Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

przeróbka pompy oleju K24a3

VII pompa oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:33, 05.09.2018

Pompa chodzi? Wszystko ok?
  • 0

#32 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7270 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 21:11, 07.09.2018

posty o sprzęgle tutaj :D

http://www.accordklu...larowe-makland/


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#33 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:09, 09.09.2018

jeszcze zeby zamknac temat przeróbki pompy to napisze ze wszystko z nia wporzadku, nie mierzona róznica przed/po wiec nie wiem co to dalo bo grzebane bylo wiecej. co do demontarzu pompy to nie trzeba zdejmowac obudowy rozrzadu, kola pasowego ani zebatki pompy, wystarczy odkrecic ten slizg/napinacz na 3 srubki 6mm od przodu silnika i kompletna pompa wychodzi. wyjmowalem ją dzien przed strojeniem bo myslalem ze zly kanal olejowy zaslepilem i nie ma vteca przez niskie cisnienie oleju ;]


  • 0

#34 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:19, 09.02.2019

Po takim zabiegu ta pompę można kręcić powyżej 8500rpm?


  • 0

#35 aszirg

aszirg
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ttt
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:20, 18.04.2019

Pany cieknie mi z pompy oleju. Mechanik mowi ze to uszczelniacz z zebatki nr 1 patrzac po schemacie. Spotkal sie ktos z tym przypadkiem ?
  • 0

#36 Sparrow606

Sparrow606
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:155 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 18.04.2019

Nie spotkałem się z czymś takim, ale całkiem możliwe, że może to być wina uszczelniacza.


  • 0

#37 Milosz900

Milosz900
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.9
  • Wersja:Type-S
  • KM:110
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 28.04.2019

Czytałem kiedyś na ten temat. Faktycznie przyczyną jest uszczelniacz. 


  • 0

#38 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7270 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 11:40, 28.04.2019

Pany cieknie mi z pompy oleju. Mechanik mowi ze to uszczelniacz z zebatki nr 1 patrzac po schemacie. Spotkal sie ktos z tym przypadkiem ?

Nie ty pierwszy masz ten problem.
Jest on dostępny tylko nie pamiętam w którym sklepie. Jarusnet, haparts czy jdmshop.
Zdejmujesz ściągaczem koło zębate, wybijesz wałek i wymienisz uszczelniacz. Tylko trzeba zaznaczyć położenie koła względem wałka.

I najważniejsze - ty masz VI gen a nie VII.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#39 Zawada696

Zawada696
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:01, 06.05.2019

Widzę, że nie jest to jakieś skomplikowane, jednakże jak coś zawsze zaznaczam to potem nie wychodzi tak jak było.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pompa oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq