasu.

 

Sam i tak nikt tego nie wymieni, albo polegnie na wtryskach lub na zdjęciu miski, a na końcu i tak gniazda od wtrysków trzeba wyczyścić i sfrezować do tego mieć naprawdę porządne narzędzie jak pneumaty itp.żeby niektóre rzeczy odkręcić....

 

Lista części jest dostępna powyżej. 

Ogarnięty mechanik powinien wiedzieć co zrobić, pracy mu ułatwiać nie będę poradami itd, chodź jak widać powyżej na przykładzie kolegi to i stare śruby można założyć i włożyć z powrotem wtryski z nowymi podkładkami w brudne gniazda.... bo przecież to nie jego auto,to co się będzie starał ktoś, kasa ma się zgadzać i tyle.


Użytkownik ślepak edytował ten post 17:33, 06.11.2018

  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#40 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 564 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:36, 07.11.2018

Zrobisz jak uważasz
Ja nigdy nie miałem zamiaru się za to sam zabrać, ale dzięki Twoim postom wiem na co zwracać uwagę. Bo jak np nowe śruby i uszczelki to było jasne, tak preparat, żeby wyciągnąć wtryski i potem frezowanie ich gniazd to było coś o czym nie myślałem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#41 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 771 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:36, 13.11.2018

Fajnie ze jest lista czesci. Ja swojej z cenami nie moge znalesc a tez obiecalem np dla remika. U mnie preparat do demontazu wtryskow zadzialal,bo wyszly bez zadnego problemu, ale auto stalo 3dni I lalem w okolice wfryskow co 12h przez te 3dni. Jedna sruba tez sie urwala ale udalo sie wyjac. Gosciu co mi to robil mowil ze vag ma takie same sribki tylko gwint jest dluzszy😎 I sa tansze
Btw. Mi rozrzad sprowadzal shantillas. Bylo cenowo lepiej niz w, haparts jdmshop o aso nie wspomne😀
  • 0

#42 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:52, 13.11.2018

Byłem dzisiaj u poleconego mechanika od Was powiedział że nie słyszy rozrządu w piątek go stawiam u niegoma jeszcze się dokładniej przyjrzeć, twierdzi że nie spotkał się jeszcze z uszkodzonym rozrządem w poliftach czy ktoś może wie czy coś zmienili w wersjach poliftowych bo gdzieś mi coś mignelo że niby zrobili dodatkowe smarowanie na łańcuchu ale nie jestem pewien. W Piątek ma zajrzeć do napinacz i zobaczyć jak to wygląda.
  • 0

#43 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 10:18, 14.11.2018

W polifcie było dalej N22A1(było kilka zmian jak niby poprawiony kolektor który nadal pękał, czy zmiana sterowania EGR,inny filtr paliwa itp pierdoły)

Dopiero w ufo czy crv/frv weszło n22a2 około 2008r ale tutaj tak samo hałasuje rozrząd i potrafi pęknąć.

Z resztą wystarczy poszukać na forum czy zobaczyć po EPC numery części rozrządu w przedlifcie czy polifcie że są takie same czy sprawdzić sobie kod silnika po vin z polifta.

 

Była zmiana w napinaczach, z zapadkowych na w pełni hydrauliczne o czym pisałem wcześniej, kiedy nie mam pojęcia, na pewno nie szybciej niż 2007/2008r, także wychodzi że pewnie w n22a2.

 

Smarowanie poprawiono poprzez dodatkową dysze w 2.2 i-DTEC czyli VIII generacja 150ps i kod silnika N22B

 

Co z tego że zajrzy do napinacza głównego, jak najczęściej strzela dolnych łańcuch na który była przewidziana nawet akcja serwisowa(u mnie był wymieniany w 2007 dolny łańcuch z napinaczem i dwoma płozami, a i tak nadawał się do ponownej wymiany, a napinacz był dalej STAREGO typu) a przy dolnym łańcuchu i napinaczu nic się nie zobaczy póki niezostanie zdjętą miska... 

 

W sumie ciekawe czemu poprawiano tak kluczowe części rozrządu jak napinacz hydrauliczny,a gdy znalazł się upierdliwy właściciel to wymieniali TYLKO dolny kpl rozrządu,do tego nadal ze starym typa napinacza... logika.... a główny napinacz/łańcuch i elementy rozrządu ??? ?? Pewnie za dużo by już naprawa wyszła...


Użytkownik ślepak edytował ten post 10:20, 14.11.2018

  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#44 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 771 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:32, 14.11.2018

Wg mnie napinacze zapadkowe nie są niczym gorszym. Ja kiedys zejde z browarkiem do garazu I porobie zdjecia rozrzadu po 400tys km. Wg mnie wyglada przyzwoicie.
  • 0

#45 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 3099 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm Seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 128
Super

Napisano 11:58, 14.11.2018

Tak, ale ich główną wadą jest to że potrafią się zblokować.

Tak było w moim przypadku dolnego napinacza. Napięcie dolnego łańcucha prawie żadne miałem,  a ile siły było potrzeba żeby go "ruszyć" 

Także zdążyłem w samą porę z wymianą... 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq