Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z check po zmianie siatki

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 koles142

koles142
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 14.07.2018

Cześć.
Mam problem. Po wymianie siatki w wydechu (między silnikiem a katalizatorem) i uszczelnieniu układu (usunięciu nieszczelności i przedmuchiwania) wywaliło mi check engine. Po diagnostyce spinaczem mam błąd 14 i 48. Auto jedzie normalnie, kręci się wyżej niż 3 tys. Obrotów. Problemem są niskie obroty-są na poziomie 500 (wg.zegara) całe auto się trzęsie. Przeprowadzałem procedurę uczenia wolnych obrotów ale nic to nie dało. Sprawdziłem tez bezpieczniki i wszystko jest ok. Z tego co wyczytałem to jest to problem z sonda. Auto do wymiany siatki nie miało żadnych błędów, nie sprawiało problemów zarówno na lpg jak i pb (brak check engine). Filtr powietrza mam w zamówieniu wiec będzie zmieniony. Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu? Jaka sondę kupić aby nie świecił check? Jak rozwiązań problem błędu 14? Accord VII 2,4

Dzięki
  • 0

#2 koles142

koles142
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 14.07.2018

Problem występuje na rozgrzanym silniku, na zimnym obroty są ok ale check swieci.
  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:01, 14.07.2018

Sonda denso dox 1424
  • 0
                       

#4 koles142

koles142
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 14.07.2018

Słuchajcie a jest opcja ze tłumikarz odpiął sondę i jej nie podłączył po robocie? Gdzie mogę znaleźć tą sondę w samochodzie?

Użytkownik koles142 edytował ten post 15:09, 14.07.2018

  • 0

#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:53, 14.07.2018

Przed katem .Wystarczy zajrzeć czy jest podłączona .
  • 0
                       

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:17, 16.07.2018

albo upalił sonde jak spawał z podpiętym aku do instalacji...

wystarczy że zajrzysz za motor i na wysokości tylnej łapy będziesz miał kostke na 4 piny z niebieskim peszlem. tam się wpina 1 sondę


  • 0

#7 koles142

koles142
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 16.07.2018

Kiedyś już u niego robiłem i było ok. Tym razem tez zakładał jakieś ustrojstwo na akumulator na moich oczach wiec to chyba jakieś zabezpieczenie było? Dwa kable połączone z kostką tak na chłopski język :D
  • 0

#8 koles142

koles142
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 22.07.2018

Panowie po wymianie sondy wszystko wróciło do normy. Dzięki za poradę, faktycznie denso dox 1424 załatwia sprawę :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq