Oki dzięki, Hania jutro leci do mechanika najpierw wymiana wszystkich simeringow i uszczelek zaworowych potem pomyślimy dalej:)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 20:05, 12.09.2018
#32
Napisano 06:32, 13.09.2018
Ale po co? Jak się nie leje to zrób te 10 tyś i dopiero myśl co dalej.
A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?
Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.
#33
Napisano 06:52, 13.09.2018
Zrobiłem 500km i to wystarczyło żeby zauważyć ubytek 600ml oleju pisze o uszczelniaczach zaworowychAle po co? Jak się nie leje to zrób te 10 tyś i dopiero myśl co dalej.
A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?
Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.
Użytkownik Huczoo edytował ten post 06:53, 13.09.2018
#34
Napisano 07:01, 13.09.2018
#35
Napisano 07:09, 13.09.2018
To wszystko zaczęło sie tak nagle wiec możliwe ze to nie one
Rano po odpaleniu dymi na niebiesko przez chwilÄ™
Raczej na biało
#36
Napisano 09:02, 13.09.2018
Jak schodzi olej przez noc uszczelniaczami to przy odpałce zadymi na niebiesko spalonym olejem
#37
Napisano 09:04, 13.09.2018
Mam takie samo zadanie. Pojeździć i sprawdzać bo jak na razie nie ma tu żadnego wiarygodnego pomiaru. Raz nie pali oleju, zaraz pali 150ml na 70 km (w granicy błędu pomiaru) a czasem olej "wyparowuje" jak stygnie silnik.Ale po co? Jak się nie leje to zrób te 10 tyś i dopiero myśl co dalej.
A tak w ogóle to jakich uszczelkach zaworowych piszesz? Uszczelniaczach zaworowych czy uszczelkach pod świecami?
Nie zdziw się że po tym jak zrobisz uszczelniacze i wywalisz kasę okaże się że to nie one a pierścienie a co gorsza jak uszczelnisz górę a dół poleci i będziesz robił jeszcze pierścienie.
Naprawdę - na spokojnie pojeździj, zrób płukankę i zobacz co dalej. Wg mnie nie ma sensu tykanie uszczelniaczy zaworowych bez zrzucenia czapki i wymiany pierścieni.
Ale oczywiście decyzja należy do właściciela.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 10:21, 13.09.2018
#39
Napisano 12:06, 13.09.2018
Mam takie samo zadanie. Pojeździć i sprawdzać bo jak na razie nie ma tu żadnego wiarygodnego pomiaru. Raz nie pali oleju, zaraz pali 150ml na 70 km (w granicy błędu pomiaru) a czasem olej "wyparowuje" jak stygnie silnik.
Ale oczywiście decyzja należy do właściciela.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Nie palił na poczatku od dnia poprzedzającego utworzenie tematu pali tak jakby ktos spuszczał mi olej. Muszę sprawdzić ten dym
#40
Napisano 12:27, 13.09.2018
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#41
Napisano 21:36, 14.09.2018
Dobra pany macie racje. Teraz dodam ze samochod po nocnym staniu zakopci 20 sekund na bialo i tyle a tak wgl nie maq zadnego dymu. zauważyłem mały wyciek z miski? uszczelki cos takiego od strony paska klinowego
#42
Napisano 08:04, 15.09.2018
#43
Napisano 08:23, 15.09.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#44
Napisano 08:28, 15.09.2018
#45
Napisano 12:02, 15.09.2018
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych