Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Mój accord ciezko pali, pomocy!

VII Accord honda

Najlepsza odpowiedź Nieutek , 22:09, 30.08.2018

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#31 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:27, 29.08.2018

Witam, pompa wymieniona razem z tym czujnikiem.
Auto dalej nie pali..
Przy okazji zmieniony tez filtr powietrza i przeczyszczone wszystko co wskazałeś.
Jeszcze jakieś pomysły macie może co to może być?
Jakaś masakra..
byłem na diagnostyce na kompie, pokazało ze jest za słabe ciśnienie, dlatego wymieniłem pompę
  • 0

#32 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3073 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:34, 29.08.2018

Nie mam pojęcia o dieslu ale jest opcja że Ci się zapowietrza układ paliwowy przez jakąś nieszczelność.
  • 0

#33 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 29.08.2018

Nie wydaje mi się. Ciśnienie jest okej tak jakby coś blokowało paliwo na wtryski.
Żaden z nich nie robi tej mgiełki, nawet ten niedawno regenerowany.
Możliwe ze to problem gdzieś na listwie?
A może co innego.. już nie mam pojęcia co to może być, wyczerpały mi się pomysły
  • 0

#34 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1234 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 60
Super

Napisano 21:14, 29.08.2018

Rozumiem że listwę wtryskową CR też wymieniałeś kompletną ?? Wymieniałeś kpl. pompę wraz z zaworem ciśnienia? Bo groo osób sprzedaję pompy bez tego zaworu.

Ja bym podmienił jeszcze map sensor i przepływkę... czyściłeś w ogóle te rzeczy?

Do sitka w zbiorku zaglądałeś? coś musi blokować przepływ... równie dobrze brudny zbiornik i co za tym idzie wspomniane sitko.

Kurde powoli kończą mi się pomysły... trzeba też wziąć poprawkę na to że rzeczy używane również mogą być "niesprawne"

 

Podłącz zwykłego Elm i zobacz jakie będzie ciśnienie na listwie, powinno być 298/304 bary na wolnych obrotach.

Zobacz też przepływ powietrza dolotowego.

Przy okazji odczyt z czujnika temp, może sam czujnik temp. poleciał przez to silnik myśli że jest "nagrzany" i nie podaje odpowiedniej dawki, chodź to wyjaśni tak samo też ciśnienie na listwie.

Przekaźnika świeć czy świeć żarowych nie biorę pod uwagę bo sprawny diesel odpali i bez tego, sprawdziłbym też kompresje i stan rozrządu, wyciągnięty łańcuch też będzie robił różne cyrki.... gdy znaki na pompie będą rozjechane. 


Użytkownik ślepak edytował ten post 21:20, 29.08.2018

  • 1
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#35 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 30.08.2018

Listwy wtryskowej nie wymieniałem. Wymieniłem tylko czujnik w tej listwie i wyjąłem i przeczyscilem
Pompę kupiłem wraz z czujnikiem oczywiście. Sprzedawca zapewniał ze jest to cześć wykręcona ze sprawnego samochodu który był sprawdzany na komputerze. Zreszta gołym okiem widać, ze ciśnienie jest większe teraz niż przy poprzedniej pompie. Przepływomierz i wszystkie czujniki przeczyszczone, na kompie nic nie pokazało nic. Wcześniej tylko pokazał małe ciśnienie wiec wymieniłem pompę.
Jeszcze dziś być może podjedzie znajomy z komputerem i sprawdzimy jeszcze raz.

Samochód na plaku odpala.

Dodatkowo przy włączeniu zapłonu zaczęła mrugać kontrolka świecy.
Właśnie był kolega z komputerem. Pokazało błąd wyłącznik ciśnienia listwy paliwowej.
Wiecie może gdzie ten wyłącznik się znajduje? Gdzie mogę go znaleźć?
  • 0

#36 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1234 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 60
Super

Napisano 21:30, 30.08.2018

Jaki jest to dokładnie błąd?

Bo jak się domyślam chodzi Ci o czujnik uderzeniowy? to się aktywuję w przypadku kolizji itp rzeczach... ale jak co jest gdzieś nad pedałami, zdemontował bym ten cały plastik od dołu.

 

W listwie wtryskowej tak jak pisałem są dwa czujniki... mechaniczny jak i elektryczny na swoich dwóch krańcach.

Jak był kolega z komputerem, to czemu nie sprawdziliście ciśnienia jakie podaje pompa przy próbie odpalenia ? było by wszystko jasne...


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#37 Nieutek

Nieutek
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S VIII
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:09, 30.08.2018   Najlepsza odpowiedź

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala.

Użytkownik Nieutek edytował ten post 22:12, 30.08.2018

  • 1

#38 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 31.08.2018

Zrób jeszcze raz próbę przelewów, może ten nowy wtrysk się zepsuł i puszcza ciśnienie na powrót, zmierz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem powinno być przynajmniej 70 bar żeby odpalił.
A co do listwy to z jeden strony masz czujnik ciśnienia, a z drugiej zawór regulujący ciśnienie na listwie, może gdzieś wtyczka się poluzowała i dlatego nie odpala.


Tak tez zrobiłem i BINGO!
Wtrysk leje jak oszalały przy kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze dziś złożyłem reklamacje i odeśle go gościowi. On mówi ze wątpi w to ze wtrysk jest uszkodzony, bo toz przed wysyłka sprawdzał na maszynie i było ok. Ale mówi żebym podesłał a on sobie sprawdzi jeszcze raz.

Mam nadzieje ze to

Jaki jest to dokładnie błąd?
Bo jak się domyślam chodzi Ci o czujnik uderzeniowy? to się aktywuję w przypadku kolizji itp rzeczach... ale jak co jest gdzieś nad pedałami, zdemontował bym ten cały plastik od dołu.
 
W listwie wtryskowej tak jak pisałem są dwa czujniki... mechaniczny jak i elektryczny na swoich dwóch krańcach.
Jak był kolega z komputerem, to czemu nie sprawdziliście ciśnienia jakie podaje pompa przy próbie odpalenia ? było by wszystko jasne...


Kurde nie pamietam już dokładnego numeru. Wiem ze był tez błąd 3201 i nie mogłem znaleźć co to jest.
Wina leży po stronie tego regenerowanego wtrysku raczej
  • 0

#39 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 06.09.2018

Witam. Właśnie założyłem wtrysk po reklamacji.
Honda w końcu odpaliła...
Jednak dziwnie mi klekocze, wcześniej tak auto nie chodziło. Kopci bardzo mocno na biało.
Czy myślicie ze to wina tego wtrysku nadal? Czy może coś innego?
  • 0

#40 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 06.09.2018

Dobra Panowie problem rozwiązany. Podłączyłem pod kompa i pokazało blad, ze coś tam z kolejnym wtryskiem.
Okazało się ze był problem z kostka i wtrysk nie działał.
Poruszałem wtyczka i wszystko chodzi.

W końcu się udało. Dziękuje wszystkim za pomoc. :)
  • 0

#41 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1234 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 60
Super

Napisano 21:21, 06.09.2018

No to w końcu sukces!!! Cieszę się bo powoli pomysły się kończyły  :diabelgrin:


  • 1
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#42 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 589 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:54, 07.09.2018

gratuluje zapału i wytrwalości i że fura w końcu działa!


  • 1

#43 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 10.09.2018

No to w końcu sukces!!! Cieszę się bo powoli pomysły się kończyły  :diabelgrin:

taaak. Dziekuje. Bardzo duzo mi pomogłeś :)


gratuluje zapału i wytrwalości i że fura w końcu działa!

Dzieki bardzo :) Mega sie ciesze ze to juz za mna :)


  • 0

#44 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1234 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 60
Super

Napisano 12:51, 10.09.2018

Podsumowując, winna była wtyczka... za to masz sprawne wtryski, wyczyszczone map/maf sensor, zawory na listwie i pompie CR wymienione. Także to wszystko na darmo nie zostało zrobione, a prędzej czy później i tak byś do tego zaglądał.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#45 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 10.09.2018

Podsumowując, winna była wtyczka... za to masz sprawne wtryski, wyczyszczone map/maf sensor, zawory na listwie i pompie CR wymienione. Także to wszystko na darmo nie zostało zrobione, a prędzej czy później i tak byś do tego zaglądał.

Nie, winny był ten regenerowany wtrysk ktory po 2 dniach sie rozsypal.

 

Wtyczka rowniez byla uszkodzona, ale auto nie palilo przez wtrysk. Ale na szczescie uznali mi reklamacje i nic nie placilem :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord, honda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq