Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z złodziejem 0.3A

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 14.07.2018

Witam ,mam problem z dużym poborem prądu na zgaszonym. Doszedłem do tego że robi to bezpieczniki od ACC relay. Nie więc za co jest odpowiedzialne. Bo jak odepne bezpiecznik, to zapalniczka nie działa, a radio załącza się po włączeniu świateł...
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:53, 14.07.2018

wyjmij przekaźnik acc relay

 

http://www.accordklu...cc-relay-co-to/


  • 0

#3 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:58, 14.07.2018

To powiedz który bo żaden z pod maski nic nie zmienia, dopiero, bezpiecznik 40 amoerowy
  • 0

#4 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • SkÄ…d:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:ByÅ‚ Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:14, 14.07.2018

To jest przekaźnik cewki kompresora klimatyzacji. Szukaj go w puszce pod maską z napisem ACC , musisz używkę kupić bo ten się skleił pewnie


  • 0

#5 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:32, 15.07.2018

No tak tylko czy jak go wypne to powinno przestać kraść, a nic takiego się nie dzieje. Do tego przy wypięciu bezpiecznika mam takie anomalia w aucie
  • 0

#6 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 15.07.2018

Dotarłem do problemów z poborem. Problem ze stacyjka. Teraz pytanie wymienia sie wkład czy cała stacyjke? Jesli kupie stacyjke z kluczykiem, wystarczy ze przeloze pastykle od immo i bedzie chodzic?


  • 0

#7 TommyH

TommyH
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • SkÄ…d:Trójmiasto
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:ByÅ‚ Sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:57, 15.07.2018

W twoim przypadku będzie sam wkład elektryczny


  • 0

#8 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 15.07.2018

A jaki wybrac? bo chyba byly dwa rodzaje, ciezka wymiana?


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:11, 15.07.2018

poczytaj sobie

http://www.accordklu...ostka +stacyjki

niestety fotek nie ma.

 

Ale zanim cokolwiek zamówisz pasuje się dowiedzieć jaki masz typ.


  • 0

#10 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 15.07.2018

Nie moge wejsc w link. Jak to sprawdze?


  • 0

#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:22, 19.07.2018

Tylko po wcześniejszym demontażu sprawdzisz.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:06, 19.07.2018

A jeśli kluczyk nie przechodzi na pozycję 0 winna jest kostka czy stacyjka

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 20.07.2018

Ktoś coś? Bo zostało mi tylko sprawdzic jaka mam kostke, ale czy to ona jest wina czy cała stacyjka?


  • 0

#14 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • SkÄ…d:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:32, 21.07.2018

Jak nie możesz przełączyć w pozycję 0 to problem może być i tu i tu. Jak kluczyk jest w cały czas w pozycji 1 to może tak być że Ci będzie szarpało prąd. Musisz spróbować wyjąc kluczyk, zamknąć samochód, zazbroić alarm jak jest i wtedy pomierz pobór prądu inaczej pomiar jest niewiarygodny. A jak Ci się uda kluczyk wyjąc to spróbuj jeszcze czy inny kluczyk (jak masz dodatkowy) tak samo pracuje w stacyjce. Może ten masz już wyślizgany..

Wymiana kostki stacyjki nie jest skomplikowana, wystarczy otworzyć osłony kolumny i trochę się pogimnastykować małym śrubokrętem ;)


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#15 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • SkÄ…d:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 23.07.2018

Wiem wiem, nie mam innego kluczyka, pobor sprawdzany tak jak mowilem i jest 0.3. Nie jestem wstanie wygasic auta kompletnie do pozycji 0. Wina albo stacyjki albo kostki. Mysle co wymienic


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq