Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Schemat skrzynki BSI/Micu/Bezpieczników

VII Schemat micu BSI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:20, 10.08.2018

Witam szanowne grono,
czy jest szansa aby ktoś podesłał schemat skrzynki bezpieczników znajdującej się w aucie koło nóg kierowcy? Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale wersja EXE polift. Będę ogromnie wdzięczny

Pozdrawiam
Filip
  • 0

#2 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:21, 14.08.2018

Jeśli szukasz schematu MICU to raczej jest nie do zdobycia, a jeśli szukasz opisu bezpieczników, wiązek kablowych, przekaźników to jest to w ESM-e opisane


  • 0

#3 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:59, 16.08.2018

Wilekie dzięki za pomoc jeszcze jedno pytanie do czego jest ta żółta wtyczka? Na skrzynce jest oznaczenie MES i problem tkwi w tym, że we wtyczce jest wejście na dwa piny tudzież bolce ale co najlepsze w skrzynce jest pusto tzn. nic nie wychodzi a mam trzy skrzynki w tym jedna angol i 2 europa i w żadnej nie wystają jakiekolwiek bolce aby wtyczka w nie weszła. Będę bardzo wdzięczny za pomoc

 

 

JTlmRJO.jpg


  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:56, 16.08.2018

Żółta wtyczka wpięta w ślepe gniazdo to złącze diagnostyczne wykorzystywane do kasowania błędów SRS (AirBag). W celu skasowania błędów srs należy odpowiednio zwierać przewody tej żółtej wtyczki. Sam odczyt błędów SRS wykonuje się tak samo jak pozostałych, czyli przez 4+9 w OBD. 


  • 0

#5 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:00, 16.08.2018

no to już sie nie martwię ponieważ mam delikatnie ułamany zaczep od skrzynki bo wymieniałem na nową i nie wiedziałem czy jeśli wypadnie np. podczas jazdy to coś spowoduje ale wiadomo zabezpiecze ją, bardzo dziękuje za odpwiedź


  • 0

#6 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:14, 27.03.2020

W takim razie i ja zapytam. Od czego jest ta wtyczka zaznaczona na zdjęciu? Miałem odpiętą kostkę, podłączyłem, ale nie zauważyłem żadnej zmiany. Byłem pewny, że to dlatego nie działa mi w alarmie syrena, kiedy się załącza.
vryVPe0m.jpg


  • 0

#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:11, 27.03.2020

Złącze opcjonalne nr 7, tak piszę ESM, także pod tym może być wszystko. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Schemat, micu, BSI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq