Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Błąd P0171 - Mieszanka za uboga (bank 1)

VI p0171 check engine

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 24.07.2018

Witam po przejechaniu 1000km po remoncie na benzynie załączyłem gaz. Po przejechaniu jakiś nie całych 300km wywalił mi check (zawał od razu) podjechałem na kompa i wywaliło tak..
Sterownik 11 ,Kod usterki P0171 ,Mieszanka za uboga (Bank 1)

Domyślam się ,że chodzi o regulację gazu. Zawory były regulowane ,przepustnica czyszczona ,wszystko cacy i bum.. 
Odnośnie mojej instalacji mam reduktor tomasetto alaska ,więcej o nim nie wiem.. Ale z tego co czytałem nie jest on za mały? (mechanik też tak powiedział). 

 

Chyba ,że macie jakieś inne pomysły odnośnie tego błędu to poproszę o nakierowanie mnie na dobrą drogę :) 

Pacjent to Accord 6 2.0 147km.


  • 0

#2 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:40, 24.07.2018

Gaz do regulacji

Sent from Huaweii
  • 0

#3 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:36, 24.07.2018

no do 2.0 to sporo za mały jest ten reduktor...

co dalej masz w instalacji jakie wtryski i sterownik


  • 0

#4 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 24.07.2018

no do 2.0 to sporo za mały jest ten reduktor...

co dalej masz w instalacji jakie wtryski i sterownik

 

za bardzo nie wiem co i jak ale tu mam zdjęcia a tam całą rozpiskę wraz ze zdjęciami.
https://drive.google...CFcWsEm2jKlEMUT

 

edit. dodam ,że samochód nic nie szarpał nie gasł nie nic ,gdyby nie kontrolka to bym nawet nie wiedział o tym :) 


Użytkownik fikssu2 edytował ten post 12:37, 24.07.2018

  • 0

#5 Robert2905

Robert2905
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Jutrosin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execitive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 24.07.2018

Wtryski to AC w01, też za słabe do tego auta. Żeby to porządnie ustawić musiał byś zmienić reduktor i wtryski. Kup reduktor AC r01 czarny, wtryski AC w01 BFC - tańsza opcja, Barracudy pojedyncze - droższa ale lepsza opcja. Jeżdżąc ma ubogiej mieszance będziesz robił remont silnika ponownie.

Użytkownik Robert2905 edytował ten post 13:07, 24.07.2018

  • 0

#6 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 24.07.2018

Wtryski to AC w01, też za słabe do tego auta. Żeby to porządnie ustawić musiał byś zmienić reduktor i wtryski. Kup reduktor AC r01 czarny, wtryski AC w01 BFC - tańsza opcja, Barracudy pojedyncze - droższa ale lepsza opcja. Jeżdżąc ma ubogiej mieszance będziesz robił remont silnika ponownie.

Dlatego po tej inspekcji znów na benzynie jeżdżę. Dobra a przypadkiem reduktora nie powinienem wziąć większego a nie do 150km? nie bierze się z jakimś zapasem tego?

I jeszcze jedno pytanie dlaczego barracudy lepsze? Widzę cenowo to przebitka 2x

 

edit. dobra już widzę że te bfc są do 53km na cylinder a nie 45 jak te zwykłe :)


Użytkownik fikssu2 edytował ten post 14:06, 24.07.2018

  • 0

#7 Robert2905

Robert2905
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Jutrosin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execitive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 25.07.2018

Dlatego po tej inspekcji znów na benzynie jeżdżę. Dobra a przypadkiem reduktora nie powinienem wziąć większego a nie do 150km? nie bierze się z jakimś zapasem tego?

 

Czarnego AC R01 montują do Accorda VII 2,0 i bez problemu daje rade więc u Ciebie tym bardziej wystarczy, oczywiście możesz kupić czerwony. 


Użytkownik Robert2905 edytował ten post 14:22, 25.07.2018

  • 0

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:55, 25.07.2018

Masz u siebie:

-KME Diego

-reduktor tomasetto alaska

-wtryski AC-W01

 

Sterownik można ogarnąć (nie potrzebuje kluczy). Reduktor trzeba większy, alaska jest do 90KM. Można dać Zavoli Zeta, jest bezawaryjny. Wtryskiwacze nie ma co oszczędzać. AC-W03 albo LPGTech Tech-Yeti.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 25.07.2018

Masz u siebie:
-KME Diego
-reduktor tomasetto alaska
-wtryski AC-W01

Sterownik można ogarnąć (nie potrzebuje kluczy). Reduktor trzeba większy, alaska jest do 90KM. Można dać Zavoli Zeta, jest bezawaryjny. Wtryskiwacze nie ma co oszczędzać. AC-W03 albo LPGTech Tech-Yeti.


Mam teraz dylemat bo na lpg forum polecają mi reduktor kme Silver tur ,czytałem to jest dobry ale mówili też że w01 starcza do mojego silnika ehh..
A sterownik jest pizniety u mnie tak o obok aku ehh majstry się postarali nie ma co
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, p0171, check engine

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq