Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda gaśnie przy zmianie biegów do 3 tyś obrotów

VI Gaśnie Tłumnik końcowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomeek884

tomeek884
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Żyrardów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 04.09.2018

Witam

 

Ostatnio Hanka mi zwariowała i nie mogę tego ogarnąć, a mianowicie. Jadąc autem spokojnie tzn zmiana biegów do 3 tyś to w momencie wysprzeglania obroty spadają na 900 po chwili spadaja na 200 auto się dławi i gaśnie, a jadąc dynamiczniej tzn zmiana biegów powyżej 3,5 tyś obrotów wszystko jest ok obroty idealnie trzyma na 900.

 

Błędów żadnych nie pokazuje.

 

Jedyne co znalazłem to uszkodzony tłumik końcowy od góry jest duża dziura. Czy to możliwe żeby od tego tak się zachowywała ?

 

Dodam że w ostatnim czasie była robiona głowica i kupiłem od chłopaka po regeneracji i portingu( nie wiem czy dobrze napisałem) plus ostry wałek. On twierdzi że to wina filtra powietrza, że powinien być stożek, z tym że przez ostatnie 3 miesiące jeździła  na tym i wszystko było ok

 

Ja bym obstawiał ten tłumik końcowy, może się przepchał albo za szybko spaliny uciekają i auto przy małych obrotach się dławi. Wcześniej i teraz miała taki efekt że w momęcie  ruszania na jedynce przy wciskaniu  gazu najpierw tak jak by delikatnie się zadławiła i w potem wkręca się na obroty.( ale to dosłownie 1 sek nie odczuwalne dla kogoś kto nie jeździ na co dzień )

 

Dodam że układ  zapłonowy cały był wymieniany świece i kable ngk  nowa kopułka i  paluch, wyczyszczony egr, przepustnica i krokowy. i nie mam już na nią pomysłu...

 

Czy miał ktoś taki przypadek albo podpowie czy dobrze myślę

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 


  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 549 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 15:44, 04.09.2018

jak masz taką opcję, to podjedź do kogoś, żeby kompa podłączył, najszybsze rozwiązanie ;) zawory do sprawdzenia. przyczyn może być sporo, więc ciężko doradzić coś na odległość, a przecież wszystkiego nie będziemy tutaj opisywać :D a informacji o stanie Twojego auta mamy tu tylko tyle, że układ zapłonowy cały był wymieniany, świece, kable, nowa kopułka, paluch, wyczyszczony egr, przepustnica i krokowy. no i że jest dziura w tłumiku :D


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7276 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 16:09, 04.09.2018

Poszukaj bo o opadających obrotach było mnóstwo tematów.
Ale na początek zawory, czyszczenie przepustnicy, jak nie pomoże to EGR z EGR plate.
Później można kombinować dalej.

Oczywiście jeśli rozmawiamy i VI gen bo taki zaznaczyłeś a profilu nie masz uzupełnionego.

Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 273 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:26, 04.09.2018

Masz cały układ podcisnieniowy szczelny? Żaden wężyk nie popękany? Jak wiele było rozbierane to może gdzieś na łączeniu pękła stara guma podczas składania.
  • 0

#5 tomeek884

tomeek884
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Żyrardów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:24, 26.09.2018

Witam sory że tak późno ale nie mogłem tematu odnaleźć. Jak narazie żaden zabiegał nie przyniósł efektów jest Troche lepiej po odłączenie tego tylnego czujnika na przepustnicy ale to też. Nie. Zawsze. Właśnie tak myślę że może te węże od podciśnienia są ślę podłączone... Czy posiada ktoś jakiś schemat? Teraz ma taki objaw że spadnie na 900 obr na chwilę i potem w jednym momencie gaśnie brak już mi pomysłów

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:56, 28.09.2018

Zresetuj kompa i niech się jeszcze raz nauczy obrotów. Może pomoże


Użytkownik toki edytował ten post 07:57, 28.09.2018

  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7276 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 08:35, 28.09.2018

Czekaj, czekaj - ostry wałek?

Jaki dokładnie?

Było strojenie po tym? Czy wrzucony wałek i niech lata?
Odłącz sondę lambda i daj znać czy zmieni się coś. 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Gaśnie, Tłumnik końcowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq