Hej, mam problem z zamuleniem auta w dolnym zakresie obrotów nie podoba mi się zachowanie sondy lambda dziwnie faluje oraz Map 28-32 Kpa auto dobrze rozgrzane po 20km. Co myślicie sonda się kończy?
Praca na Benzynie :
Praca na LPG
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:27, 12.07.2018
Hej, mam problem z zamuleniem auta w dolnym zakresie obrotów nie podoba mi się zachowanie sondy lambda dziwnie faluje oraz Map 28-32 Kpa auto dobrze rozgrzane po 20km. Co myślicie sonda się kończy?
Praca na Benzynie :
Praca na LPG
Napisano 21:54, 12.07.2018
2 sonda wskazuje ubogo - generalnie powinno być 0.6-0.7V ale to jałowy bieg.
Emulatora sondy raczej nie masz bo generalnie było by też ubogo na PB (poza pierwszym rozruchem na zimnym silniku)
Ważniejsze jest to jak pokazuje np podczas jazdy ze stałą prędkością powyżej np 100 km/h na 5 biegu najlepiej np tempomat ... jak wtedy wyglądają wykresy jak na LPG dalej 0.1 to uboga mieszanka i jak na PB ?
Napisano 22:18, 12.07.2018
Dzięki za odpowiedz, tak nie sprawdzałem powyżej 100Km/h może jutro się uda. Ale wiem że STFT przy 140 jest około 1%-0,2%.
Napisano 22:25, 12.07.2018
STFT nie jest aż tak ważne jak LTFT ale jak masz ładne STFT to LTFT też powinno być ok, wszystko co jest w -/+ 5% jest idealnie LTFT sprawdź jest do ustawienia taki wskaźnik pod Torque a jak nie ma to pobierz sobie Torque plugins taki dodatek z sklepu play (nie wiem czy działa na wersji darmowej bo na płatnej działa)
Napisano 22:52, 12.07.2018
Do "masterbb" gdzie Ty widzisz 2 sonde ?
Napisano 23:10, 12.07.2018
O2 1x2 to oznaczenie 2 sondy w Torque , pierwsza sonda to już zależy od auta u mnie w VIII to w torque jest AFR (14.7) , można też użyć lambda która powinna wynosić 1 ... cały czas piszę o programie Torque generalnie 8 sensorów O2 obsługuje. Aby w 100% stwierdzić co torque pokazuje pod ta nazwą O2 1x2 potrzebny jest PID/VID ale w większości przypadków to 2 sonda
Użytkownik Masterbb edytował ten post 23:14, 12.07.2018
Napisano 08:04, 13.07.2018
Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:06, 13.07.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 09:10, 13.07.2018
A to nie jest tak ze 1 sonda pokazuje czy ubogo czy bogato a druga jest tylko od sprawdzenia katalizatora?
Bo cos tu chyba glupoty ida?
Chyba ze w k20 jest inaczej?
Tak masz rację pierwsza bada/ustala skład mieszanki, ... ja troche użyłem 'skrótu' co do drugiej sondy bo ona sprawdza sprawność katalizatora czyli jak jest za dużo tlenu to daje wartości 0.1V a jak mniej tlenu to idzie w 0.9V i potem komp porównuje parametry z 1 sondą i bada sprawność katalizatora. Natomiast jak na PB pokazuje w miarę ok wartości 0.6v a na LPG pokazuje 0.1-0.2 to znaczy, że raczej 'ubogo' na LPG a nie kwestia małej sprawności katalizatora. Tylko zachowanie/wartości tej sondy - sprawności katalizatora trzeba sprawdzać przy rozgrzanym silniku i stałej prędkości powyżej 50 km/h inaczej to nie ma większego sensu.
Przerabiałem temat P0420 w swojej VIII tylko na LPG i kilka miesięcy obserwowałem zachowanie tej 2 sondy i jej wykresów w zależności od wielu parametrów ... aż w końcu ją wyłączyłem całkiem
Użytkownik Masterbb edytował ten post 09:23, 13.07.2018
Napisano 12:29, 13.07.2018
Niestety nie mam w tym programie odczutu AFR ani z pierwszej sondy jedyne co czyta to sondę nr 2 reszta lezy jak " świnia w błocie brak danych"
Napisano 13:56, 13.07.2018
No w VII tak chyba pokazuje bo sprawdzałem brata ACURĘ TSX 2004 i było podobnie a to jest to samo. Na LPG masz jakiś problem, że dałeś 2 filmiki do porównania ? Generalnie jak nie masz 'Checka' to jeździć i się nie przejmować wykresem 2 sondy
Napisano 22:02, 13.07.2018
dorzuć LTFT i wykres sondy nr 1 (O2 1x1) i zrób np przy 100km/h filmiki.
To będzie można oceniać co i jak
Napisano 15:48, 15.07.2018
Niestety nie ma odczytu z pierwszej sondy. Udało mi się nagrać Filmy AFR spada na gazie jest zle wystrojone auto. Może ktoś wie dlaczego nie mam odczytu z sondy 1 na tarque?
LPG
BENZYNA
Użytkownik Mulder edytował ten post 18:55, 15.07.2018
Napisano 19:03, 15.07.2018
Tak na szybko przeglądłem filmik z LPG moim zdaniem masz wszystko ok AFR (m) to właśnie 1 sonda w Torque jak jedziesz stałą prędkością 100 km\h masz AFR ~14.6-14.7 - idealne , sonda 2 ładnie w 0.6-0.7V, korekty +/- 0,8 też idealnie
Jak dajesz buta po gazie to sonda 2 idzie w 0.9V - tak jak powinna , AFR 12.3-12.4 też ok , po mojemu masz wszystko ok na LPG - wzorcowo na PB również.
Użytkownik Masterbb edytował ten post 19:05, 15.07.2018
Napisano 23:18, 16.07.2018
Koledzy !
Punkt PIERWSZY przy zabawach z sondami to SZCZELNY wydech.
Nikt o tym nie napisal.
Napisano 12:52, 17.07.2018
Korekty korektami, ale auta nadal słabo się zbiera z dołu obrotów na 2biegu jest zamulone. Nie ważne w jakiej pozycji jest pedał przyspiesza tak samo... tak jakby miało za dużo powietrza.. dopiero od 2800 obrotów zaczyna jechać.
Zastanawia mnie MAP na wolnych bez klimy 32Kpa może jakaś nieszczelność. tak samo dzieje się na BP czy na LPG. Mam zmniejszoną przerwę na świecy na 0.8mm by iskra byla lepsza do spalania gazu na 1.1 było poszarpywanie na gazie cewki były podmieniane na inne było to samo. Jeśli chodzi o wydech to szczelny wymieniałem ostatnio nawet plecionkę przed katalizatorem. Szkoda że nie mogę odczytać sondy 1 jak ona się zachowuje.
Użytkownik Mulder edytował ten post 12:54, 17.07.2018
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych