Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Problem z uruchomieniem silnika K20A6

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:04, 23.06.2018

Problem dotyczy wprawdzie CR-V II ale motor ten sam. Dzisiaj kolega wsiada do auta, chce odpalić a tu... pfrr - nie odpala. Objawy jak przy padniętym aku, ale problem w tym, że aku ma dopiero miesiąc. Miernik wskazuje 11,5 V. Po przekreceniu kluczyka rozrusznik kręci jakby go ktoś trzymał a wskaźniki przygasają. Coś tam tyka, pyka i nic. Zmiana na akumulator z dużego diesla i... dalej to samo. W ostatnich dniach nie było żadnych objawów, które wskazywałyby na zbliżające się problemy. Po kilku próbach napięcie na pierwszym aku spadło do 6,5V! Doszliśmy do wniosku, że gdzieś jest zwarcie. Rozłączyliśmy klemy na wszelki wypadek. Czyżby padł rozrusznik? Ktoś ma jakiś pomysł?
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:02, 23.06.2018

Może być regulator napięcia.

By HUAWEI
  • 0

#3 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:45, 23.06.2018

Regulator ma jakieś znaczenie przy rozruchu silnika?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:56, 23.06.2018

Rozruchu nie, ale lewym poborze prądu już tak

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#5 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:02, 23.06.2018

Trudno dostać się do rozrusznika? Zdaje się, że jest z przodu silnika pod kolektorem dolotowym? Trudno go wydobyć? Może jest sposób, żeby go sprawdzić przed demontażem?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#6 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:47, 23.06.2018

Masz manual o rozruszniku w "zrób to sam"
  • 0

Long May You Ran


#7 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:20, 01.07.2018

No i samochód sam się naprawił. Nie wiadomo o co chodzi. Przez noc aku został podładowany i rano... normalnie odpalił (!?). Nie byłoby zagadki, bo rozładowanie akumulatora zdarza się, ale wcześniej podłączyliśmy drugi, na 100% sprawny aku i auto nie odpalił. Oczywiście nie wyklucza to, że mimo wszystko winny był rozrusznik, który w jakiś sposób zawiesił się, zablokował powodując zwarcie czy coś, ale teraz wszystko działa po staremu. Powiedziałem koledze, żeby mimo wszystko sprawdził rozrusznik aby go nie zaskoczył w przyszłości, ale zrobi jak zechce. Czasem rzeczy martwe potrafią nas zaskoczyć.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:33, 01.07.2018

Znając z autopsji podobne sytuację...taka akcja powtórzy się za jakiś czas..w najmniej oczekiwanym momencie.
..ale nie ma wyjścia trzeba czekać ,bo i tak nie wiadomo gddzie szukać
  • 0
                       

#9 konik774

konik774
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Brønshøj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance tourer 5d
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:38, 03.05.2022

Alternator padł koleżanka jeździła choć nie miała i auto jej stanęło. Kontrolki tsa vsa silnik kierownica ! Wszystko się pali na żółto i nie można odpalić. Proszę o pomoc bo żaden mech nie potrafi. Proszę o pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#10 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:43, 03.05.2022

to że napiszesz wiadomość w kilku miejscach nie znaczy że szybciej dostaniesz odpowiedź, przy następnej powielonej widomości będzie ostrzeżenie

jakiego auta dotyczy problem, który gen, jaki silnik, błędy jakieś są?


  • 0

#11 konik774

konik774
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Brønshøj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance tourer 5d
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 03.05.2022

Rozumiem Sory ale się zakręciłem lekko przy wysyłaniu. Accord VIII 2009 2.0 mówią że musi odpalić ale nie odpala był jeden z komp ale mu się załadował do połowy i zrezygnował. Auto zgasło podczas jazdy zapaliły się tsa vsa Check engine i wspomaganie. Sprawdzone bezpieczniki niby dobre te pod maską i nie idzie odpalić po 2 dniach go Z holował a go pod dom i nikt nie wie co zrobić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:25, 03.05.2022

Postów też się nie piszę jednego pod drugim!

Nie widzę problemu w tym żeby odczytać błędy hdsem czy ktsem, a nie jakiś magik był i się poddal. Bez tego nie ruszysz z miejsca. Akumulator do wymiany i alternator. Potem można myśleć dalej.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 konik774

konik774
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Brønshøj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance tourer 5d
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 03.05.2022

Nie znam tych systemów niestety ale jak rozumiem musi być podłączony komp i odczytane błędy czy je się po prostu kasuje czy pokaże co trzeba naprawić wymienić ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#14 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 18:54, 03.05.2022

sorki że to napiszę - pierwszy raz jesteś na forum? nie pisz wiadomości pod wiadomością, jeżeli chcesz coś dopisać to najnormalniej użyj opcji edytuj

 

a co do problemu - to nie twoja wina, że koleżanka sobie beztrosko jeździ bez ładowania... najpierw trzeba naprawić alternator, naładować aku (może nie trzeba wymieniać) i na koniec jak nie pomoże to pod HDSa go, uniwersalnym interfejsem nie wiem czy da rady


  • 0

#15 konik774

konik774
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Brønshøj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance tourer 5d
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 03.05.2022

Akus był nowy i teraz jest naładowany. Alternator jest w drodze ale chcieliśmy odpalić bo to taka nerwówka.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq