Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ubytek plynu chlodniczego

VIII plyn chlodniczy ubyte

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 25.09.2018

Artrude posprawdzaj szczelność na łączeniach węży,każda nieszczelność powoduje ubytek płynu chłodniczego a to dlatego że wytwarza się ciśnienie.Jeśli będziesz zdejmował oryginalne opaski zakładaj je tak samo jak były wygniecione.Jeśli chodzi o płyny do chłodnic są i takie co odparowują spotkałem się z tym nie raz.


  • 0

#17 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6710 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 54
Super

Napisano 19:22, 25.09.2018

Napisz też jakiej firmy masz węże, bo spotkałem się z tym, że np Semperit po kilku latach był tak twardy że pękał jak się go zaginało.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#18 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1054 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:14, 29.09.2018

Węże Parkera, nadal miękkie i elastyczne.

Jak sprawdzałem, to przypomniało mi się, że kiedyś, najprawdopodobniej po serwisie LPG było mokro w tym 'korytku' pod trójnikami - zaznaczone strzałką.
Pu4If8u.jpg

Obecnie jest sucho, więc może podczas serwisu powstał ubytek?
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6710 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 54
Super

Napisano 19:40, 29.09.2018

A króciec reduktora nie ma dziwnego nalotu? Bo jakoś tak wygląda.

 

Załączony plik  Bez nazwy.jpg   106,31 KB   12 Ilość pobrań


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#20 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1054 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:48, 30.09.2018

Tak to wygląda:

hQT422t.jpg
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#21 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1725 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:22, 01.10.2018

Tak mi się przypomniało że w moim pierwszym aucie (Fiacie) miałem wyciek płynu chłodniczego i to bezpośrednio spod uszczelki głowicy - robił się tam zielony "glut" który w końcu się sam jakoś uszczelnił i wyciek ustał. Powodowało to widoczne ubytki w ilości płynu w zbiorniku wyrównawczym.


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#22 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6710 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 54
Super

Napisano 11:26, 01.10.2018

Ten biały nalot przy króćcu reduktora wygląda jakby tamtędy coś mogło podciekać. Ale takie oglądanie na zdjęciach to słabe troszkę.

Jak Ci przeszkadza dolewanie to sugeruję obejrzeć ten króciec i opaski o pół obrotu dociągnąć.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#23 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1054 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:47, 01.10.2018

xDzAkJt.jpg

Na tym górnym?
Ten górny chyba jest do gazu, do wody jest ten dolny.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#24 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 295 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:20, 01.10.2018

Masz tu trzy węże - oba dolne to płyn i w zasadzie na każdym widocznym złączu masz naloty z drobnych nieszczelności.
Możliwe, że to tylko ich pozostałości i już teraz nie podcieka.

Obadaj palcami czy nie pojawia się tam wilgoć - nie po przyjechaniu z trasy, bo niewielki wyciek może odparowywać.
  • 0

#25 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 03.12.2018

Masz tu trzy węże - oba dolne to płyn i w zasadzie na każdym widocznym złączu masz naloty z drobnych nieszczelności.
Możliwe, że to tylko ich pozostałości i już teraz nie podcieka.

Obadaj palcami czy nie pojawia się tam wilgoć - nie po przyjechaniu z trasy, bo niewielki wyciek może odparowywać.

Mylisz się jak przyjedzie z trasy i jak silnik jest nagrzany.A żeby nie gdybać to zdjąć opaski bo stop aluminium też śniedzieje i zobaczyć czy nie ma wżerów jak są to wymiana trójników i łączenia wodne od reduktora też.


  • 0

#26 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1054 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:31, 10.12.2018

Od ostatniej dolewki - do pełna - zrobiłem ponad 9k km, dziś uzupełniłem brak i wyszło, że ubyło 300ml.
700ml na 16.5k km - nie jest najgorzej.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, plyn chlodniczy, ubyte

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq