Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

gaśnie na biegu jałowym

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 08.08.2018

PojeździÅ‚em na benzynie, jakieÅ› 500km już zrobiÅ‚em gaz zakrÄ™cony, niby coÅ› tam siÄ™ poprawiÅ‚o ale problem wystÄ™puje, znaczy teraz wyglÄ…da to tak albo normalnie obr polecÄ… do 1000 i spokojnie do 700, albo polecÄ… poniżej 700 i siÄ™ podniosÄ…, albo polecÄ… prawie do 0 i siÄ™ podniesie, albo polecÄ… do 0 i gaÅ›nie.... już nie mam pomysÅ‚u na to co to by mogÅ‚o być i gdzie szukać, czasem w Å›rodku auta zejdzie benzynÄ…. Na mechanika muszÄ™ poczekać nie wiem ile, a nikogo bardziej sensownego nie mogÄ™ znaleźć w swojej okolicy. 


  • 0

#17 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:33, 08.08.2018

Odkręć korek wlewu paliwa i zostaw taki nie dokręcony.
Być może ślepy trop, ale nic nie kosztuje.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:24, 09.08.2018

Tak im dalej w las to zastanawiam siÄ™ czy to nie to wtryskiwacze benzynowe...
  • 0

#19 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 08:08, 09.08.2018

A zaworek nr 5 czysciles?

http://japancars.ru/...&nplblk=E__0101

 

 

i pod plytka nr 16

http://japancars.ru/...&nplblk=E__0301


  • 0

#20 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:35, 09.08.2018

Objaw niewyregulowanych zaworów.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 09.08.2018

Nr 5 czyszczony 16 nie bo mam zaślepiony egr więc nie ruszałem...
  • 0

#22 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:57, 09.08.2018

1. UsuÅ„ wszelki zauważone wycieki i odpowietrz dokÅ‚adnie  ukÅ‚ad chÅ‚odzenia ( pod wymianie reduktora)

2. Sprawdź przez OBD jakie masz podciśnienie w kolektorze dolotowym, 35kPa to jest maks bodajże. Podaj również jak wyglądają korekty krótkoterminowe i długoterminowe. Może być nieszczelność układu dolotowego i zalewanie silnika. Jeżeli są nieszczelności to brake cleaner i szukasz gdzie

3. Jeżeli powyższe dwa punkty nie pomogą, wyczyść IACV, zawór powietrza wolnych obrotów

4. Usuń zaślepienie EGR

5. Przewody WN oryginalne jeżeli nie mają przebić załóż ponownie. One są dożywotnie.

 

Zrób to co napisałem i nie rób niepotrzebnych kosztów. Jak nie zadziała będziemy myśleć dalej.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#23 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 09.08.2018

nie mam wejÅ›cia OBD 2000 r nie miaÅ‚ jeszcze, da radÄ™ inaczej to spr ? 


  • 0

#24 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:29, 09.08.2018

Honda HDS/HIM interfejs do Hond. Na forum parę osób posiada.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#25 bomb_el

bomb_el
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:29, 13.08.2018

Åšwiece odpadajÄ… bo byÅ‚y wymieniane ngk, a jeżeli chodzi o przewody stuprocentowej pewnoÅ›ci nie mam, ale raczej  byÅ‚o by to powtarzalne jak by to z nimi bylo cos nie tak, spróbuje jeszcze podmienić z kimÅ› na próbÄ™. Dzieki za sugestie faktycznie może być to dobry trop, dam znac.(przewody prawdopodobnie mogÄ… być jeszcze orginalne, podobnie jak kopuÅ‚ka która byÅ‚a z '99)

 

Przewody udało sie wyeliminować, prawdopodobnie przyczyna byl brudny EGR. Po wyczyszczeniu i usunieciu błędów, usterka nie powtórzyła sie. Miejmy nadzieję ze tak pozostanie.


  • 0

#26 Hugo_RPR

Hugo_RPR
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 17.08.2018

Problem rozwiÄ…zany, znaczy silnik pracuje Å‚adnie i cicho na wolnych obr, utrzymuje, nie gaÅ›nie i na dojazdach np do Å›wiateÅ‚ obr spadajÄ… do 1000 i delikatnie lecÄ… do 700. ZostaÅ‚o ustawić gaz. Jest jeszcze ten tak jakby puk z tÅ‚umika... auto normalnie pracuje i raz na jakiÅ› czas taki puk (pierd) delikatnie telepie budÄ…. Na sterowniku gazu byÅ‚ kiedyÅ› bÅ‚Ä…d że napiÄ™cie jest za niskie, może akumulator jest już sÅ‚aby i w tym jest problem z tym telepaniem ? 

 

a co do wczeÅ›niejszego problemu jeden wężyk od podciÅ›nienia byÅ‚ uszkodzony- zostaÅ‚ wymieniony 

i oczywiÅ›cie luzy zaworowe, żyÅ‚em w przekonaniu że jak oddaÅ‚em auto do dobrego mechanika z bardzo dobrÄ… opiniÄ… to ustawi mi dobrze te luzy i jednak siÄ™ myliÅ‚em, z braku czasu oddaÅ‚em auto na dwa dni do mechanika a on ustawiÅ‚ prawdopodobnie zawory na ciepÅ‚ym silniku... 


  • 0

#27 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • SkÄ…d:CzÄ™stochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:43, 17.08.2018

Jednak odpowiednio ustawione luzy zaworowe w hondach to podstawa  i  trzeba tego pilnować.  No to teraz szerokiej drogi. :vtec:  :-D


  • 0
Jak siÄ™ nie ma co siÄ™ lubi , to siÄ™ lubi co siÄ™ ma ...





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq