Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Norma oleju

VI Nie wiedza

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 20.09.2018

Panowie szybkie pytanie. Nie mogłem tego znaleźć może jestem ulomny ale jaka jest norma zużycia oleju na 10000km w silniku F18B2 Accord VI 2001? 


  • 0

#2 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:35, 20.09.2018

Może lepiej zapytaj w ASO albo Honda Polska?
  • 0

pzdr


#3 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 20.09.2018

Myślałem że znacie odpowiedz na to pytanei XD


  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:58, 20.09.2018

1.Jeśli jeździsz dynamicznie i dwóch litrach się mieścisz to masz dobry motor. (to nie norma tylko luźne obserwacje)
2. Dużo też od oleju zależy.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Bułka96

Bułka96
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:IS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:klasa koń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 23.10.2018

za dużo jak na "dobry" silnik 2l-10k, wszystko zależy jaki ma stan tego silnika to loteria 


  • 0

#6 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:40, 23.10.2018

0,2 na 1kkm jest jak najbardziej akceptowalne, było już sporo dyskusji na en temat


  • 0

#7 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:05, 23.10.2018

Panowie 2l na 10 000 w tak starym aucie to silnik „nowka” ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#8 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 18.11.2018

2l na 10 tys. km to się szykuje remont silnika. Zmiana oleju itp nic nie pomoże. Radzę zrobić test kompresji na cylindrach wraz z próbą olejową i wtedy będziesz wiedział co jest do zrobienia, czy góra, czy dół silnika czy całość. Ogólnie z tego co mi wiadomo przy częstym "pałowani" na V-Tecu zdrowy silnik nie powinien spalić więcej niż 200 ml na 10 tys. km. Te silniki w normalnej kondycji nie biorą za bardzo oleju.


  • 0

#9 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 15:10, 18.11.2018

Jakie tam szykowanie sie na remonty... takie spalanie moze bardzo dlugo sie utrzymywac i wcale nie wzrosnie. Oczywiscie remont mozna zrobic jak ktos ma luzna gotowke i dla poprawy samopoczucia :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#10 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:18, 18.11.2018

2l na 10 tys. km to się szykuje remont silnika. Zmiana oleju itp nic nie pomoże. Radzę zrobić test kompresji na cylindrach wraz z próbą olejową i wtedy będziesz wiedział co jest do zrobienia, czy góra, czy dół silnika czy całość. Ogólnie z tego co mi wiadomo przy częstym "pałowani" na V-Tecu zdrowy silnik nie powinien spalić więcej niż 200 ml na 10 tys. km. Te silniki w normalnej kondycji nie biorą za bardzo oleju.

Chyba sobie żarty robisz pisząc tego posta


  • 0

#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:57, 18.11.2018

200ml na 10tyś?
Z Fabryki jak wychodziły to więcej brały przy takiej eksploatacji
  • 0

#12 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:27, 18.11.2018

ja od siebie napiszę tylko tyle, że bez wbijania się na IAB'a, jest taki pobór możliwy :D ale tak ze dwa razy wyższy - 400ml na 10000km  :zoltek:

a drugą sprawą jest to, ile kto jeździ ;) ja w ciągu roku nie przejechałem nawet 5000km, silnika nie męczyłem zbytnio IAB'em, wziąłem dodatkowy litr na ewentualne dolewki i ... stoi nieotwarty do innego auta na wiosnę  :zoltek:

a są i takie sztuki, które potrafią litr opędzlować nawet na 1000km :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Nie wiedza

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq