Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Maglownica - jak to naprawić najtaniej

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 04.09.2018

Siemka,
tłukło mi tłukło, jeździłem po 4 mechanikach bo nie wierzyłem żeby była to maglownica, ale jednak to na pewno to...
No i teraz widzę że używki na olx są w tej samej cenie co jakieś regenerowane "nówki" na allegro czyli 400zl.
To jakiś szajs czy jednak jedyne logiczne wyjście?
  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:24, 04.09.2018

Regeneracja swojej lub zakup regenerowanej. Wybór zależy od Ciebie i stanu własnej.


By HUAWEI
  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 15:32, 04.09.2018

no niestety, magle w tych hankach to jakaś masakra :D jak masz opcję, to wymień na regenerowaną z 2-letnią gwarancją, bo na samą regenerację dają rok i problem potrafi dosyć szybko wrócić jak bumerang :D ale regeneracja czasami się udaje, więc możesz zaryzykować ;)


  • 0

#4 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:59, 04.09.2018

No wycenę dostałem 900zł - demontaż/montaż, regeneracja, ustawianie zbieżności itp. jak będzie trzeba no to trudno...

Z drugiej strony jeszcze się zapytam, bo u mnie wygląda to tak, że jak auto postoi sobie przez noc to potem na początku nic nie stuka (na prawdę nic, cichutko tak jak powinno być) dopiero, po przejechaniu ~10km zaczyna stukać i stuka coraz mocniej... Jak jechałem np. 50km to myślałem że samochód zaraz się rozpadnie. No i teraz pytanie, czy to nie wina np. jakiegoś płynu, który pod wpływem temperatury traci swoje wartości czy coś? Bo wydaje mi się, że jeśli maglownica była by padnięta to tłukło by cały czas. Czy może jestem w błędzie?


  • 0

#5 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:06, 04.09.2018

Gdzie taka wycena?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 04.09.2018

Gdzie taka wycena?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

W lublinie, chyba tragiczna cena to to nie jest.


  • 0

#7 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:35, 04.09.2018

Ja tak w kwestii formalnej, tylko się pytam.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:46, 04.09.2018

Cieknie coś z magla?

Masz duży luz kole kierownicy?

 

Może warto spróbować delikatnie podciągnąć na śrubie regulacyjnej, ale tak żeby dalej kierownica wracała sama i się nie blokowała.

U mnie pomogło.

 

Możesz wymienić płyn na początek ale raczej za wiele to nie pomoże. 
 


  • 0

#9 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 04.09.2018

No właśnie ponoć nic nie cieknie. Luzów na kierownicy wydaje mi się, że nie mam, po prostu po dłuższej jeździe strasznie tłucze. Parę razy już myślałem że mi koło odpadnie bo tak napieprzało... Zapytam mechanika o ten płyn, no bo 900zł płacić to mi się nie widzi...


  • 0

#10 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:31, 04.09.2018

Sprawdź podłużne drążki reakcyjne. Szczególnie prawy. Na łączeniu z wahaczem szukaj.
Mój magiel stuka, ale tylko przy gwałtownych ruchach kierownicy, na wyłączonym silniku. To znaczy przy procedurze wyszukiwaniu luzu na końcówkach drążków kierowniczych. Żadnego diagnosty to nie ruszyło, bo luzów nie ma, jest lekki stuk.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:54, 05.09.2018

..to w takim razie można jeszcze trochę podregulować na śrubie
  • 0
                       

#12 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 14:21, 05.09.2018

jak nie cieknie, to tak jak koledzy u góry napisali - podregulować na śrubie i zmienić płyn wspomagania na świeży. 900zł to nieźle sobie liczą :wow: (średnio to od 400-600 za regeneracje, robociznę i geometrię).


Użytkownik gons edytował ten post 14:22, 05.09.2018

  • 0

#13 lukibosss

lukibosss
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 05.09.2018

jak nie cieknie, to tak jak koledzy u góry napisali - podregulować na śrubie i zmienić płyn wspomagania na świeży. 900zł to nieźle sobie liczą :wow: (średnio to od 400-600 za regeneracje, robociznę i geometrię).

Jak dzwoniłem do paru typów właśnie od regeneracji to mówili, że najczęściej to wychodzi 600zł, ale oni nie demontują/montują, tylko trza do nich samą maglownicę przywozić. Więc doszłoby mi za robociznę u mechanika.

 

A z tym podregulowaniem na śrubie to możecie coś więcej napisać? I przy okazji jak spuścić płyn od wspomagania?

Przyznam że problem z maglownicą zaczął się niedługo po tym jak poszedł mi przewód od wspomagania - co oczywiście skutkowało wymianą płynu. Może rzeczywiście ten płyn jakiś ujowy się okazał?


Użytkownik lukibosss edytował ten post 20:24, 05.09.2018

  • 0

#14 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 00:19, 07.09.2018

płyn każdy leje taki, jaki ma ochotę :D ja zalałem PSF Hondy, bo taki podaje ESM, zaś niektóre warsztaty regenerujące magle zalecają inne, bo podobno PSF jest zbyt agresywny  :kox:

śruba regulacyjna znajduje się u dołu magla od strony kierowcy. sam jej nie tykałem (jeszcze), ale w tym temacie koledzy się już do niej przymierzali ;) http://www.accordklu...erownica/page-2


  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 05:15, 07.09.2018

Co do płynu to było wiele razy. Wystarczy użyć wyszukiwarki.

Co do kontry.
Na maglu w okolicy walka od kolumny kierowniczej trzeba szukac. Masz tam dużą nakrętkę którą trzeba poluzować i w środku śrubę która dokręcasz. Polecam max 2-3 mm dokręcić na początek i zobaczyć co się będzie działo.

Wysłane z ALE-L21
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq