Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

otwór skrzyni biegów

VIII olej przekładniowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:23, 21.08.2018

Czy przez otwór od czUjnika o nr 6 z poniższego linka można dolać olej do skrzyni biegów?
http://japancars.ru/...&nplblk=M__0100
  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 21:11, 21.08.2018

A skąd będziesz wiedział ile dolać ?


  • 0

#3 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:30, 22.08.2018

Wiem ile dolać bo już wymieniłem olej i muszę około 100ml dolać ale już nie chce mi się włazić pod samochód.


  • 0

#4 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 12:03, 22.08.2018

Nie drążę.

 

Raczej możesz - po odkręceniu czujnika (o tym poniżej) sprawdziłbym czy  jest  tam olej  (tylko niech nic Ci tam nie wpadnie).

 

Odradzam  taki  sposób  -  łatwo  o  uszkodzenie  czujnika (wyłamanie  gniazda)  bo  raczej  łatwego  dostępu  to  tam  nie  ma.

 

Polecam  poszukać  kogoś  z  kanałem (na osiedlowych  garażach)  lub  ogólnie  dostępnego  najazdu - i  po  kłopocie.


  • 0

#5 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:17, 23.08.2018

Mi ostanio dolewali także od góry. Była śruba na pewno nie odkręcali czujnika. 


  • 0

#6 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:54, 23.08.2018

Masz inną  skrzynię - na  załączonym  rysunku nic innego nie widać (a w samochodzie jeszcze nie oglądałem).

 

Jak zalewam skrzynię to też od góry - ale mam wężyk z lejkiem.


  • 0

#7 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:57, 24.08.2018

U mnie także przez rurka i lejek
  • 0

#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 08:45, 24.08.2018

Dieslu jest trochę inaczej niż w pb..zawsze zalewam od gory..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:19, 24.08.2018

W sumie to i tak jeszcze raz muszę wymienić olej bo się okazało że biegi 3 i 4 ciężko wchodzą. Zalałem castrol syntrans B FE 75W w celu ochrony łożysk i mimo wysokich parametrów nie podołał, do mtf hondy nie mam zaufania. W civicu mam atf(civic VII 1,4 manual 260 tyś km) i do accorda też zaleje ATF tylko z wyższej pÓłki oczywiście w celu ochrony łożysk. Ciekawe czy ta treść wywoła burzę.
  • 0

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:39, 24.08.2018

Ty, no czegoś nie qmam

Piszesz, że masz skrzynie Mt a zalewasz od At?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#11 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:33, 24.08.2018

Tak w civicu z manualną skrzynią biegów zalałem ATF w celu ochrony łożysk i do accorda też tak zrobię, ponieważ obecnie producenci mocno oszczędzają i z pewnością skrzynia w r serii nie jest tak pancerna jak w f i k serii i podejrzewam że przy wyższych przebiegach będą się odzywały łożyska a ja chcę tego uniknąć, ponieważ ATF bardzo dobrze chroni i do tego  trzyma  parametry w niższych temperaturach. W civicu mam atf od około 10 tyś km i biegi śmigają aż miło i do tego proces zużycia widać że mocno spowolnił.


  • 0

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:06, 24.08.2018

no ja kompletnie nie kumam

bo nie ufasz w MTF po czym lejesz ATF, czyli MTF honda robi syf a ATF honda robi super? 

 

ja nie rozumiem jednego , skąd się wzieło przekonanie ,że ori olej do skrzyni jest bleee? Jak ktos nie wymienia oleju to każdy będzie bleee. 

Skrzynie padały w civicach 7 gen - i napewno nie przez olej ale przez błędy konstrukcyjne/ słaby materiałna łożyskach i tyle


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 13:23, 24.08.2018

Ja też tego nie qmam, ale każdy robi jak woli..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:34, 24.08.2018

Na civicforum o tym dyskutowaliśmy:

http://www.civicforu...75w80-czy-75w90


  • 0

#15 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:38, 24.08.2018

tyle ,że nic z tego nie wynika w kontekscie po co i dlaczego 

baaa tam nawet ktoś napisał ,że w żadnej generacji nie miał probemów jeżdząc na OEM MTF

Taka teoria spiskowa Hondy - zrobimy MTFa, który jest gorszy od ATFa aby skrzynie padały........ ehhhh

od taki mit sobie powstał w momencie jak w civicach 7 gen skrzynie zaczeły się sypać- nagle poszło w neta ,że to przez MTFa...... no i każdy powiela te głupoty

Powiem tak - wymiana oleju w skrzyni w hondzie zwykle jest co 100 tys km i z 80 % nigdy tego oleju nie miała wymienionego i ba - nigdy wymienionego mieć nie będzie. Te pozostałe 20% to fani, forumowicze,klubowicze i jakieś jedno dwa ASO na Polske co to zrobią. 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, olej przekładniowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq