Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wybór opon letnich, Tourer 2.4, felga CTR r18

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#46 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:43, 30.10.2018

http://www.accordklu...-o-sprawdzenie/

 

Tutaj znajdziesz skrajne wartości kątów i zbieżności.

Pokrywa się z tym co napisałem, z resztą w/w podałem ze swojego wykresu zbieżności. 

Ciekawe przez co tak ci zjadło tamte opony od wewnątrz... najbardziej szkodliwe dla opon będzie nieprawidłowa zbieżność.

 

 

https://intercars.co...ometria_cz1.pdf

 

Tutaj fajnie wszystko wyjaśnione. 


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:50, 30.10.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#47 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:16, 30.10.2018

2-2,5 jest ok, nie sądzę żeby sprawiało mi to jakis problem.

Co do camber ów na razie nie myślałem o tym, taki kąt to pikuś przy tym na czym niektórzy jeżdżą :)

Zgadzam się.
U mnie również negatyw plus-minus 2.5°, przejechane na nim kilkadziesiąt tysięcy, i nic nie tnie.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#48 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:05, 31.10.2018

No to widocznie przez obciążone auto, do tego mocno odbiegająca od normy zbieżność tak jak kolega napisał  i opony od wewnątrz są ścinane tak jak na zdjęciach wcześniej.

Do tego jeszcze sama kwestia opon, a dokładniej twardość/sztywność samej opony, drogi po jakich się poruszamy itd. 

W Niemczech problem ząbkowania opon jest bardzoo popularny, z racji autostrad w głównej mierze betonowych.... gdy wjeżdżam do Polski to się cisza robi w aucie :P 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#49 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:43, 31.10.2018

Zbieżność z tym scieciem opon nie miała nic wspólnego, koła są zbieżne czyli ściąć będzie zewnętrzne krawędzie.

Być może to kwestia obciążenia, wydaje mi się ze opony były już częściowo ścięte, nie pamiętam niestety jak to wyglądało w chwili zakupu a po prostu długa trasa z obciążeniem je wykonczyla.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#50 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:29, 31.10.2018

OK, to wszystko jasne, myślałem że na wydruku wyszło że koła rozbieżne. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#51 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:31, 31.10.2018

Nie mam wydruku, zakład do którego jeżdżę to tzw. stara szkoła :) ale panowie są specjalistami w swoim fachu :)

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#52 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:37, 31.10.2018

Trudno obecnie o dobrych fachowców w tej dziedzinie... każdy tylko do rachunku dopiszę sobie (+30zł grzanie śrub ) bo zamiast trochę więcej siły użyć i odkręcić śruby to sobie je grzeje od razu.... wtedy kasa się lepiej zgadza i miej siły trzeba użyć :P 

 

A w Niemczech to nawet kół dobrze nie umieją wyważyć, a przy V6 wmawiali mi że jest samoregulacja zaworów jak ich poprosiłem o wycenę tej usługi :P


Użytkownik ślepak edytował ten post 10:39, 31.10.2018

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#53 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:17, 01.11.2018

Zbieżność z tym scieciem opon nie miała nic wspólnego, koła są zbieżne czyli ściąć będzie zewnętrzne krawędzie.
Być może to kwestia obciążenia, wydaje mi się ze opony były już częściowo ścięte, nie pamiętam niestety jak to wyglądało w chwili zakupu a po prostu długa trasa z obciążeniem je wykonczyla.
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


To tylko i wyłącznie wada opon. Wygląda na to że Falken wypuścił jakąś wrażliwą serię. Miałem to samo. Był temat na forum i foty. U mnie przetarło/wyrzeźbiło do drutów.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq