Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

k24 bierze olej a nie kopci

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#61 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:52, 22.09.2018

Ja tak docierałem d14z6 w swoim civcu EU7, ale sam naaprawiałem silnik, żadnemu mechanikowi nie śmiałem oddać. Obecnie po naprawie 66 tyś km i jest tak jak wyżej pisałem.


  • 0

#62 moody19

moody19
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:mikołów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:K24A3
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 29.01.2019

Jutro odbieram auto z remontu silnika, pierścienie zapieczone na amen... teraz lo takim remoncie jakieś docieranie trzeba jakoś uważasz czy cos?


Ile cię kosztowała ta przyjemność?
  • 0

#63 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:09, 19.02.2019

...i jak się sprawuje ?
  • 0
                       

#64 ArekVTI

ArekVTI
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + TYPE S :)
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 26.08.2020

Odkopię trochę temat, bo u mnie podobna historia.

Mojego Accorda VII 2.4 kupiłem z przebiegiem 223tys.km, teraz 296tys.km, od samego zakupu problem spalania oleju, potrafi wziąć 1litr na 1000km przy szybkiej jeździe na autostradzie.. Próbowałem już różne oleje Valvoline, Motul, Liqui Moly, Comma, Mobil, syntetyki, półsyntetyki, 10w60, 10w40, 5w40, itp. Wszystkie podobnie mu smakują ;) Nie wiem czy da się jeszcze coś spróbować z tym zrobić czy już pozostaje remont silnika?  :hmmm:


  • 0

#65 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:14, 27.08.2020

jeżeli nie ma wycieków to nic z tym nie zrobisz, zapomnij o płukankach czy cudownych olejach, pozostaje tylko otwieranie silnika, pomiary owalizacji i jeżeli nie ma jaja to wymiana pierścieni, jeżeli jest jajo to szlif + nadwymiarowe tłoki z pierścieniami, prawdopodobnie pierścienie olejowe "stoją", tzn. są zalepione nagarem tak że mechanicznie będzie problem to usunąć, ot taka przypadłość tego silnika


  • 0

#66 ArekVTI

ArekVTI
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + TYPE S :)
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:16, 27.08.2020

jeżeli nie ma wycieków to nic z tym nie zrobisz, zapomnij o płukankach czy cudownych olejach, pozostaje tylko otwieranie silnika, pomiary owalizacji i jeżeli nie ma jaja to wymiana pierścieni, jeżeli jest jajo to szlif + nadwymiarowe tłoki z pierścieniami, prawdopodobnie pierścienie olejowe "stoją", tzn. są zalepione nagarem tak że mechanicznie będzie problem to usunąć, ot taka przypadłość tego silnika

 

Sprowadziłeś mnie trochę z obłoków na ziemię ;)

 

Wczoraj przewertowałem przez pół nocy forum odnośnie brania oleju w k24a3  i nie tylko, sporo osób twierdzi, że te płukanki im pomogły przy takich zużyciach, wówczas pojawiła się w mojej głowie iskierka nadziei na opanowanie sytuacji, ale widzę, że to bardziej marzenie ściętej głowy, bo logika podpowiada jednak coś innego, tym bardziej, że przelatałem tak już ponad 70 tys.km plus to co poprzedni właściciel z Essen zrobił, a miał to auto od 2006 roku i przy sprzedaży nawet nie krył się z tym, że auto pobiera olej, przy czym twierdził, że bierze około 1 litr na 3 tys.km, u mnie od początku wychodzi sporo więcej, no chyba, że przy bardzo delikatnej jeździe, być może wtedy jest to możliwe do uzyskania.

Po trasie to tak jak wcześniej wspomniałem 1 litr na 1000 km jak się jeszcze depnie to spokojnie łyknie..

 

Czyli reasumując nie ma sensu nic kombinować, jeździć dalej i zbierać kasę na remont..

Na jakie koszty trzeba się przygotować?


  • 0

#67 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:24, 30.08.2020

Litr na trasie na 1tys km to już bardzo dużo...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq