Pojeździłem na benzynie, jakieś 500km już zrobiłem gaz zakręcony, niby coś tam się poprawiło ale problem występuje, znaczy teraz wygląda to tak albo normalnie obr polecą do 1000 i spokojnie do 700, albo polecą poniżej 700 i się podniosą, albo polecą prawie do 0 i się podniesie, albo polecą do 0 i gaśnie.... już nie mam pomysłu na to co to by mogło być i gdzie szukać, czasem w środku auta zejdzie benzyną. Na mechanika muszę poczekać nie wiem ile, a nikogo bardziej sensownego nie mogę znaleźć w swojej okolicy.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 18:59, 08.08.2018
#17
Napisano 20:33, 08.08.2018
Być może ślepy trop, ale nic nie kosztuje.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 05:24, 09.08.2018
#19
Napisano 08:08, 09.08.2018
A zaworek nr 5 czysciles?
http://japancars.ru/...&nplblk=E__0101
i pod plytka nr 16
http://japancars.ru/...&nplblk=E__0301
#20
Napisano 08:35, 09.08.2018
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 12:55, 09.08.2018
#22
Napisano 16:57, 09.08.2018
1. Usuń wszelki zauważone wycieki i odpowietrz dokładnie układ chłodzenia ( pod wymianie reduktora)
2. Sprawdź przez OBD jakie masz podciśnienie w kolektorze dolotowym, 35kPa to jest maks bodajże. Podaj również jak wyglądają korekty krótkoterminowe i długoterminowe. Może być nieszczelność układu dolotowego i zalewanie silnika. Jeżeli są nieszczelności to brake cleaner i szukasz gdzie
3. Jeżeli powyższe dwa punkty nie pomogą, wyczyść IACV, zawór powietrza wolnych obrotów
4. Usuń zaślepienie EGR
5. Przewody WN oryginalne jeżeli nie mają przebić załóż ponownie. One są dożywotnie.
Zrób to co napisałem i nie rób niepotrzebnych kosztów. Jak nie zadziała będziemy myśleć dalej.
Do zobaczenia na trasie.
#23
Napisano 18:09, 09.08.2018
nie mam wejścia OBD 2000 r nie miał jeszcze, da radę inaczej to spr ?
#24
Napisano 18:29, 09.08.2018
Honda HDS/HIM interfejs do Hond. Na forum parę osób posiada.
Do zobaczenia na trasie.
#25
Napisano 15:29, 13.08.2018
Świece odpadają bo były wymieniane ngk, a jeżeli chodzi o przewody stuprocentowej pewności nie mam, ale raczej było by to powtarzalne jak by to z nimi bylo cos nie tak, spróbuje jeszcze podmienić z kimś na próbę. Dzieki za sugestie faktycznie może być to dobry trop, dam znac.(przewody prawdopodobnie mogą być jeszcze orginalne, podobnie jak kopułka która była z '99)
Przewody udało sie wyeliminować, prawdopodobnie przyczyna byl brudny EGR. Po wyczyszczeniu i usunieciu błędów, usterka nie powtórzyła sie. Miejmy nadzieję ze tak pozostanie.
#26
Napisano 16:32, 17.08.2018
Problem rozwiązany, znaczy silnik pracuje ładnie i cicho na wolnych obr, utrzymuje, nie gaśnie i na dojazdach np do świateł obr spadają do 1000 i delikatnie lecą do 700. Zostało ustawić gaz. Jest jeszcze ten tak jakby puk z tłumika... auto normalnie pracuje i raz na jakiś czas taki puk (pierd) delikatnie telepie budą. Na sterowniku gazu był kiedyś błąd że napięcie jest za niskie, może akumulator jest już słaby i w tym jest problem z tym telepaniem ?
a co do wcześniejszego problemu jeden wężyk od podciśnienia był uszkodzony- został wymieniony
i oczywiście luzy zaworowe, żyłem w przekonaniu że jak oddałem auto do dobrego mechanika z bardzo dobrą opinią to ustawi mi dobrze te luzy i jednak się myliłem, z braku czasu oddałem auto na dwa dni do mechanika a on ustawił prawdopodobnie zawory na ciepłym silniku...
#27
Napisano 21:43, 17.08.2018
Jednak odpowiednio ustawione luzy zaworowe w hondach to podstawa i trzeba tego pilnować. No to teraz szerokiej drogi.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych