Wiem że tematów było wiele, ale nikt konkretnie nie wyjaśnił skąd jest problem? Otóż mój R20A3 bierze olej tylko podczas hamowania silnikiem. Przykładowo robię 1000 km w cyklu mieszanym jeżdżąc dynamicznie ale nie hamując silnikiem a na bagnecie nie widać jakiegokolwiek ubytku, natomiast moja żona wsiądzie, zamula i hamuje silnikiem i już na odcinku 30 przejechanych kilometrów weźmie trochę oleju bo na bagnecie już widać. Proszę o wyjaśnienie dlaczego moja 2 litrówka bierze olej tylko podczas hamowania silnikiem?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:28, 06.08.2018
#2
Napisano 11:12, 06.08.2018
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 11:26, 06.08.2018
accord ma aktualnie 185 tyś km(rocznik 2011), możliwe by uszczelniacze już puściły? Auto było regularnie serwisowane w aso w Bydgoszczy wg wskazań komputera średnio co 15 tyś km. Po dłuższym postoju nie dymi po odpaleniu.
#4
Napisano 13:29, 06.08.2018
To jakieś szczegółowe badania by trzeba robić.
Po prostu kobieta ma inny styl jazdy - olejobierny.
#5
Napisano 13:42, 06.08.2018
Sprawdziłem dokładnie i nie ważne czy to trasa czy krótkie odcinki czy zamulanie, ważne by nie hamować silnikiem wówczas nie ubywa olej. Więc co jest przyczyną?
#6
Napisano 14:01, 06.08.2018
Jedną tu miałeś podaną.
Moja uwaga o ,,cierpliwości" nie zrobiła na Tobie wrażenia - dopowiem, jakbym miał dolać nawet 2l więcej miedzy wymianami to i tak bym jeździł. Grzebiąc się można więcej stracić niż zyskać.
Z hamowania silnikiem też nie zrezygnuję - nawet sam ze sobą robię zawody - np na 200km autostrady ani razu nie nacisnąć pedału hamulca (udaje się i to często).
Ale w poprzednim (280kkm przebiegu) i tym samochodzie (tu mały przebieg) w zasadzie nie dolewałem oleju.
#7
Napisano 18:09, 06.08.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Srebrny edytował ten post 18:11, 06.08.2018
#8
Napisano 18:33, 06.08.2018
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 19:32, 06.08.2018
Jak tego uniknąć w automacie ? Ja w zasadzie bardzo dużo hamuje silnikiem.
#10
Napisano 20:34, 06.08.2018
Hehe to samo pomyślałem w automacie nie ma możliwości jechania na luzie.
#11
Napisano 22:02, 06.08.2018
nie zawsze ma miejsce odcięcie podawanie paliwa. Generalnie w jeździe miejskiej to rzadkość gdy poruszasz się w zakresie 50-60 km na godzinę i 2 do 3 tysięcy obrotów. Samo zamknięcie przepustnicy nie oznacza że paliwo nie jest podawane. Jest ale w zakresie biegu jałowego.
Lecisz 60 na 5 biegu i redukujesz do 2 nie dotykając gazu to się zgodzę. W pewnym zakresie wysokich obrotów paliwo nie będzie podawane i zauważysz efekt hamowania. Jednocześnie zdobywasz dużą manewrowość, zdolność do przyspieszania.
W automacie nawet przy ręcznej redukcji i tak czuwa komputer by nie przekręcić silnika.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 13:38, 09.08.2018
Temat dotyczy spalania oleju podczas hamowania silnikiem a nie oszczędzania paliwa.
Więc uszczelniacze do wymiany?
#13
Napisano 21:37, 19.10.2018
Zalałem zgodnie z instrukcją stosowania valvoline engine stop leak i przyniosło to 100% rezultat. Teraz hamowanie silnikiem nie ma wpływu na spalanie oleju silnikowego, po przejechaniu 1000 km dynamicznie i z hamowaniem silnikiem brak zużycia oleju a więc coś w co nie wierzyłem i nastawiłem się na naprawę silnika. Więc Panowie to wina słabego oleju beczkowego zalewanego przez ASO? Pewnie nie zawierał odpowiednich dodatków dbających o kondycję uszczelnień?
#14
Napisano 14:13, 31.10.2018
Zalałem zgodnie z instrukcją stosowania valvoline engine stop leak i przyniosło to 100% rezultat. Teraz hamowanie silnikiem nie ma wpływu na spalanie oleju silnikowego, po przejechaniu 1000 km dynamicznie i z hamowaniem silnikiem brak zużycia oleju a więc coś w co nie wierzyłem i nastawiłem się na naprawę silnika. Więc Panowie to wina słabego oleju beczkowego zalewanego przez ASO? Pewnie nie zawierał odpowiednich dodatków dbających o kondycję uszczelnień?
I co dalej nie ma zużycia oleju ? Bo raczej nikomu się nie chce w to wierzyć, jedyne wyjaśnienie to że jak opisują producenci tego środka, napęczniały uszczelniacze zaworowe i przestało zasysać przez nie olej.
#15
Napisano 14:32, 31.10.2018
Slyszalem tak : kierownik jakiegos warsztatu jedzie z pusta beczka po olej (np.po full syntetyku). Wraca z olejem. I nie wiesz jakim olejem jest napelniona beczka np, polsyntetykien itp...
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych