Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Kompresor w accord VII 2003 . SEDAN

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 11.08.2018

WItam 

Posiadam Honde Accord CL7 2003 sedan . SIlnik K20A6 i kompresor KEIHIN HS-110 R. Niedawno wymieniałem  łożysko od koła pasowego bo było już walnięte. Ale cały czas od początku dziwnie sprężarka pracuje. Zauważyłem że jak się załącza to obroty potrafią mi spaść z 800 do 500 i falują i czasem nawet budą zatrzepie. JAk jadę i nawet jeśli mam wysoką prędkość jak załącza się klima to czuć aż takie szarpnięcie jakby ktoś ją hamował. Sprężarka chłodzi nie ma problemu ale huczy dodatkowo jak wyłączona to cicho chodzi . Ojciec mój ma CIvica 1.8 VTEC VIII generacja jak nią jadę nawet jak się włączy klima nie ma opcji takich jak u mnie w Accordzie. I pytanie zasadnicze ? Czy mógł slimak paść ? ALe chyba nie bo by nie chłodziła już, czy to wina łożyska gdzie wychodzi trzpień napędu kompresora ? 

 

Pozdrawiam 

MArio


  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:05, 11.08.2018

Wg mnie to sprezarka dokonuje swego żywota. Piszesz-po zalaczeniu sprezarki obroty spadaja do 500 a w czasie jazdy po zalaczeniu przyhamowanie. Swiadczy to o duzych oporach sprezarki. Rocznik 2003-to juz stara. Acha i halas na pracujacej sprezarce-tez tak mialem, wymienilem sprezarke i ,,chlodnice,, klimy. Wizualnie byla w kiepskim stanie.
Kup najlepiej nową, bo uzywane sa b. drogie i zuzyte.

Użytkownik iwan edytował ten post 19:26, 11.08.2018

  • 0

#3 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 11.08.2018

Wg mnie to sprezarka dokonuje swego żywota. Piszesz-po zalaczeniu sprezarki obroty spadaja do 500 a w czasie jazdy po zalaczeniu przyhamowanie. Swiadczy to o duzych oporach sprezarki. Acha i halas na pracujacej sprezarce-tez tak mialem, wymienilem sprezarke i ,,chlodnice,, klimy. Wizualnie byla w kiepskim stanie

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka

Dokładnie tak jak piszesz . teraz zrobiłem test obroty 4300 załączam klime spadło do 3600 duże opory. Aczkolwiek mam trochę wiedzy jak działają sprężarki bo na co dzień zajmuje się klimatyzacjami w obiektach wiec zasada działania nie jest mi obca. Gdybym miał schemat do tego typu sprężarki to bym sobie ją na warsztat wsadził i pogrzebał.


  • 0

#4 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:35, 11.08.2018

To jest sprezarka typu slimakowego.

Użytkownik iwan edytował ten post 19:35, 11.08.2018

  • 0

#5 Minolta

Minolta
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 11.08.2018

To jest sprezarka typu slimakowe

to znam zasadę działania tego typu ona działa na zasadzie rewersu lewo prawo i spręża czynnik.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq