9 - czujnik położenia wału - pewnie w następstwie tych wycieków
23 - czujnik spalania stukowego - jak za takÄ… kasÄ™, to tylko ASO
45 - za bogata, lub uboga mieszanka - wina błędu 23 i jak nie zostanie rozwiązany, to zaraz padnie i sonda lambda, bo silnik ma za bogatą mieszankę
gaz prawdopodobnie nie regulowany, lub bardzo źle zestrojony.
na początek radził bym ogarnąć czujnik spalania stukowego. jak na pb nie będzie spalania stukowego, to pół biedy i znak, że czujnik sie w środku nie przegrzał i nie rozleciał jak zdechł, to albo ASO, albo używka (którą można dostać o wiele taniej i tą opcję bym sugerował ).
po wykluczeniu 23, powinien zejść i 45 z automatu. jak nie zejdzie, to trzeba szukać przyczyny złej mieszanki paliwa (lewe powietrze, złe ciśnienie paliwa itp.)
a co do 9, to winę może ponosić awaria układu zapłonowego (świece, kopułka, palec, cewka, kable), albo uszkodzony czujnik położenia wału, no chyba, że się wypiął .
P0171-uboga mieszanka-źle wyregulowany gaz
P0170-sonda lambda-może umierać już sonda, lub skład mieszanki paliwa jest zubożony przez lewe powietrze, albo MAP sensor
P1399-wypadanie zapłonu-awaria w układzie zapłonowym
P0325-czujnik spalania stukowego
P1381-czujnik położenia wału
ja bym sugerował taką kolejność:
naprawa układu zapłonowego
sprawdzenie ogólnego stanu auta (sprężanie na cylindrach, olej, płyn chłodniczy, układ dolotowy, układ wydechowy, ...)
naprawa czujnika spalania stukowego*
naprawa sondy lambda**
przejście z powrotem na LPG dopiero po ustawieniu luzów zaworowych, porządnym zestrojeniu instalacji i tylko wtedy, gdy na PB auto chodzi IDEALNIE
oczywiście stan auta jest tutaj 'nieznany' i całą listę trzeba by było uzupełnić o wiele więcej czynności, ale kto by to wszystko wypisywał, a co dopiero czytał
jak by kolega podał więcej informacji (kiedy, co, było robione, jaki olej, jakie spalanie, jaki stan silnika, jakieś fotki ... bla, bla, bla ), to można by dumać dalej