Zrobiłem 500km w trybie naprawde mieszanym bo jeździłem wolno ale zdarło mis ie tez ciąc do odcinki i leciec tyle ile na Pl autostradach nie można
Accord po tej jeden płukance zeszło 1/10 z bagnetu, zakupiłem juz olej, płukanke i filtr teraz pytanie plukac juz teraz czy jeszcze polatac?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:34, 02.08.2018
#17
Napisano 06:22, 03.08.2018
Dolataj do 2000 tyś km i płukanka z wymianą oleju z filtrem i zdawaj relację z wyników swych poczynań.
#18
Napisano 07:45, 11.08.2018
#19
Napisano 09:56, 11.08.2018
Silnik do zrobienia i jemu jakies plukanki chyba nie pomogą.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#20
Napisano 15:57, 11.08.2018
Motor zapewne ma stojace pierscienie jak to w kazdym z tyvh motorów.
#21
Napisano 19:28, 11.08.2018
To valvo 5w40 to zadne cudo... Testowaliśmy z kolega w f23 i k24 w momencie robil sie ciemny i przepalal pobor zwiekszony jak na innych olejach.
Motor zapewne ma stojace pierscienie jak to w kazdym z tyvh motorów.
to jaki olej polecasz?
Ja zeobilem na nim 1 tys km i olej ma bardzo ładny kolor, prawie taka sama barwa jak w czasie wlania.
Jutro jade w trasę 500km zobaczyny co sie stanie.
#22
Napisano 20:16, 11.08.2018
Narazie mam fuchsa 5w50 bo fajnie sie zachowuje. Koelga w k24 testuje Specol gold swoisty fenonmen na rynku wysoka jakosc za niska cene.
Sprawdz sobie liqui moly/shell bardzo dobre oleje 5w40 do k24 spokojnie wystarczy.
Ps.
Tego valvo wiecej szlo jak lotosa
#23
Napisano 06:04, 12.08.2018
Zapewne kolor oleju jest jakimś wyznacznikiem, aczkolwiek u mnie w k24 Amsoil 0w30 jest wręcz ciemnobursztynowy, a przejechane mam nieco ponad 7 tyś ( Taki kolor miał już po 4 tyś )
#24
Napisano 10:23, 12.08.2018
Koelga w k24 testuje Specol gold swoisty fenonmen na rynku
Po poniższym wpisie Statoma zaczynam mieć wątpliwości.
Hej
Z moich obserwacji wynika, że Specol (u mnie 0W40) jest ok do 7-8 tys. km przebiegu.
Po przekroczeniu tego przebiegu pobór oleju gwałtownie wzrasta i o ile przez pierwsze 7-8 tys. dolałem góra 1l, to przez następne 4 tys. dolałem już co najmniej ze 2l...
Pozdrawiam
- Artur
#25
Napisano 10:31, 12.08.2018
Czytaj ten temat mam wrażenie, że to dyskusja na temat skuteczności urynoterapii w walce z rakiem.
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 10:35, 12.08.2018
Użytkownik gkill edytował ten post 10:39, 12.08.2018
#27
Napisano 10:58, 12.08.2018
Czystość pokrywy zaworów nie jest wyznacznikiem, ale moja wyglądała tak, więc teoretycznie nie jest źle z tym brudem.
#28
Napisano 11:04, 12.08.2018
#29
Napisano 11:20, 12.08.2018
Puki co nic ale mój styl jazdy bliższy emerytowi niż nastolatkowi - stąd pewnie po części brak.
#30
Napisano 12:22, 12.08.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych