XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:43, 22.09.2018
Jak w temacie czy jest jakis osobny bezpiecznik by wylaczyc spryski na lampy w Accordzie VII? W popatrzednim samochodzie rowniez wylaczylem bo jest to dla mnie zbedne krotko mowiac.
#2
Napisano 19:18, 22.09.2018
Na forum jest gdzieś instrukcja, który kabelek odpowiada za spryski lamp - znajduje się z lewej strony za przyciskami od otwierania tylnej klapy i wylaczania vsa. Który dokładnie nie powiem, bo się z tm nie bawiłem jeszcze.
#3
Napisano 20:47, 22.09.2018
Użytkownik marek1185 edytował ten post 22:16, 22.09.2018
#4
Napisano 21:42, 22.09.2018
Ok moze ktos znajdzie sie kto naprowadzi konkretnie. Szkoda ze nie ma poprostucosobnego bezpiecznika byloby najprosciej
Jest osoby bezpiecznik do sprysków lamp.
Jeżeli dobrze pamiętam to bezpiecznik 30A – numer 12 pod maską.
Użytkownik Przemo603 edytował ten post 21:49, 22.09.2018
#5
Napisano 23:05, 22.09.2018
Tak jest ale uwaga wyłącza też sterowanie elektryczne fotela pasażera (chyba, że nie masz akurat). I jeszcze chyba coś wyłącza ale nie mogę sobie przypomnieć. Raz wyjąłem ten bezpiecznik zgodnie z poradą z forum a później już prawie próbowałem się zabierać do naprawy fotela
#6
Napisano 07:16, 23.09.2018
#7
Napisano 18:39, 23.09.2018
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#9
Napisano 09:42, 25.09.2018
Tylko ten bezpiecznik odpowiada także za halogeny, kiedyś go też miałem odłączonego i elektryczne fotele działały.
Bezpiecznik który bezpośrednio odpowiada tylko za spryskiwacze lamp jest w tzw "dodatkowa skrzynka bezpieczników" pod maską.
Pofatygowałem się do samochodu. Zdjęcia:
Tyczy się to śmierdziela z 2004r.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#10
Napisano 11:52, 25.09.2018
Mam mieszane uczucia do całkowitego OFF-a. Wiadomo, ubywa więcej płynu, co w zimie da się już odczuć, ale lampy dzięki temu są w miarę ogarnięte. Większym minusem jak dla mnie jest to, że czasami smugi zachodzą na maskę, a to przy zimowych płynach nie jest fajne bo lakier tego nie lubi. Glinuś to dobrze rozwiązał, ale to już jest ingerencja w deskę rozdzielczą, a tą chciałbym mieć w oryginale. Ja chyba zostawię jak jest i poprostu będę kupował droższe / lepsze jakościowo płyny.
#11
Napisano 14:24, 25.09.2018
Lampy jak mam brudne to sobie przetrę sam i robię to regularnie żeby innych nie oślepiać, powodem dla którego zrobiłem OFF nie jest ilość płynu jaka ubywa, tylko to że jak umyję auto i włączę sobie wycieraczki to zaraz maska, łącznie z błotnikami cała w brzydkich zaciekach od zimowego płynu....
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#12
Napisano 15:13, 25.09.2018
...ale jaką ingerencję w deskę zrobił? Ten plastk jest wymienny i można dostać za parę złotychMam mieszane uczucia do całkowitego OFF-a. Wiadomo, ubywa więcej płynu, co w zimie da się już odczuć, ale lampy dzięki temu są w miarę ogarnięte. Większym minusem jak dla mnie jest to, że czasami smugi zachodzą na maskę, a to przy zimowych płynach nie jest fajne bo lakier tego nie lubi. Glinuś to dobrze rozwiązał, ale to już jest ingerencja w deskę rozdzielczą, a tą chciałbym mieć w oryginale. Ja chyba zostawię jak jest i poprostu będę kupował droższe / lepsze jakościowo płyny.
Widać ,że nie zagłebiałeś się w temat
Ja mam drugi przycisk VSA który po przytrzymaniu zamyka obwód i wtedy spryski działają razem z szybą
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:14, 25.09.2018
#13
Napisano 19:20, 25.09.2018
w benzynie jest dedykowany bezpiecznik od pompki sprysków, nr 12 pod maską (30A), ja tak mam wyłączone, wszystko oprócz sprysków normalnie działa
#14
Napisano 22:33, 25.09.2018
Tylko w benzynie? To by trochę tłumaczyło bo dałbym rękę uciąć, że właśnie z tej dodatkowej skrzynki u siebie wyłączałem i nie działałby halogeny oraz el. fotela pasażera.
#15
Napisano 22:57, 25.09.2018
Wyżej wszystko napisałem jak wygląda w dieslu.
Dziwne że u Ciebie w polifcie jest jeszcze inaczej Co trochę dziwi bo fotele elektryczne, halogeny zużywają od groma prądu... do tego jeszcze pompki od spryskiwaczy lamp i to wszystko na jednym bezpieczniku 30A?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , dziś, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych