Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Civic VI mb2 - Problem

all_gen

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monster96

Monster96
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Koprzywnica - Obok Sandomierza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:14, 14.09.2018

Witam . Koledzy proszę o pomoc z diagnozą co się udjaniepawlilo. Kolega zajeździł silnik w swoim syfiku , kupił kolejny tak samo D14A8 i wpadł na pomysł tuningu. No więc silnik dostał żeliwny kolektor ssący od D16 , dolot zimnego powietrza z stożkiem , przebudowany układ wydechowy i to by było na tyle na chwilę obecną ponieważ chcieliśmy zrobić test . Wszystko ładnie , pięknie , zbiera się jak "szatan" ale mamy dwa problemy i brakło mi już pomysłów co może być winowajcą . Otóż :
- samochód w przedziale 1tys-2tys obrotów cholernie szarpie , nie pracuje równo
- Spalanie w TRASIE wynosi : 20L/100 ( benzyny ) 😱😱😱

Luz zaworowy robiony , wtryski od innego d14 nic nie zmieniły , wtryski od f18a3 również brak różnicy . Lambda raczej sprawna ponieważ na starym silniku wszystko było ok. Będę wdzięczny za każdą propozycję co mogło pójść nie tak , dodam jeszcze że auto bardzo mocno dymi na czarno i czuć zapach benzyny
  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • SkÄ…d:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:24, 14.09.2018

Nie zamieniliscie przypadkiem wtyczki map sensora z tps em?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:29, 14.09.2018

To sprawdź sondę. Jak są takie objawy to nie można sondy ignorować "bo wcześniej było dobrze". Przy spawaniu wydechu powinno się sondę wykręcać.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Monster96

Monster96
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Koprzywnica - Obok Sandomierza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:40, 14.09.2018

Sonda była wykręcona podczas spawania , wszystkie kostki wydaje mi się że są na miejscu , dla pewności jesteś w stanie zobrazować które gdzie powinny być ? Poza tym dodam że nie śmieci "czek endzin"
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:59, 14.09.2018

zamieńcie z ciekawości te wtyczki miejscami :)

Nie bylibyście pierwsi którzy tak zrobili.


  • 0

#6 Monster96

Monster96
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Koprzywnica - Obok Sandomierza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:08, 14.09.2018

Ok , jutro spróbujemy i zobaczymy czy coś się zmieni :) Jakieś jeszcze propozycje które powinniśmy jutro sprawdzić ?
  • 0

#7 Monster96

Monster96
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Koprzywnica - Obok Sandomierza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:06, 11.10.2018

Panowie odświeżam temat . Było wreszcie trochę czasu , zamieniliśmy kostki i było jeszcze gorzej , po odpaleniu 2k obrotów i dodanie gazu konczy się zgaśnięciem silnika ... Zamieniliśmy więc tak jak było i jesteśmy w punkcie wyjścia . Brak siły do 2,5-3k obr , bardzo mocno czuć benzyna i podczas jazdy poniżej 2k obr mocno szarpie . Pomocy panowie!
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:23, 12.10.2018

Zakładać kolektor taki jak był.
  • 0

#9 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • SkÄ…d:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:32, 13.10.2018

Ale to nie jest wina kolektora :) Coś namieszaliscie. Jesli czuć benzyną, może macie założony inny regulator cisnienia paliwa razem z listwą? Aparat zapłonowy w dobrym stanie? Dobrze by było do niego zajrzeć tak profilaktycznie, bo szarpanie często powoduje kiepski stan kopułki. O świece nawet nie pytam. Check się na nic nie świeci???


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#10 Monster96

Monster96
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • SkÄ…d:Koprzywnica - Obok Sandomierza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:51, 14.10.2018

Świece zdrowe , regulator i listwa też ok . Mam na stanie cały aparat zapłonowy można spróbować podmienić . Chek milczy .

Zmieniliśmy przepustnicę , jest trochę poprawa ale na zimnym zaczął falowac i od 5k łapie zamulenie teraz , zapach benzyny nadal jest lecz trochę mniejszy
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq