Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pomoc w doborze budżetowego zestawu do detailingu Hondy Accord VII - ocena.

honda accord detailing

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 03:59, 31.07.2018

Witam, jestem od kilkunastu dni posiadaczem pierwszego auta Hondy Accord VII w wersji Sport i chciałbym o nią jak najlepiej zadbać, Kolor auta to ciemny brąz. 

Zestaw budżetowy o jakim myślałem, to produkty Tenzi, czytając różne fora i opinie doszły mnie słuchy, że mają najlepsze stosunek ceny do jakości. Jestem amatorem odnośnie detailingu, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę w tym temacie. Zestaw o jakim myślałem, to: 
1. Szampon: Tenzi Szampon Wax ( a może warto dołożyć do Quartz Shampoo? Lub polecacie może inny lepszy szampon w tych pieniądzach? )
2. Glinka: Tenzi Tar & Glue Remover ( znowu czy polecicie coś lepszego w tych pieniądzach?)
3. Wosk: Na obecną chwilę chciałem kupić Ceramic Wax lub CArnauba Wax, który lepszy?
4. Wosk na okres zimowy, myślałem aby zabezpieczyć auto Soft99 Block Water lub COLLINITE 476? Podobno bez problemu wytrzymują całą zimę co o tym sądzicie?
5. Jeśłi chodzi o szyby i silnik, owady, to od Tenzi Czyste Szyby, Czysty Silnik, Usuwanie owadów. co sądzicie o tych produktach? 
6. Niewidzialna wycieraczka: Tutaj myślałem o RAIN-X Repellent, co sądzicie o tym wyborze? (Jeśłi macie coś lepszego w tej kwocie to proszę o poradę)
7. Skórzane fotele: od Tenzi: Czysta skóra, Skóra impregnacja, skóra pielęgnacja.
8. Tapicerka: od Tenzi TApicerka i Czysty Kokpit
9. Alufelgi: Lepiej wybrać od Tenzi: Czystą felgę czy Krwawą felgę? ( Chyba, że macie coś lepszego to proszę o propozycję)
10. Opony i chlapacze: od Tenzi opona i plastik w sprayu. 
11. Co polecacie to polerowania reflektorów i zachowanie efektu na długo?