Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wybita guma wolny wahacz

VII dlny wahacz wybita guma

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:25, 30.08.2018

Tak mi cos zaczelo pukac..zajrzalem pod auto co sie okazalo uszkodzony dolny wahacz..

zamowilem lemfordera.

wiem ze najlepsze tuleje oem itd, ale nie mam mozliwosci wprasowac ich..

czy wymiana bedzie trudna ?

z tegp co patrze nie..tylko czy sruby puszcza..

no i czy na takim wahaczu przejezdze jeszcze 2dni nim czesci dojda..

zalaczam zdjecie

 

https://www.fotosik....be852c1f2ebc7a3


  • 0

#2 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 30.08.2018

miałem to samo i myślę że nic się nie stanie przez te dwa dni. Ja jeździłem przez miesiąc bo czekałem aż będzie obowiązkowy przegląd.


  • 0

#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:38, 30.08.2018

Wymiana jest 'prosta'.

1. Uwalniasz widełki amora od wahacza
2. To samo z łącznikiem staba
3. Wybijasz sworzeń dolny
4. Uwalniasz wahacz: śruba pionowa i pozioma.

Punkt 4 jest mega. Wielu polega na nim. Bez grzania palnikiem może się nie obejść i porządny pneumat nie pomoże.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:34, 30.08.2018

miałem to samo i myślę że nic się nie stanie przez te dwa dni. Ja jeździłem przez miesiąc bo czekałem aż będzie obowiązkowy przegląd.

dzieki kolego uspokoiles mnie


Wymiana jest 'prosta'.

1. Uwalniasz widełki amora od wahacza
2. To samo z łącznikiem staba
3. Wybijasz sworzeń dolny
4. Uwalniasz wahacz: śruba pionowa i pozioma.

Punkt 4 jest mega. Wielu polega na nim. Bez grzania palnikiem może się nie obejść i porządny pneumat nie pomoże.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

dziekuje kolego rowniez. bede walczyl pewnie w sobote. 


Jeszcze spytam czy lemfordery wytrzymaja czy wogole warto ?

Bo jak maja rok potrzymac to zrezygnuje z nich i ogarne moze wahacze z PL uzywki z wprasowanymi oryginalami


  • 0

#5 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:48, 31.08.2018

Bo jeszcze znalazlem delphi ale nie wiem co to za firma..ten dolny powinien byc naprawde solidny


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:53, 31.08.2018

Odpuść delphi.Z Lemforderm trudno powiedzieć Nie będzie to OEM ale powinno być spoko
  • 0
                       

#7 ferby22

ferby22
  • Forumowicz
  • 217 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:05, 31.08.2018

Odpuść delphi.Z Lemforderm trudno powiedzieć Nie będzie to OEM ale powinno być spoko

tak myslalem.czyli jednak lemf.

musze czekac do jutra.ale lepiej niz wymieniac 2x


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, dlny wahacz wybita guma

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq