Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

układ kierowniczy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:54, 16.09.2018

witam chciałbym sie dowiedziec czy układ kierowniczy ma wpływ na trzesienie kierownicy podczas hamowania?? zauwazyłem ze podczas energicznego ruszania kierownicą lewo prawo słysze stuki z układu kierowniczego serwis twierdz ize to ok a ja  od niedawna słysze te stuki co mogło sie tam zużyć ?


  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:44, 16.09.2018

Nie ma wpływu. Prawdopodobnie tarcze hamulcowe pokrzywione (często się zdarza w Accordach), lub piasty. . .
  • 0

#3 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:35, 16.09.2018

Jak na postoju to może być maglownica


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:09, 16.09.2018

witam chciałbym sie dowiedziec czy układ kierowniczy ma wpływ na trzesienie kierownicy podczas hamowania?? zauwazyłem ze podczas energicznego ruszania kierownicą lewo prawo słysze stuki z układu kierowniczego serwis twierdz ize to ok a ja od niedawna słysze te stuki co mogło sie tam zużyć ?

Na zgaszonym ?
Można podregulować luz na listwie kierowniczej(zmniejszyć)
Co do hanowwnia .to w kolejności Krzywe tarcze przód ..krzywe tył lub krzywe przednie piasty

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:10, 16.09.2018

  • 0
                       

#5 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 16.09.2018

jak sie reguluje luz na listwie kierowniczej?? 

tak na zgaszonym silniku słysze stuki a koncówki drązków są ok (mechanik powiedziałze to normalne na zgaszonym silniku bo jakkies tłoki ciezko pracują bez wspomagania 

i jeszcze jedno a jesli zdiagnozuje ze to tarcze są krzywe a wymieniałem niedawno to czy uszczelniacz tłoczyska moze miec wpływ ze sie one przegrzewają i nie cofa sie tłoczysko po hamowaniu prawda jest taka ze nie zagladałem tam poniewaz nie widziałem potrzeby tłoczysko wciskało sie przy wymianie lekko ale zastanawiam sie czy nie wymienic uszczelnien poniewaz w krótkim czasie wymieniłem juz 2 razy tarcze i chwile po wymianie jest ok a jedno hamowanie z duzej prędkosci i po tarczach wczesniej textar teraz ate 


Użytkownik typer2014 edytował ten post 19:12, 18.09.2018

  • 0

#6 t3chnik

t3chnik
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kleszczów (EBE)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S Motegi
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 23.09.2018

Piasty na bank, sciagnij tarcze i zmierz bicie piast czujnikiem zegarowym. To jest bardzo czesta przypadlosc w Accordach. Szkoda kasy na nowe tarcze, przy krzywych piastach zostaje toczenie tarcz na aucie albo demontaz i toczenie piast i z automatu nowe lozyska.
http://www.accordklu...ajtaniej/page-2

Tu masz o regulacji
  • 0
Accord CH6 by t3chnik

#7 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 24.09.2018

no i masz racje tył do roboty zaczeło szumiec jak w autobusie szczególnie przy skrecie i obciążeniu teraz pytanie czy z tyłu wymienia sie samo łożysko czy z piastą i jakiej firmy są najlepsze ??


  • 0

#8 t3chnik

t3chnik
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kleszczów (EBE)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S Motegi
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 24.09.2018

Musisz troche sam tez szperac po forum, tematow jest mnostwo ;)
http://www.accordklu...a/?fromsearch=1
  • 0
Accord CH6 by t3chnik

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:20, 25.09.2018

no i masz racje tył do roboty zaczeło szumiec jak w autobusie szczególnie przy skrecie i obciążeniu teraz pytanie czy z tyłu wymienia sie samo łożysko czy z piastą i jakiej firmy są najlepsze ??

 

 

Z tyłu łożysko jest z piastą.

Kupuj SNR o nr: R174.62  (42200-SEA-951)

W środku jest NTN made in Japan czyli pierwszy montaż.

Na wszystkie inne "cuda" szkoda czasu oraz kasy na wymianę bo po 10 tyś będziesz robił drugi raz.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:20, 04.10.2018

a co z srubami ają sie odkrecic czy jest duzy problem inoe trzeba ??


  • 0

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6019 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 06:52, 04.10.2018

4 śruby jak pamiętam od całego łożyska i do tego czujnik ABS trzeba wyjąć.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq