Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Reflash

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:37, 11.09.2018

Witam chcialbym sie dowiedziec odnosnie reflasha w acco8 r20a3,czy to ma sens i faktycznie auto duzo lepiej idzie z dolu,ingerowal ktos w soft jakie sa skutki uboczne sa problemy z czujnikami spalania stukowego, rozjerzdzanie sie korekt mieszanki paliwowej itp
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:18, 11.09.2018

Tutaj masz temat Ralfa.

http://www.accordklu...x-ralfi-garage/

Trochę informacji możesz tam znaleźć


  • 0

#3 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • SkÄ…d:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 07:08, 12.09.2018

Witam chcialbym sie dowiedziec odnosnie reflasha w acco8 r20a3,czy to ma sens i faktycznie auto duzo lepiej idzie z dolu,ingerowal ktos w soft jakie sa skutki uboczne sa problemy z czujnikami spalania stukowego, rozjerzdzanie sie korekt mieszanki paliwowej itp

wszystko siÄ™ da zrobic byle z gÅ‚owa - czy ma sens.. musisz siÄ™ sam przekonać :)  


  • 0

#4 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:47, 14.09.2018

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Z tego co udało mi się zorientować istnieją dwie opcje: ReflashClubPolska lub Dr Fox Ralfi - ktoś ma może jakieś porównanie?


  • 0

#5 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:43, 14.09.2018

I 3cia opcja Krzysztof Muzyczka
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#6 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1572 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 00:13, 16.09.2018

ja dodam swoją opinię - biorąc pod uwagę koszty vs osiągi absolutnie nie ma sensu, te "przyrosty" nie są warte kasy jaka trzeba wyłożyć, ale jeżeli nie liczysz się z kosztami to owszem możesz robić, coś tam odczujesz, ale na jakieś wciskanie w fotel nie licz, ralfi dopasuje idealnie cha-kę do twojego silnika i to wszystko...


  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:16, 16.09.2018

ja dodam swoją opinię - biorąc pod uwagę koszty vs osiągi absolutnie nie ma sensu, te "przyrosty" nie są warte kasy jaka trzeba wyłożyć, ale jeżeli nie liczysz się z kosztami to owszem możesz robić, coś tam odczujesz, ale na jakieś wciskanie w fotel nie licz, ralfi dopasuje idealnie cha-kę do twojego silnika i to wszystko...

No ale to o to chodzi właśnie :) dopasowanie takie, aby samochód odczuwalne lepiej jechał. Nie jest to trubo , tylko program - i mam wrażenie że niektórzy myślą że to nie wiadomo co. Wykorzystuje się wolny jeszcze potencjał silnika i oprogramowania tak, żeby stał się bardziej użyteczny. Niżej położony moment obrotowy itp. Patrząc ile inwestujecie w nic nie dające CAIe itp to akurat reflash daje tutaj odczuwalne zmiany. I w tej cenie to najlepiej wydane pieniądze w Acco 7 czy 8 jeśli mowa o tuningach. Liczony, dobry dolot wraz z wydechem tylko potęguje ten efekt.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:31, 17.09.2018

Słyszałem, że przy tym silniku mało co da się zrobić przez program. Przez to, że nie ma turbiny i nie za bardzo można pobawić się powietrzem i paliwem. Pewnie chłopaki z diesel narobili Ci smaka, że z 2.2 150 km mają koło 200km. Gdzieś tam czytałem, że wymieniają części od 2,4 i to coś daje. A najlepiej jak tak bardzo chcesz to uzbiera kase i wstaw sobie turbo za około 10.000 czy 15.000 zł.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 05:42, 17.09.2018

Do R-serii częsci od k-serii? ;)
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1572 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:39, 20.09.2018

No ale to o to chodzi właśnie :) dopasowanie takie, aby samochód odczuwalne lepiej jechał. Nie jest to trubo , tylko program - i mam wrażenie że niektórzy myślą że to nie wiadomo co. Wykorzystuje się wolny jeszcze potencjał silnika i oprogramowania tak, żeby stał się bardziej użyteczny. Niżej położony moment obrotowy itp. Patrząc ile inwestujecie w nic nie dające CAIe itp to akurat reflash daje tutaj odczuwalne zmiany. I w tej cenie to najlepiej wydane pieniądze w Acco 7 czy 8 jeśli mowa o tuningach. Liczony, dobry dolot wraz z wydechem tylko potęguje ten efekt.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka

 

ja wiem że o dopasowanie chodzi :), ale tak jak wyżej napisałem - biorąc pod uwagę koszty, uważam że to nie ma sensu i lepiej zrobić, czy tam dołożyć tę kasę do konserwacji podwozia, jak dla mnie to dużo lepiej wydane pieniądze, a że H gnije to wiemy chyba wszyscy, no chyba że auto jest absolutnie tip top, nie ma grama rdzy, hamulce nie biją itp. i ma się wolną kasę to można się bawić, czemu nie...


  • 0

#11 morfi24

morfi24
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Szczucin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:53, 20.09.2018

Widze ze wszyscy sie tu wypowiadaja negatywnie,na ten temat reflashu ,ale chyba nie ma tu zadnej konkretnej osoby ktora robila ten mod w swoim accordzie r 20a3,i mogla sie wypowiedziec
  • 0

#12 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • SkÄ…d:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:02, 20.09.2018

Też jestem ciekaw
  • 0

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:46, 20.09.2018

Ja się nie wypowiadam negatywnie. Tym bardziej że kilku osobom robiłem reflash w K20 (r20 jeszcze nie miałem okazji) i zmiana była odczuwalna.

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 cyn89

cyn89
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 21.06.2020

Ja jestem właśnie po reflashu swojego R20A3 w wykonaniu ralfiego i samochód wyraźnie lepiej jedzie w każdym zakresie obrotów. Nie byłem na hamowni i raczej się nie wybiore, więc nie jestem w stanie powiedzieć ile przybyło koni i nm, ale biorąc pod uwagę cenę usługi do otrzymanego efektu to jestem zadowolony.


  • 0

#15 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:37, 24.06.2020

Ja jestem właśnie po reflashu swojego R20A3 w wykonaniu ralfiego i samochód wyraźnie lepiej jedzie w każdym zakresie obrotów. Nie byłem na hamowni i raczej się nie wybiore, więc nie jestem w stanie powiedzieć ile przybyło koni i nm, ale biorąc pod uwagę cenę usługi do otrzymanego efektu to jestem zadowolony.

R20A3 przyrost jest tak niewielki ,że na hamowni widać niewielkie różnice, co do odczuć to musisz być bardzo czuÅ‚y żeby wyÅ‚apać różnice bo tego tak na prawdÄ™ nie czuć  w R20A3 ...Pojedziesz na hamownie zobaczysz że masz   w zakresie użytecznym 1-2 konie wiÄ™cej i z 3 Nm :)  Hamownie Å›a obarczone bÅ‚Ä™dem standardowo 5%  co daje różnice pomiÄ™dzy hamowniami  +/- 7 kucy przy  mocy 150 , dlatego warto jest mierzyć na tej samej moc ..


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq