Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VII KOPCI PRZY ODPALANIU NA NIEBIESKO

VII olej glowica silnik accord vii

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 13.07.2018

Witam, 

 

 MAm accorda 2.2 ctdi, 2004 rok. Problem jak w temacie. Przy odpaleniu samochodu pojawia sie niebieska chmura, olej oczywiscie ubywa. Mechanik naprowadził mnie, że to uszczelniacze zaworów.

 

Czytałem na forum, że to jednak nie tylko to, że pierścienie do wymiany.

 

Naprawiał już ktoś z Was? Czy to faktycznie tyylko uszczelniacze, czy cos jeszcze? 

 

Jesli uszczelniacze to da sie je wymienic bez sciagania glowicy?

 

jesli tak to prosilbym o jakis prosty sposob

Jaki jest mniej wiecej koszt tego??

 


  • 0

#2 Sanction

Sanction
  • Klubowicz
  • 247 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:55, 13.07.2018

Uszczelniacze to nie będą, a właśnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

 

Ubywa ci płynu z chłodnicy ? Bo ja stawiam że tak


  • 0

#3 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 13.07.2018

Uszczelniacze to nie będą, a właśnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.

 

Ubywa ci płynu z chłodnicy ? Bo ja stawiam że tak

 

 Nie ubywa. Auto chodzi rowniutko, mleczka pod korkiem od oleju tez nie ma. Samochod kopci tylko przy odpaleniu, pozniej juz nie


  • 0

#4 Wojto

Wojto
  • Klubowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:04, 13.07.2018

Typowe dla uszczelniaczy zaworów. W większości przypadków da się wymienić bez ściągania głowicy ale ictdi nie jestem pewny...
  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:29, 13.07.2018

a gdzie filmik ?


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:08, 13.07.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:43, 13.07.2018

A może turbo się kończy ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#7 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 14.07.2018

Turbo miałem regenerowane niecały rok temu
  • 0

#8 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2332 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 95
Super

Napisano 11:59, 14.07.2018

Regeneracja regeneracji nie równa.... także zdejmij szybko rurę od turbo i zobacz czy jest w niej olej. Bo to że było coś zrobione rok temu, nie znaczy że teraz dalej działa prawidłowo. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#9 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 392 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:12, 14.07.2018

Dokładnie. Czasami sa takie spece, że regeneracja tylko na pol roku wystarczy.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 14.07.2018

U mnie auto kopcilo dzień po regeneracji, wiec myśle ze to coś innego
  • 0

#11 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2332 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 95
Super

Napisano 13:45, 14.07.2018

Odkręcenie opaski od turbiny zajmuje kilka sekund, skoro auto kopci na niebiesko to skądś ten olej do komory spalania musi się dostawać... 

Do tego ta regeneracja miała miejsce prawie rok temu. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#12 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 518 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:51, 14.07.2018

Może wymieniałeś niedawno olej w silniku  , za dużo wlałeś i teraz  wciąga nadmiar ...  Tak gdybać można w nieskończoność . Zrób najpierw tak jak ślepak pisze .


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#13 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 10.09.2019

Trochę odkopię temat.

Mam problem z silnikiem N22A1 (Accord 2004r). Po dłuższym postoju przy odpaleniu kopci na niebiesko (przez  około 3 sekundy, później jest ok)

Kopcenie występuje od około 3 lat od przebiegu 230 tyś km. Obecnie samochód ma przejechane 273 tyś.

W ostatnim czasie zrobione:

Pełna regeneracja wtrysków (od podstaw) przy przebiegu 262 tyś  - brak poprawy w temacie kopcenia po odpaleniu. Samochód przestał kopcić na czarno na wyższych obrotach, zaczął mniej palić.

Regeneracja turbosprężarki przy przebiegu 272500 km – brak poprawy w temacie kopcenia przy odpalaniu. Układ dolotowy czysty, bez oleju. Z plusów – poprawił się dół obrotów (mniejsza turbodziura)

Samochód zakupiony przy przebiegu 124tyś. Ubytek oleju od początku mojego użytkowania wynosi 1l na 15 tyś km (jestem drugim właścicielem, przebieg nie był kręcony – od salonu w rodzinie). Samochód w standardowej konfiguracji (brak modyfikacji programu, jakichkolwiek przeróbek)

Brak ubytków mocy. Samochód jeździ dobrze.

Cytując pracownika VTEC Łódź „jak na diesla dziwnie dobrze jedzie”.

 

Moje pytanie:

Czy teraz zostały mi do zrobienia uszczelniacze zaworowe?

Czy może coś jeszcze powodować takie kopcenie?

 

Jeden z mechaników diagnozujących problem powiedział że może to być nieprzepalony olej napędowy.


  • 0

#14 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 19:21, 10.09.2019

tak kopci czy bardziej?


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:21, 10.09.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#15 Brutus

Brutus
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Ksawerów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 10.09.2019

Tak jak na filmie. Jak postoi kilka dni potrafi zadymić trochę bardziej.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, olej, glowica, silnik, accord, vii

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq