Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

honda accord VIII 2.0 2009 rok problem z gazem

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 posadka

posadka
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:chojnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 07.09.2018

witam

Panowie może ktoś ma jakiś pomysł na mój problem mianowicie

czasami ciężko pali z rana  a po trzech dniach wszystko wraca do normy

swiece wymienione ,cewki zawory ustawione filtry gazu powietrza także

gdy jadÄ™ spokojnie tzn 140-150 jest ok gdy jade 170-180 i puszcze gaz natychmiast wchodzi w tryb awaryjny

dziś wracając z niemiec zrobiłem test i pojechałem 190 na benzynie i wszystko ok a na gazie tryb awaryjny ma może ktoś jakiś pomysł?

dodam jeszcze że silnik na wolnych chodzi idealnie żadnego falowania obrotów


Użytkownik posadka edytował ten post 20:26, 07.09.2018

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8864 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:04, 07.09.2018

1 . jakie graty lpg masz? Ile km/lat ma reduktor i wtryski?

2. kiedy strojone na poważnie w czasie jazdy?

3. jak odÅ‚Ä…czysz przewód podciÅ›nienia idÄ…cy od reduktora do kolektora ssÄ…cego wieczorem a rano podÅ‚Ä…czysz to odpali normalnie? 


  • 0

#3 posadka

posadka
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:chojnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:09, 07.09.2018

1 . jakie graty lpg masz? Ile km/lat ma reduktor i wtryski?

2. kiedy strojone na poważnie w czasie jazdy?

3. jak odÅ‚Ä…czysz przewód podciÅ›nienia idÄ…cy od reduktora do kolektora ssÄ…cego wieczorem a rano podÅ‚Ä…czysz to odpali normalnie? 

reduktor czerwony turbo instalacja stag 4 generacji wtryski hanna aluminiowe instalacja ma 3 lata brak strojenia ostatnio z tym przewodem nie prubowałem bo nie wiedziałem


reduktor czerwony turbo instalacja stag 4 generacji wtryski hanna aluminiowe instalacja ma 3 lata brak strojenia ostatnio z tym przewodem nie prubowałem bo nie wiedziałem

czy może padać reduktor?lub wtryski? dodam jeszcze że jak wpadnie w tryb awaryjny podpinam kompa i wypadanie zapłonu


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8864 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:34, 07.09.2018

czerwony ale AC R01? Tak, może padać reduktor i puszczać gaz podciśnieniem. Możesz odpiąć przewód i rano podpiąć lub po jeździe wężyk odpiąć od ssącego i włożyć do szklanki z wodą. Jak będą bąble to reduktor puszcza podciśnieniem

 

Co d wypadania zapłonów - jak wiesz na którym cylindrze - zamień miejscami cewki i zobacz czy błąd idzie za cewką. Jak tak to cewka pada.


  • 0

#5 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • SkÄ…d:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:44, 08.09.2018

poczytaj sobie posty o awariach silników w 7mce z lpg... jak ogarniesz checka, to potem LepiejPowoliGazuj, szybka jazda na lpg niszczy silniki w accordach... pozdr


  • 0

#6 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • SkÄ…d:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:13, 08.09.2018

Jak jest dobrze wystrojone, odpowiednie podzespoły założone, to lpg nie niszczy silnika ani w siódemce ani w ósemce ani we wcześniejszych generacjach Accorda. Check się zapali jak będzie za ubogo, za bogato, lub gdy będzie problem z jakąś sondą lambda czy też z reduktorem.
Check może zapalić się również (chociaż wcale nie musi), gdy jest świeżo założona instalacja i pomiędzy 1000-3000 km od momentu założenia instalacji mniej więcej, może się zapalić w tym przypadku, jak używa się silnika na wysokich obrotach głównie-wynika to z tego, że nowy reduktor się układa, stąd też taka ewentualność może mieć miejsce. Wtedy odpowiednia regulacja ciśnienia sprawę załatwia i check gaśnie. Tak było u mnie w siódmej generacji 2.4 po jakimś niecałym 1 tyś. kilometrów od momentu założenia instalacji i monter instalacji o tym mnie uprzedził zakładając mi lpg. Ale też, dosyć szybko jechałem, stąd też pewnie tak się stało. Podjechałem do niego, ciśnienie na reduktorze podwyższył i sprawa została załatwiona i od tamtego momentu jest spokój przez 40 tys. kilometrów a czasami zdarza mi się wykorzystać wysokie obroty silnika, chociaż sporadycznie. Z kolei w drugim Acco 7 2.0 problem ten nie wystąpił pomimo, że zrobiłem już ponad 10 tys. na lpg i za niedługo jadę nim na pierwszą regulację i na wymianę filtrów.
Tak wynika przynajmniej z mojego doświadczenia.
  • 0

#7 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • SkÄ…d:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:28, 10.09.2018

Stawiam na lejące wtryskiwacze LPG. Hana tak niestety ma że po czasie potrafi czasami puszczać gaz w kolektor, co powoduje czasami utrudniony rozruch na PB


  • 0

#8 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • SkÄ…d:PuÅ‚awy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 15.09.2018

Podepnę się: Czy podwyższone spalanie LPG może być skutkiem uszkodzonego reduktora?


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8864 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:41, 15.09.2018

tak


  • 1

#10 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • SkÄ…d:PuÅ‚awy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 11.03.2019

Jak miałem uszkodzony reduktor to słychać było od niego coś jakby gwizdanie. Nie trzeba było mocno zwiększać obrotów żeby to słyszeć.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq