Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana przewodów elastycznych tył

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 12.07.2018

Niby prosta robota ale trafiłem na ścianę zdaje się nie do przejścia. Połączenie przewodu elastycznego że sztywnym jest tak skorodowane że nie ma mowy aby to odkręcić. Ta miękka nakrętka od sztywnego kręci się razem z całym przewodem elastycznym. Jak go przytrzymam to nakrętka obrobi się na okrągło. Jest na to jakiś patent czy składać wsio z powrotem i niech się martwi mechanik?
  • 0

#2 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:43, 13.07.2018

ja bym na Twoim miejscu wymieniÅ‚ sztywne wraz z miÄ™kkimi skoro jest mocno skorodowane  :zoltek:


  • 0

#3 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 13.07.2018

Akurat same przewody sztywne są czymś powleczone więc jest ok, ale reszta to masakra. Palnikiem podgrzalem do czerwoności i się odkręciło. Teraz walczę z linka ręcznego. Odczepiłem końcówkę od dźwigienki, wyciągnąłem zawleczkę ale nie chce wyjść z ucha. Jest tam jeszcze jakaś nakrętka czy na chama to wybić trzeba?
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:09, 13.07.2018

szczotka, odrdzewiacz i odpowiednio duży mÅ‚otek :D pod warunkiem umiejÄ™tnego użycia 


  • 0

#5 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 15.07.2018

Dzięki, w końcu wyszło, chociaż miałem już zwątpione. Trzeba po prostu wiedzieć gdzie uderzyć.


  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:47, 16.07.2018

ja odkrÄ™cam srube torx30 w zacisku i zdejmuje z caÅ‚Ä… blachÄ… - szkoda czasu walczyć z tym na samochodzie :) 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 19.07.2018

Tak musiałem zrobić w drugim przypadku, za Boga się nie dało ruszyć, mimo uderzania, wiercenia dziur i zniszczenia dwóch śrubokrętów. Pomalowałem i teraz udaje nową hehe.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq