Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ceny instalacji LPG

VII cena LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 k.dygnos

k.dygnos
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:57, 28.07.2018

Ja za zestaw nr 1 zapłaciłem 3150 ale miałem małą dopłatę za nietypowy zbiornik w kole. Jestem bardzo zadowolony, zakładałem w polecany na forum warsztacie. Robota pierwsza klasa pod maską nie widać że mam LPG

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#17 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:13, 31.07.2018

Rozmawiałem dzisiaj z warsztatem, który zaproponował mi dobrą cenę za konfigurację 1. Natomiast powiedział, że on ustawia dotrysk paliwa od 4,5-5tys obrotów. Gdzieś czytałem tutaj na forum że auto powinno chodzić na lpg cały czas bez konieczności wzbogacania mieszanki, czy tak jest faktycznie? Dotrysk paliwa wg niego ma na celu schładzanie zaworów. Zaznaczam, że warsztat ma super opinie nie tylko w internecie, ale i wśród znajomych.


  • 0

#18 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:00, 31.07.2018

Bez dotrysków chyba że, dla swojego samopoczucia żeby spalać benzynę ot tak sobie i więcej płacić aby płacić, to ok.
Odpowiedni zestaw, adekwatny do mocy silnika plus poprawna regulacja, najlepiej podczas jazdy w różnych warunkach obciążenia i będzie wszystko ok.
Zwrócić uwagę, żeby przed montażem silnik i jego podzespoły były w należytym stanie i to wszystko.
Każdy ma swoje teorie ale ja od siebie dodam, że nie zaszkodzi od razu przed założeniem instalacji upewnić się, w jakim stanie są świece zapłonowe i, jeżeli parę złotych więcej dla kogoś nie gra roli, od razu założyć świece irydowe, jeśli jest silnik dwulitrowy. Na zwykłych świecach też będzie ok, ale irydowe sprawdzą się lepiej i dłużej można na nich jeździć.
Jeśli masz silnik 2.4, to irydowe świece on już ma, tylko zobacz jaki interwał mają już, jeśli chodzi o ilość przejechanych na nich kilometrów. Jeśli 80-100 tys. to ja bym już pomyślał o ich wymianie i wtedy zakładał instalację.
Więcej na tym zyskasz, jak na dotrysku pb.
  • 0

#19 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:29, 31.07.2018

Hmm to ciekawe czyli nic się z zaworami złego nie dzieje i nie trzeba ich schładzać. To po co te teorie wszystkie? Najpierw była lubryfikacja, ale Pan przyznał że teraz się od niej odchodzi ze względu na to że płyn paskudzi i skleja zawory. Teraz na topie jest dotrysk paliwa przy wyższych obrotach :-)
Świece wymieniałem sam 20tys temu więc obstawiam że są ok.
  • 0

#20 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:35, 31.07.2018

Z lubryfikacją jest taki problem, że przez nią koledze auto nie przeszło tuv w Niemczech, bo tester spalin wykazał obecność tego "cudownego" płynu w spalinach. A to auto to Honda Accord VII w kombi z silnikiem 2.0.
Kupię kasy wywalił w błoto, bo w sumie prawie czy też nawet 2 tys euro z tym "cudownym" remedium. Jeszcze jeden, dodatkowy argument, by tego wynalazku nie zakładać.
I wcale nie zaskoczyło mnie to.
Jak instalacja jest dobrze wyregulowana, to luzy zaworowe wcale nie muszą szybko się kasować a jeśli nawet, to będą wymagały tylko drobnej korekty podczas ich kontroli.
  • 0

#21 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:24, 01.08.2018

Dobra czyli powiem żeby wyłączył te wspaniałe dotryski PB. Zobaczymy jak zareaguje - jeśli będzie mocno protestował tzn że nie potrafi dobrze wystroić instalki bez tego i wtedy odpuszcze sobie jego usługi.
A pytanie z innej beczki: czy ktoś sprawdzał jak wygląda silnik po przejechaniu >100tys km na lpg? Zawory, gniazda itp...
  • 0

#22 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:45, 01.08.2018

W accord cd7 sam regulowalem lpg.
I jako ciekawostke powiem ze auto sprzedalem koledze ktory nie wiedzial ze zawory w hondzie sie reguluje.
Przejechal ponad 100tysi bez regulacji.i odziwo auto chodzilo dobrze.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#23 Bennet

Bennet
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:T
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:CL
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 13:39, 01.08.2018

Witam,

Ponieważ mam zamiar zainstalować LPG w moim Acco zacząłem wyceniać w różnych warsztatach w Krk i jestem zaskoczony rozbieżnością cen. Czy moglibyście skomentować tak dużą różnicę:

 

1. Instalacja:

elektronika; Stag 4 Qbox Plus

wtryski: Barracuda 130nl

reduktor: AC-R01 (250)

cena: 3800 zł

 

2. Instalacja:

elektronika; AC Stag 200 Go Fast

wtryski: Hana 2000

reduktor: AC-R01 (250)

cena: 2900 zł

 

Rozumiem że wtryski Barracudy są lepsze i sterownik pewnie też, ale żeby aż 900zł różnicy to chyba trochę za dużo, co myśliscie?

Pierwszy serwis zdecydowanie zawyżył, tak jak wspomniano - cena zaporowa bo pewnie w huk roboty i gdybyś się zgodził, to po prostu przesunęliby kogoś innego. 

Drugi podał cenę ok, instalacja powinna oscylować właśnie wokół 3 tysi, +/- 200 zł. Była mowa o 'polecanych serwisach', warto wspomnieć, że z wszelkimi warsztatami i serwisami polecanymi na forach jest tak, że te 'polecenia' zalecam traktować z bardzo dużym dystansem. Nie to, że takie 'polecane' serwisy są złe, chodzi po prostu o to, że to również jest forma marketingu (choć oczywiście też nie musi, ale każdy, kto ma minimum wiedzy o współczesnym marketignu i wie o co chodzi o traktuje wszelkie opinie w internecie z dystansem). Takie serwisy są po prostu normalne i wcale nie lepsze od innych, po prostu inwestują w marketing szeptany.


  • 0

#24 perszing81

perszing81
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:51, 01.08.2018

Zgadzam się w 100%, że z polecanymi trzeba ostrożnie - już nie raz się przejechałem. 

Co do huku roboty w tej pierwszej opcji to fakt termin dostałem 2-miesięczny, ale również tańsza opcja miała długi czas oczekiwania, generalnie wszyscy mają w ch... roboty więc to raczej nie wpłynęło na cenę.

 

Dziś rozmawiałem jeszcze z dwoma warsztatami: jeden polecany z forum krzyknął 2800, drugi też polecany ale nie z forum 2800.

 

Pora podsumować ten nieco drażliwy temat:

Wszystkie warsztaty proponują podobne zestawy komponentów. 

Polecają dotrysk benzyny w celu ochrony gniazd zaworowych, ale jak ktoś tego nie chce to wyłączają. 

Większość się ceni 2800-2900, jeden znacznie więcej bo 3800.

Być może wyższa cena to pedantyczna dbałość o szczegóły, estetykę - tego nie wiem więc nie oceniam. 

Każdy może więc wybrać między produktem idealnym a bardzo dobrym - ja zdecyduję się raczej na ten drugi.


  • 0

#25 Domin3-D

Domin3-D
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:04, 19.08.2018

Instalacja zakladana w październiku zeszłego roku. Płaciłem 2900 zł. Śmignięte już ponad 25 tyś i problemów brak. Jedynie zauważyłem ostatnio że butując na 3,4 biegu ponad 5500 rpm odczuwam mikro 3-4 poszarpywania, jakby reduktor nie wyrabiał. We wrześniu lecę na okresowy przegląd, filtry, strojenie więc zobaczę co na to gaziarz powie. Przy okazji dopytam się o ten dotrysk czy rzeczywiście jest taki SUPER. Inna sprawa że w leonie 1.8T znajomego świeżo założone LPG stopiło tłok, ale wydaje mi się że winne było złe wystrojenie ?

 

Mój zestaw: Tech224, Yeti 2,8 MagicIII, filtr Alex ultra, Bormech 680/200/58l, przewody Faro 6, parker, opaski samozaciskowe, kolektor wyciągany do wiercenia.

W temacie o moim acco jest kilka zdjęć z montażu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cena LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq