Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Komfort jazdy na niższych sprężynach

VII komfort sprezyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 spooky14

spooky14
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Neuenkirchen-Vorden
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 11.09.2018

Witam.

Ma ktoś z was doświadczenie ze sprężynami obniżającymi? Chciałbym się dowiedzieć, czy dużo spada komfort jazdy. Całe zawieszenie mam OEM, jest wysoko, ale nie chcę gwintu. Sprężyny np. firmy APEX.

 

Zdj poglądowe

FhDAG3N.png


  • 0

#2 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Klubowicz
  • 145 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7- Pakiet TypeS - Skrzynia 6
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:00, 11.09.2018

Na dziurach odczujesz lekki spadek komfortu , nizej, sztywniej , na dobrej drodze bajka :)


  • 0

#3 spooky14

spooky14
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Neuenkirchen-Vorden
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 11.09.2018

No ogólnie to mieszkam w Niemczech, głównie autobany i dobre drogi.

Zobaczę w następnym sezonie, najpierw wlecą felgi 17", jak będzie za wysoko to sprężyny. Tylko ile mm? Żeby nie było tak, że nie przejadę przez próg, -35mm nie za dużo?


  • 0

#4 bono

bono
  • Forumowicz
  • 262 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:41, 11.09.2018

Mam APEX -35.. Siadło -50/-30. W miescie jest juz problem zaparkowac pod wiekszym kraweznikiem. Trzeba uwazac na dziury, bo zdrowo mozna przyłozyc felga (mam 17''). Wszystkie stożkowe progi (mam chlapacze) są moje... Przy pełnym obciążeniu jeszcze z 10 - 15 mm siada. Ale wszystko powyższe rekompensuje każdy zakręt i kawałek równiejszej drogi :D wybór należy do ciebie...


  • 0

#5 LK90

LK90
  • Klubowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:55, 11.09.2018

Same obniżające sprężyny z OEM amortyzatorami to nie jest idealne połączenie. Dodatkowo powinieneś zainwestować w cambery na tył. Poczytaj o tym. Jest osobny temat z ogromną ilością postów...


Użytkownik LK90 edytował ten post 23:56, 11.09.2018

  • 0

#6 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 956 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 21
Super

Napisano 19:24, 12.09.2018

głównie autobany i dobre drogi.

To nawet się nie zastanawiaj.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#7 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:40, 13.09.2018

Ja ze swojej strony mogę dodać,iż  po obniżeniu auta cały samochód zrobił się "sztywniejszy" a co za tym idzie bardziej pracują np. obicia tapicerskie drzwi czy też zamontowane w nich szyby, więc na większych nierównościach mogą pojawić się skrzypienia tapicerki, których przed obniżeniem nie było. Jednak nie jest to na tyle uporczywe by zmusiło mnie do powrotu do OEM sprężyn. Resumując, jeśli większość dróg po których się poruszasz jest dobrej jakości to się nie zastanawiaj i obniżaj auto. 

Ps. mam Eibachy -35/35. 


Użytkownik otf82 edytował ten post 07:41, 13.09.2018

  • 0

#8 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 13.09.2018

Z mojej strony mogę tylko powiedzieć, że żałuję, że tak długo zwlekałem z wymianą sprężyn. Nie wyobrażam sobie co by musiało się stać żebym wrócił do serii. Mam Jamexy -35

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 dandix

dandix
  • Klubowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 13.09.2018

a równo wam usiadł samochód? Nie macie motorówek?


  • 0

#10 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 13.09.2018

U mnie jest równo, może bardzo ale to bardzo delikatnie tył jest niżej ale ja mam gaz i hak. Na serii była zdecydowanie motorówka.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 dandix

dandix
  • Klubowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 13.09.2018

U mnie jest równo, może bardzo ale to bardzo delikatnie tył jest niżej ale ja mam gaz i hak. Na serii była zdecydowanie motorówka.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

a powiedz masz serie czy jakies dokładki typu types? w zime nie masz problemów gdy droga jest zaśnieżona? tez sie zastanawiam wlasnie nad jamexami, duzo dałes za nie?


Użytkownik dandix edytował ten post 11:43, 13.09.2018

  • 0

#12 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 13.09.2018

Dokładek nie mam tylko lip gumowy z przodu, a zimą jeszcze nie jeździłem. Ale auto nie jest jakieś mega niskie. Nie ma problemu z progami zwalniającymi itp. Za Jamexy dałem chyba 430zl.
W tym temacie kolega Crony wrzucił fotkę na Jamexach z dokładka mi.
http://www.accordklu...y-eibach/page-5


Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:22, 14.09.2018

Witam Panowie,

ja dodam od siebie kilka słów... Na serii zawsze mi brakowało tego lekkiego obniżenia więc kupiłem gwint H&R z czerwonymi springami - beton aż taki że wszystko trzeszczało w aucie np deska itp. Więc powrót do serii i znowu szukanie czegoś podobnego do komfortu ... amor z tyłu mi pukał, przedni jeden był słabszy więc wymieniłem sobie wszystkie w aucie na nowe OEM i do tego springi Eibach. Wszystko siadło bardzo ładnie, żadnej motorówki itp. Na równej drodze bajka ale trzeba było jechać do rodziny po gorszej drodze no i dupa ...każda nierówność, uskok drogi była bardzo odczuwalna dodatkowo parkowanie przodem z dokładką i splitterem to już masakra. Moje auto to rodzinne także żona marudziła, za każdym razem jak gdzieś jechała to lekki stres aby czegoś tam nie urwała. Szwagier kiedyś przyprowadził mi to auto bo było u mechanika to powiedział ,że do jego Astry 3 Hanka twarda jak cholera. Po wszystkich za i przeciw wróciłem do zawieszenia seryjnego ale gdyby było to auto tylko i wyłącznie dla mnie to wsadził bym gwint z regulacją tłumienia itp :D :D 


  • 0

#14 spooky14

spooky14
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Neuenkirchen-Vorden
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano wczoraj, 15:40

Mój mechanik od LPG ma identyczna hondę, też miał gwint ale po pół roku stwierdził, że wraca na OEM. Także tak jak mówiłem najpierw większe felgi, potem pomyślę. Ale dalej się zastanawiam 17" czy 18"   :hmm:


  • 0

#15 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 197 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 08:15

18 na seryjnym zawiasie wyglądaj słabo. Będzie koza.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, komfort, sprezyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq