Artrude posprawdzaj szczelność na łączeniach węży,każda nieszczelność powoduje ubytek płynu chłodniczego a to dlatego że wytwarza się ciśnienie.Jeśli będziesz zdejmował oryginalne opaski zakładaj je tak samo jak były wygniecione.Jeśli chodzi o płyny do chłodnic są i takie co odparowują spotkałem się z tym nie raz.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 16:03, 25.09.2018
#17
Napisano 19:22, 25.09.2018
Napisz też jakiej firmy masz węże, bo spotkałem się z tym, że np Semperit po kilku latach był tak twardy że pękał jak się go zaginało.
#18
Napisano 10:14, 29.09.2018
Jak sprawdzałem, to przypomniało mi się, że kiedyś, najprawdopodobniej po serwisie LPG było mokro w tym 'korytku' pod trójnikami - zaznaczone strzałką.
Obecnie jest sucho, więc może podczas serwisu powstał ubytek?
Pozdrawiam
- Artur
#19
Napisano 19:40, 29.09.2018
A króciec reduktora nie ma dziwnego nalotu? Bo jakoś tak wygląda.
Bez nazwy.jpg 106,31 KB 21 Ilość pobrań
#20
Napisano 18:48, 30.09.2018
Pozdrawiam
- Artur
#21
Napisano 10:22, 01.10.2018
Tak mi się przypomniało że w moim pierwszym aucie (Fiacie) miałem wyciek płynu chłodniczego i to bezpośrednio spod uszczelki głowicy - robił się tam zielony "glut" który w końcu się sam jakoś uszczelnił i wyciek ustał. Powodowało to widoczne ubytki w ilości płynu w zbiorniku wyrównawczym.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#22
Napisano 11:26, 01.10.2018
Ten biały nalot przy króćcu reduktora wygląda jakby tamtędy coś mogło podciekać. Ale takie oglądanie na zdjęciach to słabe troszkę.
Jak Ci przeszkadza dolewanie to sugeruję obejrzeć ten króciec i opaski o pół obrotu dociągnąć.
#23
Napisano 19:47, 01.10.2018
Na tym górnym?
Ten górny chyba jest do gazu, do wody jest ten dolny.
Pozdrawiam
- Artur
#24
Napisano 20:20, 01.10.2018
Możliwe, że to tylko ich pozostałości i już teraz nie podcieka.
Obadaj palcami czy nie pojawia się tam wilgoć - nie po przyjechaniu z trasy, bo niewielki wyciek może odparowywać.
#25
Napisano 22:29, 03.12.2018
Masz tu trzy węże - oba dolne to płyn i w zasadzie na każdym widocznym złączu masz naloty z drobnych nieszczelności.
Możliwe, że to tylko ich pozostałości i już teraz nie podcieka.
Obadaj palcami czy nie pojawia się tam wilgoć - nie po przyjechaniu z trasy, bo niewielki wyciek może odparowywać.
Mylisz się jak przyjedzie z trasy i jak silnik jest nagrzany.A żeby nie gdybać to zdjąć opaski bo stop aluminium też śniedzieje i zobaczyć czy nie ma wżerów jak są to wymiana trójników i łączenia wodne od reduktora też.
#26
Napisano 21:31, 10.12.2018
700ml na 16.5k km - nie jest najgorzej.
Pozdrawiam
- Artur
#27
Napisano 17:06, 21.12.2018
Pytanko: obecnie mam niebieski płyn w chłodnicy, taki ma być ? W książce serwisowej napisane jest, żeby nigdy nie uzupełniać samym płynem ani samą wodą. Musze jednak dolać z 200 ml bo jest lekko ponad minimum. Mam w domu różowy g12. Lepiej dolać po prostu wodę destylowaną czy ten różowy, teoretycznie mieszalny ze wszystkimi innymi.
#28
Napisano 17:44, 21.12.2018
Ja dolewałbym ten różowy.
Pozdrawiam
- Artur
#29
Napisano 18:03, 21.12.2018
Według książki serwisowej uzupełniać Honda All Season Antifreeze/ Coolant type 2. Wole zapytać
#30
Napisano 20:40, 21.12.2018
Osobiście dolałem prestona.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, plyn chlodniczy, ubyte
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych