Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Siedzący tył sprężyny KYB accord ES

VI siedzący tył sprężyny tył tył za nisko

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dEboo

dEboo
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Świnoujście
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 24.08.2018

Witam, mam u siebie typową przypadłość accordów VI w sedanie to jest siedzący lekko tył jest to jakieś 1.5cm w stosunku do przodu, poza wyglądem jest to problematyczne bo jak wiozę z tyłu 2 osoby(a często się to zdarza) to tył mi dobija a nawet czasami otrze opona o chlapacz(mam większe opony niż powinny być). I teraz pytanie do osób które wymieniali z tyłu sprężyny na Kayaby czy auto poszło dużo do góry i co najważniejsze czy tył zrobił się mocno twardy, podoba mi się komfort tego auta i nie chciałbym kupić nowych sprężyn i mieć wyżej auto ale za to betonowe z tyłu a jeżdżę po drogach słabej jakości. Pacjent to honda accord VI 2.0ES 00r. 


  • 0

#2 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:11, 24.08.2018

jakie masz kółka? w jakim stanie są amorki? sama sprężyna nie trzyma zawieszenia. Po czym wywnioskowałeś że to sprężyny.

PS. Parę lat jeżdzę 6 genem i pierwsze słyszę że ma przypadlość że tył siedzi niżej. W moim są jeszcze fabryczne amorki sprężyny i nic niżej nie siedzi.


  • 0

#3 dEboo

dEboo
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Świnoujście
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 26.08.2018

No jak szukałem podobnych tematów na forum to całkiem sporo się tego wysypało, że ludziom też siedzi tył. Wywnioskowałem bo w głównej mierze za wys. odpowiadają sprężyny, amortyzatory dają 0,5-1cm różnicy nie więcej, tym bardziej że na niedawnym przeglądzie wyszły na zielono i po 70%. Opony mam za dużo 215/50 r17 na feldze o et45. Ale zaglądałem po nadkolach i usunąłem wszystkie haczące elementy z wyjątkiem śruby od chlapacza, mimo to koło ma spory zapas z tyłu i nie powinno haczyć przy nawet jednej osobie z przodu, po przejazdach na dużych śpiących policjantach tył dość mocno nurkuje po zjeździe. 

 

A no i przy niższych temperaturach z tyłu pojawiają się dziwne stuki wnioskuję że mogą to być poduchy amorów, bo w zawieszeniu nie ma grama luzu.


Użytkownik dEboo edytował ten post 22:09, 26.08.2018

  • 0

#4 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 01:54, 27.08.2018

Większości siedzi, bo taka moda ;)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:12, 29.08.2018

z amorkami na przeglądach jest tak że jeżeli trzyma cokolwiek to zawsze wyjdzie Ci w granicach 70%, dopiero jak jest np. wylany ,to nagle pokaże jakieś 40%, żeby tak naprawdę sprawdzić amor, to musiałbyś go wymontować i oddać na badanie, wtedy masz jasność,ale tego nikt nie robi bo to zbyt kosztowna i bez sensu operacja:-).

Ile cali ma felga?

Podejrzewam że przy takiej gumie tak jak pisałeś sprężyny będziesz musiał chyba wymienić na twardsze.


  • 0

#6 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Był Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:52, 30.08.2018

Polecam kupić używkę amor OEM ale z polifta bo są fabrycznie bardziej miękkie i o wiele lepszy jest komfort w stosunku jak zamiennik


  • 0

#7 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1720 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:43, 31.08.2018

Ej Panowie, ale jak amor wpływa na wysokość zawieszenia?! W żadnym wypadku! :-) 

 

Jak możesz go gnieść rękoma to co było by pod ciężarem auta? Amortyzator odpowiada tylko za tłumienie na nierównościach (ale to pewnie wiecie :-P ) a sprężyna za wysokosć auta...


  • 0

#8 dEboo

dEboo
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Świnoujście
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 01.09.2018

Ej Panowie, ale jak amor wpływa na wysokość zawieszenia?! W żadnym wypadku! :-)

 

Jak możesz go gnieść rękoma to co było by pod ciężarem auta? Amortyzator odpowiada tylko za tłumienie na nierównościach (ale to pewnie wiecie :-P ) a sprężyna za wysokosć auta...

Troszeczkę ma, u mnie w civic ED7 po wymianie na eibachy sprężyny -30 przód dobijał i siedział dziobem mocno w dół, po wymianie na nowe amorki przód poszedł do góry o jakieś 1-1,5cm.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, siedzący tył, sprężyny tył, tył za nisko

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq