Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Olej vs MÅ‚ody posiadacz hondy

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#31 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 12.09.2018

Oki dzięki, Hania jutro leci do mechanika najpierw wymiana wszystkich simeringow i uszczelek zaworowych potem pomyślimy dalej:)


  • 0

#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:32, 13.09.2018

Ale po co? Jak siÄ™ nie leje to zrób te 10 tyÅ› i dopiero myÅ›l co dalej. 

 

A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?
 

Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.


  • 0

#33 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:52, 13.09.2018

Ale po co? Jak się nie leje to zrób te 10 tyś i dopiero myśl co dalej.

A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?

Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.

Zrobiłem 500km i to wystarczyło żeby zauważyć ubytek 600ml oleju pisze o uszczelniaczach zaworowych

Użytkownik Huczoo edytował ten post 06:53, 13.09.2018

  • 0

#34 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:01, 13.09.2018

Rano po odpaleniu dymi na niebiesko przez chwilÄ™
  • 0
                       

#35 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:09, 13.09.2018

Mechanik ma sprawdzić co może być przyczyna nie ze konkretnie uszczelniacze zobaczymy co on powie.
To wszystko zaczęło sie tak nagle wiec możliwe ze to nie one

Rano po odpaleniu dymi na niebiesko przez chwilÄ™


Raczej na biało
  • 0

#36 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:02, 13.09.2018

Chodzi o pierwszy moment odpalenia ..i pierwsze powiedzmy 20 sek
Jak schodzi olej przez noc uszczelniaczami to przy odpałce zadymi na niebiesko spalonym olejem
  • 0
                       

#37 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:04, 13.09.2018

Ale po co? Jak się nie leje to zrób te 10 tyś i dopiero myśl co dalej.

A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?

Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.

Mam takie samo zadanie. Pojeździć i sprawdzać bo jak na razie nie ma tu żadnego wiarygodnego pomiaru. Raz nie pali oleju, zaraz pali 150ml na 70 km (w granicy błędu pomiaru) a czasem olej "wyparowuje" jak stygnie silnik.
Ale oczywiście decyzja należy do właściciela.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:21, 13.09.2018

Podpisuje się pod tym, co napisał przemkowal i rękoma i nogami :D
  • 0

#39 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 13.09.2018

Mam takie samo zadanie. Pojeździć i sprawdzać bo jak na razie nie ma tu żadnego wiarygodnego pomiaru. Raz nie pali oleju, zaraz pali 150ml na 70 km (w granicy błędu pomiaru) a czasem olej "wyparowuje" jak stygnie silnik.
Ale oczywiście decyzja należy do właściciela.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Nie palił na poczatku od dnia poprzedzającego utworzenie tematu pali tak jakby ktos spuszczał mi olej. Muszę sprawdzić ten dym
  • 0

#40 rafal86

rafal86
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9 Mugen
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:27, 13.09.2018

Zrób najpierw te kilka tyś km i dopiero szukaj komu portfel napełnić. Nie masz wycieku nigdzie? Zalej pod max, zrób tysiąc km i napisz ile spaliło

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#41 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 14.09.2018

Dobra pany macie racje. Teraz dodam ze samochod po nocnym staniu zakopci 20 sekund na bialo i tyle a tak wgl nie maq zadnego dymu. zauważyÅ‚em maÅ‚y wyciek z miski? uszczelki cos takiego od strony paska klinowego 


  • 0

#42 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:04, 15.09.2018

Dobra muszę sie do czegos przyznać jak czas chyba jeździłem bez płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym ma ro wpływ na spalanie oleju?
  • 0

#43 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:23, 15.09.2018

Auto się przegrzało?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Huczoo

Huczoo
  • Forumowicz
  • 108 postów
  • SkÄ…d:Sierakowice Pomorskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 15.09.2018

Nie nigdy sie nie przegrzało zawsze taka sama temperatura czyli poniżej połowy lekko
  • 0

#45 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:02, 15.09.2018

To nie miało/ma to wpływu na spalanie oleju.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq