XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bardzo wysoka temperatura silnika
#1
Napisano 14:15, 20.05.2010
postaram sie zwiezle okreslic moj problem. Temperatura silnika podczas jazdy bardzo rosnie, praktycznie na czerwone pole.
1. plyn w chlodnicy i zbiorniczku uzupelniajacym jest na max.
2. wentylatory (dwa) nie pracuja wcale
3. jesli odkrece korek chlodnicy i przegazuje to nie ma babelkowania
4. jesli wlacze klimatyzacje to dwa wentylatory zaczynaja pracowac
W czym problem moze byc? Walniety termostat czy czujnik wlaczenia termostatu? Czy jeszcze jakies sa opcje?
Jak to ewentualnie sprawdzic w czym jest problem?
pozdrawiam
#2
Napisano 14:36, 20.05.2010
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#3
Napisano 14:37, 20.05.2010
#4
Napisano 10:04, 21.05.2010
[ Dodano: 2010-05-24, 09:59 ]
zrobione, juz temperatura w normie, wymieniony termostat.
koszt (z robota) = 112 PLN w FeuVert
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:54, 02.06.2010
#6
Napisano 10:27, 02.06.2010
pegal
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:36, 02.06.2010
#8
Napisano 11:17, 02.06.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:03, 02.06.2010
Przyłączam się do problemu gdyż nie chcę tworzyć nowego tematu.
Krótko zwięźle:
1. Grzeje się silnik
2. Układ odpowietrzony
3. Chłodnica zalana borygo
4. Termowłącznik wymieniony.
5. Styki (te bezpieczniki) jak i kostki wyczyszczone.
6. Węże oba gorące.
7. Na krótko kostkę spinam (tą od termowłącznika) i wentylatory działają.
8. Tak samo bezpiecznik na krótko i również działa.
Kto wie jaki problem?
#10
Napisano 22:09, 02.06.2010
Jeśli to drugie to może uszczelka pod głową? :-/
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 22:16, 02.06.2010
Witam,
Przyłączam się do problemu gdyż nie chcę tworzyć nowego tematu.
Krótko zwięźle:
1. Grzeje się silnik
2. Układ odpowietrzony
3. Chłodnica zalana borygo
4. Termowłącznik wymieniony.
5. Styki (te bezpieczniki) jak i kostki wyczyszczone.
6. Węże oba gorące.
7. Na krótko kostkę spinam (tą od termowłącznika) i wentylatory działają.
8. Tak samo bezpiecznik na krótko i również działa.
Kto wie jaki problem?
5. Styki (te bezpieczniki) - o jakich bezpiecznikach piszesz?
Jeśli zwierasz na krótko styki termowłącznika i wentylator działa, a po podłączeniu nie działa, to oznacza walnięty termowłącznik.
Możesz go sprawdzić wkładając do gorącej wody (wrzątku) i sprawdzić miernikiem czy ma przejście. Jeśli nie ma, to masz walnięty włącznik.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:39, 03.06.2010
Czyli grzeje mi się i wentylatory nie działają.
-Uszczelka pod głowicą również odpada gdyż przy otworzonym korku wlewu płynu i uruchomionym silniku, podczas dodawania gazu bym miał gejzer pod maską, a takiego czegoś nie mam.
- W puszce bezpieczników są 3 bezpieczniki. Jeden od wentylatora chłodnicy (ten mniejszy went. ) bezpiecznik środkowy, jeden od wentylatora klimy a 3 nie wiem od czego
Jeśli zewrę w tym środkowym bezpieczniku blaszkę zamykającą obieg elekt. wentylator działa.
Dodam, że te bezpieczniki (wszystkie 3) wyczyściłem.
- Jedyną opcją jaką widzę w tym momencie jest sprawdzenie czy termowłącznik nie dał ciała. Trochę to dziwne bo nowy termowłącznik i od razu wadliwy? Albo pech albo inna usterka.
#13
Napisano 14:32, 03.06.2010
Ja już wymieniłem dwa a auto mam rok. Niestety termowłączniki EPS są do dupy ale innych nie mogę nigdzie znaleźć a w ASO taka zabawka kosztuje jedynie 300złJedyną opcją jaką widzę w tym momencie jest sprawdzenie czy termowłącznik nie dał ciała. Trochę to dziwne bo nowy termowłącznik i od razu wadliwy? Albo pech albo inna usterka.
#14
Napisano 08:54, 02.02.2011
#15
Napisano 09:25, 02.02.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych