Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

k24 bierze olej a nie kopci

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#31 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:49, 12.08.2018

Ewidetnie widac ze kolega nie przeciaga wymian ;)
No i byle czego nie leje.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#32 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:09, 12.08.2018

Tu małe zaskoczenie...serwis przez 160 tyś lał Shella 5w30 z normą bodajże C3 a więc niezgodną i robił to co 20 tyś. Filtr powietrza w tym czasie był wymieniony dwa razy...


  • 0

#33 tracerbvbvb

tracerbvbvb
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kuj-pom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:19, 04.09.2018

Wiec tak przejechane zostalo 1700km z groszem, zrobilem godzinna plukanke i zalalem valvo tym co ostatnio. Teraz mam zrobione 600km i ubyło 1/4 poziomu ale jerdze dosc mocno dynamicznie. Czekam.az znowu poziom zejdzie do minium i znowu zrobie plukanke teraz pytanie jakim olejem go zalac 3 raz, moze faktycznie sprobowac innego oleju bo valvoline moze alurat troche wiecej go pali?
  • 0

#34 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:08, 04.09.2018

https://www.najlepsz...C3-5W30-4L/1503
Spróbuj tego.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#35 tracerbvbvb

tracerbvbvb
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kuj-pom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:46, 04.09.2018

https://www.najlepsz...C3-5W30-4L/1503
Spróbuj tego.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Teraz leje 5w40 duzo roznica miedzy 5w30?
  • 0

#36 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:22, 04.09.2018

Chodzi o inną, że tak powiem "filozofię" oleji z serii Maxlife.
Ja po stosowaniu 4w50 przez ostatnie 120 tysie przechodzę na Maxlife 5w40.
W tym okresie brał minimum 0,25 max. 0,35 na tysiąc 5w50. No i tak jakby w żadną histerię z tego powodu nie wpadałem. No ale to w VI 2.0. Szkoda, że w kraju jest chyba niedostępny jest Maxlife 0w20 tak jakby lepkość dedykowana do VIII.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#37 tracerbvbvb

tracerbvbvb
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kuj-pom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 04.09.2018

Chodzi o inną, że tak powiem "filozofię" oleji z serii Maxlife.
Ja po stosowaniu 4w50 przez ostatnie 120 tysie przechodzę na Maxlife 5w40.
W tym okresie brał minimum 0,25 max. 0,35 na tysiąc 5w50. No i tak jakby w żadną histerię z tego powodu nie wpadałem. No ale to w VI 2.0. Szkoda, że w kraju jest chyba niedostępny jest Maxlife 0w20 tak jakby lepkość dedykowana do VIII.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


czyli teoretycznie tego 5w30 powinien pić troche mniej bo ma inna lepkośc?
  • 0

#38 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:54, 04.09.2018

Nie zalewaj tego 5w30 bo to olej niskopopiołowy, jak już to maxlife 5w40 będzie git. 


  • 0

#39 tracerbvbvb

tracerbvbvb
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kuj-pom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 04.09.2018

Nie zalewaj tego 5w30 bo to olej niskopopiołowy, jak już to maxlife 5w40 będzie git.


Ja teraz caly czas leje tego 5w40 valvo ale mysle czy nie zalac inny porządnym olejem.
  • 0

#40 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:24, 04.09.2018

Spróbuj liqui moly synthoil hightec 5w40 lub ravenol turbo vst 5w40. Ale i tak nie zauważysz różnicy, te wszelakie gadanie że ten lepszy albo tamten to tylko takie wmawianie sobie i przepłacanie.


  • 0

#41 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:31, 04.09.2018

5w40, ale czy Maxlife?
Czemu niskopopiolowy to źle?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:33, 04.09.2018

Teoretycznie gorzej dla silnika
  • 0
                       

#43 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:25, 04.09.2018

No jeszcze "wujka " nie pytałem, ale nie kupuje odpowiedzi :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 tracerbvbvb

tracerbvbvb
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kuj-pom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:00, 04.09.2018

Czyli dla silnikow ktore zaczynaja brac olej lepiej lac 5w30/40/50 czy 60?

Czytam opinie o olejach i tragedia jednemu pile valvoline a motula nie drugiemu na odwrót, badz tu mądry...
  • 0

#45 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:01, 04.09.2018

Jest temat olejowy, reszta jest zamykana.
Olej lać trzeba dedykowany, patrz instrukcja obsługi.
Powiedźmy, że koledzy z dumą ujeżdźają 7 i 8 z silnikami nowszej generacji, ciaśniej spasowane, mogące jeździć na olejach o niższej lepkości rzędu 0;5w20;30
Liczy się też jakość i termin wymiany.
Ekologiczne terminy wymiany 30 tyś. raczej na dobre nie wyszło. Zwykle drugiemu właścicielowi.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq