Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprzęgło, brak możliwości wbicia jakiegokolwiek biegu

VII sprzęgło bieg biegi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wlodkowski

Wlodkowski
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 27.08.2018

Witam wszystkich !
mam problem - Accord 7 TypeS 2.4 190KM K24A3 2007r.
Nie znalazłem takiego przypadku a jak coś przeoczyłem to z góry przepraszam.
Podczas jazdy na trasie przy próbie redukcji biegu do 4 - zonk, nie da się nagle, bieg nie chce wejść, sprzęgło ciężej wcisnąć
przy zwolnieniu i próbie wrzucenia 3 - sukces, udało się ale sprzęgło ciężej wcisnąć niż do tej pory, czuć tak jakby silnik na pedale sprzęgła (inaczej nie da się tego opisać chyba)
stop na stacji, ponownie odpalenie silnika, jest ok przez chwile i nagle nie da się wbić żadnego biegu, na 1 dojazd do bloku
i teraz na uruchomionym silniku nie da się wbić żadnego biegu, na wyłączonym się da, sprzęgło dużo ciężej wcisnąć,
nie widać żadnych wycieków, wysprzęglik się rusza,
spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? jest ktoś w stanie podpowiedzieć co/jak sprawdzić ? przed ewentualnym oddaniem auta do naprawy. Dodam, że poprzedni właściciel (podobno) wymieniał sprzęgło +/-10k km temu

Pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość :)

 


  • 0

#2 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:44, 27.08.2018

wygląda to na problem z dociskiem i/lub z łożyskiem oporowym.

Skoro wysprzeglik pracuje, ewentualnie sprawdź ile cm sie wysuwa, moze za mało sie wysuwa, chyba powinien sie wysunac ~2cm (tego nie jestem pewny bo nie mierzylem)


  • 0

#3 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:46, 27.08.2018

Z objawów wygląda mi to na uszkodzony docisk (sprzęgło ) ale skoro 10tys temu było robione... . A " czuje sinik na pedale" masz na myśli że podbija ci pedał ?
  • 0

#4 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:34, 29.08.2018

Sprawdź stelaż mocowania pedałów. Znajduje się to wewnątrz auta na ścianie grodziowej - obstawiam na 99% że Ci pękł. 

http://www.accordklu...ie-wchodzą-k24/


  • 0

#5 Sprzegla24

Sprzegla24
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 29.08.2018

Witam wszystkich !
mam problem - Accord 7 TypeS 2.4 190KM K24A3 2007r.
Nie znalazłem takiego przypadku a jak coś przeoczyłem to z góry przepraszam.
Podczas jazdy na trasie przy próbie redukcji biegu do 4 - zonk, nie da się nagle, bieg nie chce wejść, sprzęgło ciężej wcisnąć
przy zwolnieniu i próbie wrzucenia 3 - sukces, udało się ale sprzęgło ciężej wcisnąć niż do tej pory, czuć tak jakby silnik na pedale sprzęgła (inaczej nie da się tego opisać chyba)
stop na stacji, ponownie odpalenie silnika, jest ok przez chwile i nagle nie da się wbić żadnego biegu, na 1 dojazd do bloku
i teraz na uruchomionym silniku nie da się wbić żadnego biegu, na wyłączonym się da, sprzęgło dużo ciężej wcisnąć,
nie widać żadnych wycieków, wysprzęglik się rusza,
spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? jest ktoś w stanie podpowiedzieć co/jak sprawdzić ? przed ewentualnym oddaniem auta do naprawy. Dodam, że poprzedni właściciel (podobno) wymieniał sprzęgło +/-10k km temu

Pierwszy temat więc proszę o wyrozumiałość :)

 

 

Jeżeli poprzedni właściciel zmieniał sprzęgło przed samą sprzedażą, to pytanie, czy nie użył części regenerowanych lub używanych, żeby ograniczyć koszty, w takim wypadku jeżeli nie potwierdzi się podejrzenie o stelażu, to bardzo możliwa jest awaria samego sprzęgła. 


  • 0

#6 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:46, 29.08.2018

zaraz zaraz moze zacznij od pompki sprzęgła tej co jest przy skrzyni? płyn nie ucieka?


  • 0

#7 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 15:16, 29.08.2018

nie widać żadnych wycieków, wysprzęglik się rusza,
 

...mija kilka dni a kolega się pojawi na forum jak znowu bedzie czegoś potrzebował ... ale żeby rzucić odpowiedź co było przyczyną...??


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 00:08, 01.09.2018

  • 0

#8 Wlodkowski

Wlodkowski
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:16, 01.09.2018

...mija kilka dni a kolega się pojawi na forum jak znowu bedzie czegoś potrzebował ... ale żeby rzucić odpowiedź co było przyczyną... ??

 

Wybaczcie, miałem trochę zajęć i mało czasu...
w czwartek auto odstawione i wczoraj wieczorem odebrane bo sprawdziłem wcześniej wszystko co pisaliście ale niestety...

okazało się że poprzedni właściciel nie wymienił sprzęgła tylko okuł (czy coś takiego), mechanik wyjaśnił że wypadła jedna sprężyna która blokowała (pokazał jak to wyglądało) i stąd cały problem. wymienione kompletne sprzęgło na aisin w warsztathonda.pl,  koszt 1500 zł. 

 

jeszcze raz proszę o wybaczenie mojej nieaktywności w moim własnym poście i dziękuje wszystkim za chęć pomocy :)


  • 0

#9 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 14:03, 01.09.2018

Dzięki za odpowiedź. Nauczka na przyszłość dla nas wszystkich że oszczędności czasem wychodzą drożej. Szkoda że akurat trafiło na Ciebie a nie na tego co o tym zdecydowal.

Z drugiej strony jesteś szczęściarz, bo trafiłeś na 1% z obstawianych moich 99% że to pęknięty stelaż :)

Użytkownik tomazi78 edytował ten post 14:06, 01.09.2018

  • 0

#10 kamil10

kamil10
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exxcutive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:38, 15.10.2018

Witam

Probowalem zalesc podobny problem na forum ale niepotrafie wyszukac podobnych objawow.

Sorki za pisownie, urzywam innego jezyka.

Kupilem ostatnio honde accord 2.4 auto z 2007 roku .przebieg 160000km
Przetestowalem ja dokladnie przed kupnem i wydawalo mi sie ze jest ok.
Ostatnio przy wyjezdzie z ronda wcisnolem mocniej gaz i wygladalo to tak jakby obroty skoczyly w gore do 5000rpm ale skrzynia nie wrzucila biegu , samochud nie przyspieszal .
Niewgladalo mi to na slizganie sprzegla.

Wsumie to niemialem stycznosci z automatem wczesniej , wszytkie moje samochody byly w manualu.

Samochod jest po wymianie olejow , filtrow .
Plyn w skrzyni biegow tez byl wymieniony .jest rozowy ,nie smierdzi spalenizna .
Brak bledow....


Moge prosic o jakies podpowiedzi ?

Normalna jazda i i bardziej dynamiczna bez wciskania gazu w podloge jest ok , nic sie nie dzieje .

Pozdrawiam
Kamil


Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sprzęgło, bieg, biegi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq