XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 06:57, 28.07.2018
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 10:13, 31.07.2018
Rozmawiałem dzisiaj z warsztatem, który zaproponował mi dobrą cenę za konfigurację 1. Natomiast powiedział, że on ustawia dotrysk paliwa od 4,5-5tys obrotów. Gdzieś czytałem tutaj na forum że auto powinno chodzić na lpg cały czas bez konieczności wzbogacania mieszanki, czy tak jest faktycznie? Dotrysk paliwa wg niego ma na celu schładzanie zaworów. Zaznaczam, że warsztat ma super opinie nie tylko w internecie, ale i wśród znajomych.
#18
Napisano 13:00, 31.07.2018
Odpowiedni zestaw, adekwatny do mocy silnika plus poprawna regulacja, najlepiej podczas jazdy w różnych warunkach obciążenia i będzie wszystko ok.
Zwrócić uwagę, żeby przed montażem silnik i jego podzespoły były w należytym stanie i to wszystko.
Każdy ma swoje teorie ale ja od siebie dodam, że nie zaszkodzi od razu przed założeniem instalacji upewnić się, w jakim stanie są świece zapłonowe i, jeżeli parę złotych więcej dla kogoś nie gra roli, od razu założyć świece irydowe, jeśli jest silnik dwulitrowy. Na zwykłych świecach też będzie ok, ale irydowe sprawdzą się lepiej i dłużej można na nich jeździć.
Jeśli masz silnik 2.4, to irydowe świece on już ma, tylko zobacz jaki interwał mają już, jeśli chodzi o ilość przejechanych na nich kilometrów. Jeśli 80-100 tys. to ja bym już pomyślał o ich wymianie i wtedy zakładał instalację.
Więcej na tym zyskasz, jak na dotrysku pb.
#19
Napisano 15:29, 31.07.2018
Świece wymieniałem sam 20tys temu więc obstawiam że są ok.
#20
Napisano 16:35, 31.07.2018
Kupię kasy wywalił w błoto, bo w sumie prawie czy też nawet 2 tys euro z tym "cudownym" remedium. Jeszcze jeden, dodatkowy argument, by tego wynalazku nie zakładać.
I wcale nie zaskoczyło mnie to.
Jak instalacja jest dobrze wyregulowana, to luzy zaworowe wcale nie muszą szybko się kasować a jeśli nawet, to będą wymagały tylko drobnej korekty podczas ich kontroli.
#21
Napisano 08:24, 01.08.2018
A pytanie z innej beczki: czy ktoś sprawdzał jak wygląda silnik po przejechaniu >100tys km na lpg? Zawory, gniazda itp...
#22
Napisano 08:45, 01.08.2018
I jako ciekawostke powiem ze auto sprzedalem koledze ktory nie wiedzial ze zawory w hondzie sie reguluje.
Przejechal ponad 100tysi bez regulacji.i odziwo auto chodzilo dobrze.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#23
Napisano 13:39, 01.08.2018
Witam,
Ponieważ mam zamiar zainstalować LPG w moim Acco zacząłem wyceniać w różnych warsztatach w Krk i jestem zaskoczony rozbieżnością cen. Czy moglibyście skomentować tak dużą różnicę:
1. Instalacja:
elektronika; Stag 4 Qbox Plus
wtryski: Barracuda 130nl
reduktor: AC-R01 (250)
cena: 3800 zł
2. Instalacja:
elektronika; AC Stag 200 Go Fast
wtryski: Hana 2000
reduktor: AC-R01 (250)
cena: 2900 zł
Rozumiem że wtryski Barracudy są lepsze i sterownik pewnie też, ale żeby aż 900zł różnicy to chyba trochę za dużo, co myśliscie?
Pierwszy serwis zdecydowanie zawyżył, tak jak wspomniano - cena zaporowa bo pewnie w huk roboty i gdybyś się zgodził, to po prostu przesunęliby kogoś innego.
Drugi podał cenę ok, instalacja powinna oscylować właśnie wokół 3 tysi, +/- 200 zł. Była mowa o 'polecanych serwisach', warto wspomnieć, że z wszelkimi warsztatami i serwisami polecanymi na forach jest tak, że te 'polecenia' zalecam traktować z bardzo dużym dystansem. Nie to, że takie 'polecane' serwisy są złe, chodzi po prostu o to, że to również jest forma marketingu (choć oczywiście też nie musi, ale każdy, kto ma minimum wiedzy o współczesnym marketignu i wie o co chodzi o traktuje wszelkie opinie w internecie z dystansem). Takie serwisy są po prostu normalne i wcale nie lepsze od innych, po prostu inwestują w marketing szeptany.
#24
Napisano 15:51, 01.08.2018
Zgadzam się w 100%, że z polecanymi trzeba ostrożnie - już nie raz się przejechałem.
Co do huku roboty w tej pierwszej opcji to fakt termin dostałem 2-miesięczny, ale również tańsza opcja miała długi czas oczekiwania, generalnie wszyscy mają w ch... roboty więc to raczej nie wpłynęło na cenę.
Dziś rozmawiałem jeszcze z dwoma warsztatami: jeden polecany z forum krzyknął 2800, drugi też polecany ale nie z forum 2800.
Pora podsumować ten nieco drażliwy temat:
Wszystkie warsztaty proponują podobne zestawy komponentów.
Polecają dotrysk benzyny w celu ochrony gniazd zaworowych, ale jak ktoś tego nie chce to wyłączają.
Większość się ceni 2800-2900, jeden znacznie więcej bo 3800.
Być może wyższa cena to pedantyczna dbałość o szczegóły, estetykę - tego nie wiem więc nie oceniam.
Każdy może więc wybrać między produktem idealnym a bardzo dobrym - ja zdecyduję się raczej na ten drugi.
#25
Napisano 10:04, 19.08.2018
Instalacja zakladana w październiku zeszłego roku. Płaciłem 2900 zł. Śmignięte już ponad 25 tyś i problemów brak. Jedynie zauważyłem ostatnio że butując na 3,4 biegu ponad 5500 rpm odczuwam mikro 3-4 poszarpywania, jakby reduktor nie wyrabiał. We wrześniu lecę na okresowy przegląd, filtry, strojenie więc zobaczę co na to gaziarz powie. Przy okazji dopytam się o ten dotrysk czy rzeczywiście jest taki SUPER. Inna sprawa że w leonie 1.8T znajomego świeżo założone LPG stopiło tłok, ale wydaje mi się że winne było złe wystrojenie ?
Mój zestaw: Tech224, Yeti 2,8 MagicIII, filtr Alex ultra, Bormech 680/200/58l, przewody Faro 6, parker, opaski samozaciskowe, kolektor wyciągany do wiercenia.
W temacie o moim acco jest kilka zdjęć z montażu.
Moje CL7 : http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/57951-accord-20-30-jahre-by-domin3-d/
Dupowóz mieszczuch: http://www.accordklubpolska.pl/index.php?/topic/64387-seat-leon-1p-18-tsi/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cena LPG
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych