XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:49, 12.08.2018
No i byle czego nie leje.
#32
Napisano 19:09, 12.08.2018
Tu małe zaskoczenie...serwis przez 160 tyś lał Shella 5w30 z normą bodajże C3 a więc niezgodną i robił to co 20 tyś. Filtr powietrza w tym czasie był wymieniony dwa razy...
#33
Napisano 05:19, 04.09.2018
#34
Napisano 06:08, 04.09.2018
Spróbuj tego.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#35
Napisano 06:46, 04.09.2018
https://www.najlepsz...C3-5W30-4L/1503
Spróbuj tego.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Teraz leje 5w40 duzo roznica miedzy 5w30?
#36
Napisano 07:22, 04.09.2018
Ja po stosowaniu 4w50 przez ostatnie 120 tysie przechodzę na Maxlife 5w40.
W tym okresie brał minimum 0,25 max. 0,35 na tysiąc 5w50. No i tak jakby w żadną histerię z tego powodu nie wpadałem. No ale to w VI 2.0. Szkoda, że w kraju jest chyba niedostępny jest Maxlife 0w20 tak jakby lepkość dedykowana do VIII.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#37
Napisano 07:31, 04.09.2018
Chodzi o inną, że tak powiem "filozofię" oleji z serii Maxlife.
Ja po stosowaniu 4w50 przez ostatnie 120 tysie przechodzę na Maxlife 5w40.
W tym okresie brał minimum 0,25 max. 0,35 na tysiąc 5w50. No i tak jakby w żadną histerię z tego powodu nie wpadałem. No ale to w VI 2.0. Szkoda, że w kraju jest chyba niedostępny jest Maxlife 0w20 tak jakby lepkość dedykowana do VIII.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
czyli teoretycznie tego 5w30 powinien pić troche mniej bo ma inna lepkośc?
#38
Napisano 07:54, 04.09.2018
Nie zalewaj tego 5w30 bo to olej niskopopiołowy, jak już to maxlife 5w40 będzie git.
#39
Napisano 07:56, 04.09.2018
Nie zalewaj tego 5w30 bo to olej niskopopiołowy, jak już to maxlife 5w40 będzie git.
Ja teraz caly czas leje tego 5w40 valvo ale mysle czy nie zalac inny porządnym olejem.
#40
Napisano 10:24, 04.09.2018
Spróbuj liqui moly synthoil hightec 5w40 lub ravenol turbo vst 5w40. Ale i tak nie zauważysz różnicy, te wszelakie gadanie że ten lepszy albo tamten to tylko takie wmawianie sobie i przepłacanie.
#41
Napisano 12:31, 04.09.2018
Czemu niskopopiolowy to źle?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#42
Napisano 12:33, 04.09.2018
#43
Napisano 15:25, 04.09.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#44
Napisano 17:00, 04.09.2018
Czytam opinie o olejach i tragedia jednemu pile valvoline a motula nie drugiemu na odwrót, badz tu mądry...
#45
Napisano 18:01, 04.09.2018
Olej lać trzeba dedykowany, patrz instrukcja obsługi.
Powiedźmy, że koledzy z dumą ujeżdźają 7 i 8 z silnikami nowszej generacji, ciaśniej spasowane, mogące jeździć na olejach o niższej lepkości rzędu 0;5w20;30
Liczy się też jakość i termin wymiany.
Ekologiczne terminy wymiany 30 tyś. raczej na dobre nie wyszło. Zwykle drugiemu właścicielowi.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych