Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

K24a3 stuki pod pokrywa zaworów

VII k24a3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:08, 17.08.2018

moze tu mi ktos podpowie, problem jest taki ze po remoncie sluchac stuki w głowicy. chodzi jak diesel, strojenie ustawione na 5 wrzesnia a takim klekotem nie pojade, strach tym wyjechac na droge zeby cos nie je**ło. głowica sprawdzona, wyczyszczona, splanowana, zawory dotarte, ustawione 0.20 ssace i 0.25 wydechowe, uszczelniacze oem. myslalem ze moze kasowniki vteca bo sa troche wytarte ale na filmiku widac ze to raczej tez nie one tak klekotają, przed remontem była cisza. wałek ssacy K24z3 jesli to ma cos do rzeczy, tłoki tez K24z3. myslalem ze moze rozrzad cos nie tak wiec zdjalem caly i ustawilem jeszcze raz od nowa, bez zmian. całkowity brak pomysłów a termin strojenia sie zbliza :/

 

 

 

8a08f22bafc41ec9gen.jpg

 

ce32881e1508b12cgen.jpg


Użytkownik kaczor662 edytował ten post 19:37, 17.08.2018

  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:39, 17.08.2018

Ustawić zawory 0.23 i 0.27
Sprawdzić ustawienie rozrządu.
Dół był ruszany?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:46, 17.08.2018

nowe panewki główne i korbowodowe Taicho, tłoki TSX, sworznie moje zostaly k24a3, zabezpieczenia sworzni napewno zalozone wszytkie, luzu w rekach zadnego nie wyczułem. z pompy oleju usuniete wałki balansujace. rozrzad ustawiony juz tyle razy ze w nocy na śpiąco bym go złozył.


  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:28, 17.08.2018

Ktoś mi tu kiedyś polecił, że stetoskopem można z dużą dokładnością wyznaczyć miejsce powstawania stuków. 


  • 0

#5 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:35, 17.08.2018

Lub samym kijem od miotły.

Użytkownik iwan edytował ten post 14:31, 18.08.2018

  • 0

#6 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:16, 18.08.2018

Tzn?
  • 0

#7 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:19, 18.08.2018

Przykladasz i przyciskasz jeden koniec kija do np. sprezarki klimy a ucho do boku kija na drugim koncu. Dlugosc kija nie ma znaczenia, najwygodnejszy ok. 1m.

U siebie kijem zlokalizowalem padajaca sprezarke, a myslalem ze halasuje napinacz.

Użytkownik iwan edytował ten post 14:31, 18.08.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, k24a3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq