Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

przeróbka pompy oleju K24a3

VII pompa oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:07, 04.08.2018



Wałki wycięte czy przetoczone?

 

wyciete całkiem tak jak u Ciebie. tokarke tez mam ale stwierdzilem ze usune całkiem ;]

blok poskladany, czekam na glowice

 

df185cc49b945bd0med.jpg

4c373ef9b343e048med.jpg


Użytkownik kaczor662 edytował ten post 19:32, 04.08.2018

  • 0

#17 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:42, 04.08.2018

No i super. Jaki setup tego co składasz bedzie?

Użytkownik MADMAN edytował ten post 20:58, 04.08.2018

  • 0

#18 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:44, 04.08.2018

K24a3
-kolektor ssacy EP3
-przepustnica EP3
-dolot 3.5" + K&N
-tłoki TSX CR 11:1
-wałek ssacy K24z3 + VTC 50*
-porting kanałów wydechowych w głowicy
-nowe panewki, pierscienie, uszczelniacze, uszczelki, blok nominał
-usuniete wałki balansujace z pompy oleju
-kolektor wydechowy 4-2-1 wzór i srednice wg TODA
-wydech 2.5" zakonczony twin loopem 2.25"
 
całosc teoretycznie wystroi Rafli, o ile faktycznie jego przyjazd dojdzie do skutku- 600km w jedna strone

  • 0

#19 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:37, 04.08.2018


K24a3
-kolektor ssacy EP3
-przepustnica EP3
-dolot 3.5" + K&N
-tłoki TSX CR 11:1
-wałek ssacy K24z3 + VTC 50*
-porting kanałów wydechowych w głowicy
-nowe panewki, pierscienie, uszczelniacze, uszczelki, blok nominał
-usuniete wałki balansujace z pompy oleju
-kolektor wydechowy 4-2-1 wzór i srednice wg TODA
-wydech 2.5" zakonczony twin loopem 2.25"

całosc teoretycznie wystroi Rafli, o ile faktycznie jego przyjazd dojdzie do skutku- 600km w jedna strone


No ciekawy setup.
Vtc 50* powinno zrobic robote ;) coraz więcej modzonych k24. NA tak trzymac Panowie ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#20 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:28, 05.08.2018

Przepustnice na linkę? To przerabiales czy to nie bedzie w accordzie siedziało? Czy robiłeś swapa z k20a6?

Użytkownik MADMAN edytował ten post 06:14, 05.08.2018

  • 0

#21 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:04, 05.08.2018

Znaczy u mnie to jest w Integrze nie w Acco ;)
  • 0

#22 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:28, 05.08.2018

To już ci mowie, ze możesz mieć problemy z kolektorem z EP3, w K24 jest ciasno i może Ci się opierać o alternator - chłopaki z UTC przerabiali ten problem w modzonym K20A6.


  • 0

#23 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:09, 05.08.2018

Kaczor ma integre A tam więcej chyba miejsca . Janiak już swój złożę to leje 10W40 specola na 400 500 km i póznij docelowy i ogień
  • 0

#24 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:46, 05.08.2018

To już ci mowie, ze możesz mieć problemy z kolektorem z EP3, w K24 jest ciasno i może Ci się opierać o alternator - chłopaki z UTC przerabiali ten problem w modzonym K20A6.

 

owszem pierwsze załozenie ssaka ep3 zrobilo zwarcie bo srubka plusowa alternatora przebila gume i minimalnie dotykala kolektora, ale skrocilem ta srubke i juz jest luz ;] na docieranie zamowiony olej GM 10w40, a na docelowy sam nie wiem jeszcze.


  • 0

#25 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:25, 07.08.2018

Dzięki za info. czyli aby dojść do panewek korbowodowych to trzeba jeszcze bok silnika rozgrzebać . . :(

EDIT:
Mam info od kolegi z forum, że aby wyjąć pompę oleju nie trzeba ściągać rozrządu. Z pompy odkręca się koło zębate i pompa wychodzi.


Nawet nie trzeba zębatki odkrecac. Ślizgi po obu stronach łańcucha pompy zdjąć i kompletna pompa wychodzi :-)
  • 0

#26 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:15, 07.08.2018

Nawet nie trzeba zębatki odkrecac. Ślizgi po obu stronach łańcucha pompy zdjąć i kompletna pompa wychodzi :-)

da się te ślizgi zdemontować bez zrzucania koła pasowego paska i osłony rozrządu ? Sprawdzałeś? 


  • 0

#27 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:43, 07.08.2018

Faktycznie tego ślizgu od strony ściany grodziowej nie wykreci po zwaleniu miski. Jedynie ten od strony przodu auta, wiec chyba najszybciej tak jak koledzy pisza odkręcić zębatek pompy.
  • 0

#28 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:18, 12.08.2018

odpalone, ale po paru minutach slychac dziwne dzwieki, ciezko ustalic co to i skad to, wiem ze dzwiek z telefonu sredni ale podpowie ktos czy mam sie czym martwic? na zimnym tego nie slychac, dopiero jak sie troche nagrzeje, wczoraj byl pierwszy odpal i chodzil 3 minuty bo juz puzno bylo, dzis chodzil 10 minut i dzwieki takie jak na filiku, przy lekkim dodaniu gazu cichna wiec nie wiem co by to moglo byc

 

 

 

i drugi filmik z 3-ciego odpalenia, tym razem juz chodzil dobre 20minut wiec juz sie zagrzal do normalnej temparatury, spalanie stukowe raczej to nie jest bo zwiekszenie cisnienia paliwa z 3che na 4bary nic nie daje, dalej chodzi tak dziwnie

 


Użytkownik kaczor662 edytował ten post 15:47, 12.08.2018

  • 0

#29 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 04.09.2018

Jak tam? Sytacja opanowana?
  • 0

#30 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:57, 04.09.2018

tak juz jaks czas temu, zawory ustawione i chodzi dobrze. jutro strojenie, moze nie wybuchnie


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pompa oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq