Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Opadanie obrotów przy hamowaniu i wyrzucaniu na luz (automat)

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jarkus

Jarkus
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • SkÄ…d:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:22, 13.08.2018

Mój problem polega na tym iż dojeżdżajÄ…c do skrzyżowania automat wyrzuca bieg na luz i obroty powinny powÄ™drować do 750  natomiast w moim przypadku spadajÄ…  tak w okolice 450-500 że maÅ‚o co auto nie zgaÅ›nie i zaraz siÄ™ podnoszÄ… do tych 750 o co tu chodzi miaÅ‚ ktoÅ› taki problem ,procedura uczenia obrotów nic nie zmienia podpowiedzcie co może być tego przyczynÄ… bo cholera czÅ‚owieka może wziąć z takim jeżdżeniem.


  • 0

#2 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:34, 13.08.2018

Mój problem polega na tym iż dojeżdżając do skrzyżowania automat wyrzuca bieg na luz i obroty powinny powędrować do 750 natomiast w moim przypadku spadają tak w okolice 450-500 że mało co auto nie zgaśnie i zaraz się podnoszą do tych 750 o co tu chodzi miał ktoś taki problem ,procedura uczenia obrotów nic nie zmienia podpowiedzcie co może być tego przyczyną bo cholera człowieka może wziąć z takim jeżdżeniem.

Na Klimie czy bez klimy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:01, 13.08.2018

ja mam to samo, z tym że na klimie mocniej...


  • 0

#4 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:32, 13.08.2018

Jakie macie hanie.?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:06, 13.08.2018

Kiedy zawory byÅ‚y regulowane? Å›wiece wymieniane?  widzÄ™ że jest LPG, na LPG i BP silnik zachowujÄ™ siÄ™ tak samo?

Przepustnica byÅ‚a kiedyÅ› czyszczona? 

lub:

http://www.accordklu...-krokowypomocy/

 

Pozdrawiam.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#6 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:04, 14.08.2018

u mnie i zawory wyregulowane i czyszczona przepustnica i świece wymienione, dzieje się tak i na bp i lpg
  • 0

#7 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:06, 14.08.2018

A czyściłeś egr. To zostaje sonda lambda.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Jarkus

Jarkus
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • SkÄ…d:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 14.08.2018

U mnie też wyczyszczony EGR ,przepustnica, świece prawie nowe niedawno wymieniane, zawory w porządku, dzieje się tak z klimą i bez klimy na benzynie tyle że jest to trochę łagodniejsze mniej telepie budo jak obroty opadną na LPG jest to mocniej i gwałtowniej odczuwalne ale raczej wiadomo że jak na PB coś się dzieje to na LPG będą 2x mocniejsze oznaki,cholera już człowieka bierze a co do sondy to na ELM pokazuje że działa daje oznaki życia wiec raczej to nie sonda naprawdę brak już pomysłów co to może być.


  • 0

#9 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:45, 14.08.2018

Ja podjechałbym do aso 250 zł podłączenie do komputera i będziesz wiedział.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:09, 14.08.2018

Albo poszukać w dziale regionalnym dziale kogoś z HDSem, a nie płacić ASO za podłączenie komputera.

Po pełnej diagnostyce może będzie coś więcej wiadomo.


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#11 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:10, 16.08.2018

no chyba tak trzeba będzie zrobić..;)
  • 0

#12 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • SkÄ…d:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:04, 16.08.2018

MiaÅ‚em identycznie. Problem wystÄ™powaÅ‚ najbardziej po przejechaniu 2-3km, gdy silnik nie byÅ‚ już zimny ale nie byÅ‚ jeszcze do koÅ„ca rozgrzany. Przy hamowaniu czasem obroty spadaÅ‚y tak nisko, że silnik gasÅ‚. 

Regulacja zaworów definitywnie rozwiÄ…zaÅ‚a problem, i obroty póki sÄ… stabilne. 

Co do regulacji zaworów w VII - trzeba siÄ™ do tego naprawdÄ™ przyÅ‚ożyć. Znane sÄ… liczne przypadki źle zrobionej regulacji (nawet w ASO), wiÄ™c braÅ‚bym temat zaworów jako głównego podejrzanego. 


  • 0

#13 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • SkÄ…d:BBÅ‚ota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:47, 16.08.2018

Bo w 7gen. trudno (ciezko) reguluje sie zawory i trzeba sie starac aby dobrze wykonac robote. Plaszczyzna-poziom regulacji jest bardzo gleboko w glowicy. Bez wygietych szczelinomierzy lepiej nie zabierac sie za regulacje.

Użytkownik iwan edytował ten post 22:50, 16.08.2018

  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:48, 01.09.2018

Bo w 7gen. trudno (ciezko) reguluje sie zawory i trzeba sie starac aby dobrze wykonac robote. Plaszczyzna-poziom regulacji jest bardzo gleboko w glowicy. Bez wygietych szczelinomierzy lepiej nie zabierac sie za regulacje.

Oj tam, oj tam. W B serii chyba jest gorzej.


  • 0

#15 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:19, 01.09.2018

kurde czyli co, oddałem do regulacji komuś kto się specjalizuje i zrobił by to źle?;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq