Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Belka tylna zawieszenia

VI accord VI belka tylna sanki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Accord_VI_Wawa

Accord_VI_Wawa
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 18.09.2018

Witam,

 

Mam tylna belkę zawieszenia tzw. sanki do wymiany bo są mega pordzewiałe, znalazlem czesc w dobrym stanie za 300 zł. Jaki może być realny koszt wymiany?

Czy sądzicie że lepiej robić i sprzedawać czy sprzedawać w takim stanie? Chce wyciagnac ile sie da z tego auta. Accord VI 1,8 plus gaz


  • 0

#2 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:12, 18.09.2018

Twoje sumienie jak może w każdej chwili się wachacz urwać z ucha to chyba nie ma ceny za to

 

W serwisie max 400 zł zapłacisz


  • 0

#3 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:34, 21.09.2018

Dlaczego te nieszczęsne belki tak rdzewieje w tych Hondach? ?

Tez kupiłem 6 gena i na dniach będę wyciągał belkę tylna i cala przednia kolyske żeby to po piaskowac i pomalować.

Korzystając z tematu, bak trzyma się na belce tylnej? ? Czy jest na tylko osłonięty?
  • 0

#4 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1574 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:56, 21.09.2018

zbiornik opiera sie na sankach, wręcz jest do nich przekręcony, dlatego przy demontażu lepiej mieć pusty :), albo mega krzepę w łapach :), potwornie ciężkie, ogólnie roboty w ch... (niecenzuralne słowo) i jeszcze trochę, całe zawieszenie na tym wisi, wydech, linki itd., a rdzewieje bo ch..... (znów niecenzuralne słowo) konstrukcja i na tych górnych uchwytach gromadzi się syf, na tych wszystkich przetłoczeniach też, w VII jest to samo, jedyny sposób to wytargać to z samochodu odczyścić i zabezpieczyć konserwacją, jeżeli się zaniedba to każdy VI czy VII będzie miał problem z urwanym górnym uchwytem i leżącym kołem


Użytkownik rafisz edytował ten post 22:01, 21.09.2018

  • 0

#5 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:52, 22.09.2018

Dzięki za informacje 😊
  • 0

#6 wtomasz

wtomasz
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 18.11.2018

Tak jak pisał RAFISZ, roboty od *****, bo praktycznie wszystko co jest z tyłu auta jest przymocowane/wisi na wóżku. Samo piaskowanie i malowanie proszkowe to koszt 200-400 zł w zależności o szybkości wykonania usługi i ewentualnych znajomości. Gorzej jest potem z poskładaniem tego - wahacze i cała reszta. Tutaj trzeba się liczyć z tym, że coś trzeba będzie palnikiem i udarem potraktować albo nawet gumówką co wiąże się z zakupem kolejnych części i $$. Ogólnie jak masz to sam robić bez podnośnika kolumnowego lub kanału to jest masakra. Wiem z doświadczenia.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord VI belka tylna sanki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq