Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wybór opon letnich, Tourer 2.4, felga CTR r18

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#31 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:06, 04.10.2018

Podnosilem razem z mechanikiem, nie słychać łożyska dlatego stwierdziliśmy że opony. Jednak dalej słyszę ten niepokojący dźwięk.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#32 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:15, 04.10.2018

Może faktycznie to początek któregoś łożyska ale nie na tyle aby po zakręceniu w powietrzu już dało się słyszeć ? Skręty lewa prawa nie robi różnicy ?
  • 0
                       

#33 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:29, 04.10.2018

Nie robią różnicy albo jest ona na tyle mała że jej nie słyszę.

Mam też problem ze stukami, wszystkie elementy zawieszenia sprawdzone i są ok a pomimo tego przy większej nierówności słyszę stuki, spróbuję wymienić gumy stabilizatorow.

A co do buczenie to chyba będzie trzeba zmienić łożyska, nie wiem jak to zlokalizować inaczej, spróbuję dziś podjechać do mechanika jeszcze lub jutro.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#34 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:45, 04.10.2018

Stetoskop ?
  • 0
                       

#35 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:01, 04.10.2018

A te stuki przód czy tył? Może górne mocowanie amorów? 

 

Co do łożysk... jeździć obserwować :D


  • 0

#36 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 04.10.2018

Przy tym rozmiarze opon, ciśnienie 2.4 jest ok na tył dla pustego samochodu. Na przodzie powinno być 2.6 a na tyle w zależności od obciążenia od 2.4 do 2.6
  • 0

#37 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:23, 04.10.2018

Przy tym rozmiarze opon, ciśnienie 2.4 jest ok na tył dla pustego samochodu. Na przodzie powinno być 2.6 a na tyle w zależności od obciążenia od 2.4 do 2.6

Ja tak właśnie ustawiam na 18tkach i jeździ się dobrze.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 dawidkoziolek

dawidkoziolek
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Katowice, Poland
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sedan
  • KM:115
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 08.10.2018

Wszystko zależy ile wozisz im więcej kg tym większe ciśnienie ale wszystko powinno być wg danych producenta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#39 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:29, 30.10.2018

Cześć, 

 

Trochę już pojeździłem na Fuldach Sport Control 2 także dla zainteresowanych moja krótka opinia:

 

-  Opony sprawiają wrażenie porządnie wykonanych

- brak problemu z wywarzaniem, jedna opona na maszynie miała zauważalne lekkie "bicie" (nie góra dół) tak jak by odlew bieżnika nie był idealnie wycentrowany. Po wyważeniu i założeniu jej na przód miałem delikatne drgania na kierownicy przy prędkości >110km/h, przełożyłem ją na tył i opona się ułożyła. Zaprzyjaźniony zakład wulkanizacyjny twierdził ze niestety takie rzeczy się zgadzają w oponach wszystkich producentów. 

- Przyczepność, bardzo dobra na suchej nawierzchni, na mokrej lepiej zachowywała się opona RainSport 3 natomiast Fulda też daje radę. 

- Hałas: to jest mi ciężko określić niestety bo mam dalej nie rozwiązany temat z łożyskiem dam znać jak auto będzie zrobione na tip top. 

 

 

Generalnie, jeżeli ktoś się zastanawia nad wyborem opon Fulda Sport Control 2 to mogę polecić, jestem zadowolony. 

 

Rozmiar 225 / 40 na felgach 18 wygląda dobrze, jest różnica względem poprzednich Falkenów, opona delikatnie wystaje poza rant felgi (w sumie dobrze, lepsza ochrona przed krawężnikami :)

 

Zdjęcie zaraz po założeniu, wybaczcie mega brudną felgę :(

 

 

 

 

 

Załączone pliki


  • 0

#40 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:35, 30.10.2018

Z jakim ciśnieniem jeździsz ?
Jak wybiera dziury w porównaniu choćby do wcześniejszych ?
Cykni jeszcze jakis zdjęcie np.przodu
Felga to 7,5 cala ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:36, 30.10.2018

  • 0
                       

#41 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:58, 30.10.2018

Tak, felga z CTR 7,5 zrobię zdjęcia trochę później i wrzucę. 

 

Pompowane azotem, ciśnienie według instrukcji:

2,6 - przód

2,5 - tył (instrukcja mówi 2,4 ale mam butle z gazem wiec zrobiłem 2,5)

 

Opony mam w wersji wzmacnianej XL, co do wybierania dziur jest lepiej niż na Falkenach, do innych nie porównam bo RainSporty miałem w poprzednim aucie w całkowicie innym rozmiarze, generalnie z tym wybieraniem nierówności u mnie jest bieda przy obniżonym i utwardzonym zawieszeniu (jeżdżę na sprężynach Eibach) 


Fotki 6188cc7889e9f6e9536cfd9cec2b2684.jpge71a953dfa713d69e1baf34fa607777f.jpga32088cef2911a22a2d65df97be01a90.jpg

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:51, 30.10.2018

No a całej geometrii zawieszenia byłeś?? Ile wyszło negatywu na tyle ?:> 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#43 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:07, 30.10.2018

Jedna strona 2, druga 2.5 także kąty w normie :)

Ale mam teraz problem ze zbieznoscia z tyłu... Zapieczone śruby mimosrodowe :/

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:16, 30.10.2018

Kąty na poziomie -2 czy -2.5 stopnia nie są normą dla tego auta. Tolerancja to -0.30 stopnia do -1.30.

Także tutaj bez camberów się nie obejdzie na tyle. 

Zapieczone śruby mimośrodowe to standard w tym samochodzie....Zbieżność mocno poza skalą? Im koła są bardziej w negatywie, tym zbieżność bardziej wychodzi poza tolerancje. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#45 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:24, 30.10.2018

Norma jest do 1.8 jeżeli dobrze pamiętam, przy obniżonym zawieszeniu 2-2,5 jest ok, nie sądzę żeby sprawiało mi to jakis problem.

Zbieżność niestety 5,5 z tego co mówił fachowiec także grubo przekracza normę niestety.

Szukam do zakupu tulei do wahaczy bo nie uśmiecha mi się płacić za całe wahacze w ASO po 9 stów strona :/

Cóż, na razie tak jeżdżę, nie ma innego wyjścia. Musze jak najszybciej ogarnąć zbieżność.
Co do camber ów na razie nie myślałem o tym, taki kąt to pikuś przy tym na czym niektórzy jeżdżą :)

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq