Mój problem polega na tym iż dojeżdżając do skrzyżowania automat wyrzuca bieg na luz i obroty powinny powędrować do 750 natomiast w moim przypadku spadają tak w okolice 450-500 że mało co auto nie zgaśnie i zaraz się podnoszą do tych 750 o co tu chodzi miał ktoś taki problem ,procedura uczenia obrotów nic nie zmienia podpowiedzcie co może być tego przyczyną bo cholera człowieka może wziąć z takim jeżdżeniem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Opadanie obrotów przy hamowaniu i wyrzucaniu na luz (automat)
#1
Napisano 13:22, 13.08.2018
#2
Napisano 15:34, 13.08.2018
Na Klimie czy bez klimyMój problem polega na tym iż dojeżdżając do skrzyżowania automat wyrzuca bieg na luz i obroty powinny powędrować do 750 natomiast w moim przypadku spadają tak w okolice 450-500 że mało co auto nie zgaśnie i zaraz się podnoszą do tych 750 o co tu chodzi miał ktoś taki problem ,procedura uczenia obrotów nic nie zmienia podpowiedzcie co może być tego przyczyną bo cholera człowieka może wziąć z takim jeżdżeniem.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 16:01, 13.08.2018
ja mam to samo, z tym że na klimie mocniej...
#4
Napisano 16:32, 13.08.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 17:06, 13.08.2018
Kiedy zawory były regulowane? świece wymieniane? widzę że jest LPG, na LPG i BP silnik zachowuję się tak samo?
Przepustnica była kiedyś czyszczona?
lub:
http://www.accordklu...-krokowypomocy/
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#6
Napisano 08:04, 14.08.2018
#7
Napisano 08:06, 14.08.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#8
Napisano 11:35, 14.08.2018
U mnie też wyczyszczony EGR ,przepustnica, świece prawie nowe niedawno wymieniane, zawory w porządku, dzieje się tak z klimą i bez klimy na benzynie tyle że jest to trochę łagodniejsze mniej telepie budo jak obroty opadną na LPG jest to mocniej i gwałtowniej odczuwalne ale raczej wiadomo że jak na PB coś się dzieje to na LPG będą 2x mocniejsze oznaki,cholera już człowieka bierze a co do sondy to na ELM pokazuje że działa daje oznaki życia wiec raczej to nie sonda naprawdę brak już pomysłów co to może być.
#9
Napisano 11:45, 14.08.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 12:09, 14.08.2018
Albo poszukać w dziale regionalnym dziale kogoś z HDSem, a nie płacić ASO za podłączenie komputera.
Po pełnej diagnostyce może będzie coś więcej wiadomo.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#11
Napisano 09:10, 16.08.2018
#12
Napisano 22:04, 16.08.2018
Miałem identycznie. Problem występował najbardziej po przejechaniu 2-3km, gdy silnik nie był już zimny ale nie był jeszcze do końca rozgrzany. Przy hamowaniu czasem obroty spadały tak nisko, że silnik gasł.
Regulacja zaworów definitywnie rozwiązała problem, i obroty póki są stabilne.
Co do regulacji zaworów w VII - trzeba się do tego naprawdę przyłożyć. Znane są liczne przypadki źle zrobionej regulacji (nawet w ASO), więc brałbym temat zaworów jako głównego podejrzanego.
#13
Napisano 22:47, 16.08.2018
Użytkownik iwan edytował ten post 22:50, 16.08.2018
#14
Napisano 19:48, 01.09.2018
Bo w 7gen. trudno (ciezko) reguluje sie zawory i trzeba sie starac aby dobrze wykonac robote. Plaszczyzna-poziom regulacji jest bardzo gleboko w glowicy. Bez wygietych szczelinomierzy lepiej nie zabierac sie za regulacje.
Oj tam, oj tam. W B serii chyba jest gorzej.
#15
Napisano 21:19, 01.09.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych