Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

otwór skrzyni biegów

VIII olej przekładniowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 22:27, 24.08.2018

Coś słabo czytałeś ten wątek. Ja mam w swoim civicu vii generacji z silnikiem 1,4 tzw autobus i skrzynia cacy mimo ponad 260 tyś km i awarii skrzyni nie było ale ja uciekłem od mtf w momencie gdy zauważyłem że łożyska w skrzyni już było delikatnie na jałowych słychać.


  • 0

#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:04, 25.08.2018

Dobra to czemu w civicach pada a w accordach wytrzymuje 500tys km i wiecej ?
MTF czy jakosc lozysk w civie ?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:28, 25.08.2018

A mnie się podoba to stwierdzenie

i do tego proces zużycia widać że mocno spowolnił.

Ciekawe na jakiej podstawie tą ocena

Dobra to czemu w civicach pada a w accordach wytrzymuje 500tys km i wiecej ?
MTF czy jakosc lozysk w civie ?

Seth, być może MTF od Mirka z beczki
  • 0

#19 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 19:54, 25.08.2018

A mnie się podoba to stwierdzenie
Ciekawe na jakiej podstawie tą ocena
Seth, być może MTF od Mirka z beczki

Stwierdzenie wynika z tego że skrzynia w moim cifie już 3 razy powinna nawalić a hula jak ta lala a do awarii raczej nie dojdzie a przecież mam wadliwe łożyska.


  • 0

#20 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 01.09.2018

Panowie, swoją drogą z tym ATF do manuala coś musi być. Mam sąsiada który ma mocno pomodzone Evo 8 (ponad 400km) i też leje olej ATF do manuala.


Użytkownik Oggo edytował ten post 21:58, 01.09.2018

  • 0

#21 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:16, 01.09.2018

Poczytałem o tym atf do mtf - i user m26 przytacza bardzo racjonalne rzeczy, które zresztą do mnie przemawiają..

Nie mówię nie.. Kopernika też kiedyś wysmiewano ;)
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#22 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:08, 03.09.2018

W końcu zalany do skrzyni olej liqui moly ATF top tec 1800 i oczywiście jak się spodziewałem biegi wchodzą lżej niż na oryginalnym MTF, który aso hondy już raz wg książki serwisowej wymieniło.


  • 0

#23 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:07, 03.09.2018

Dodam jeszcze że nie jest to placebo.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, olej przekładniowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq